دنیای وب

بهینه سازی موتور جستجو برای مشاغل محلی چیست؟

بهینه سازی موتور جستجوی مشاغل محلی: یک استراتژی بازاریابی اینترنتی برای استفاده از 4 روش تخصصی گسسته اما بهم وابسته ، به منظور دستیابی به هدف افزایش ترافیک تو رفتگی در دیوار از نظر جمعیتی و جغرافیایی به صفحات وب سایت مشاغل محلی ، این استراتژی توسط لیستی از فعالیتهای محلی تجارت محلی هدایت می شود نتایج جستجو و جستجوی ارگانیک (پرداخت نمی شود).

اهداف بهینه سازی موتور جستجوی محلی برای مشاغل محلی و لیست های عمومی از طریق روش های طبیعی یا پرداخت نشده (“ارگانیک”) حاصل می شود. (با بازاریابی موتور جستجو (SEM) که هدف آن دستیابی به اهداف مشابه است اما برای ایجاد ترافیک از موتورهای جستجو از روش “تبلیغات پولی” در مقابل “تبلیغات غیرپولی” استفاده می شود اشتباه گرفته نشود.)

از SEO برای هدف قرار دادن بازار خود استفاده کنید: SEO به عنوان یک استراتژی بازاریابی اینترنتی ، نحوه کار موتورهای جستجو و همچنین جستجوی موضوعات مورد علاقه کاربران در اینترنت را در نظر می گیرد.

بهینه سازی صفحات وب سایت اساساً شامل ایجاد یا ویرایش محتوای صفحه وب سایت و زبان علامت گذاری و کدگذاری مرتبط برای افزایش ارتباط آن با کلمات کلیدی خاص است که ممکن است بازار هدف شما جستجو کرده و موانع (خطاهای مهم کدگذاری) را برای فعالیت های نمایه سازی وب سایت از موتورهای جستجو جستجو کند و از بین ببرد.

بهینه سازی سایت و خارج از سایت (کنترل مستقیم و غیرمستقیم)

4 مورد وجود دارد که یک مالک وب سایت یا یک متخصص SEO خارجی می تواند کنترل کند که تأثیر مستقیم بر روی سایت های موتور جستجو صفحه (SERP) برای کلمات کلیدی اصلی یک صفحه خاص دارد. سه مورد از رشته های زیر را می توان مستقیماً توسط مالک سایت یا بهینه ساز کنترل کرد. مورد دوم فقط توسط مالک سایت تا حدی قابل کنترل است.

کنترل مستقیم

کدگذاری مناسب برای موتور جستجوی موثر:

هر چه کدگذاری صفحه وب ساده تر باشد ، موتور جستجوگر SPIDER اسکن / عنکبوت و نمایه سازی صفحه وب را در پایگاه داده موتور جستجو آسان تر خواهد کرد. رمزگذاری معنایی تمام محتوای ارسالی توسط مشتری برای ایجاد معقول و در دسترس بودن هرچه بیشتر موتورهای جستجو ، یکی از گوشه های اصلی “بهترین روش ها” من است.

کلیدواژه مرتبط بودن و توزیع اندازه گیری شده:

عناوین صفحه و H1 ، H2 و H3 باید با کلمات کلیدی مرتبط باشند. محتوای بدن نه تنها باید برای خواننده به خوبی نوشته شده ، لذت بخش و آموزنده باشد ، بلکه باید با کلمات کلیدی و عباراتی مرتبط با موضوع صفحات مرتبط شود. برای وب سایت های مشاغل محلی ، کلمات کلیدی باید کدگذاری شده یا برچسب گذاری شوند تا منطقه هدف ، منطقه ، ایالت ، شهر ، شهر و کد پستی که محل کسب و کار در آن قرار دارد.

معمولاً مشتری رونوشت صفحات وب خود را ارائه می دهد. اگر آنها در زمینه تولید محتوای متنی با کیفیت بالا برای کلمات کلیدی با تراکم مجاز برای صفحات وب خود به راهنمایی نیاز داشته باشند ، مطمئناً من برای مشاوره در دسترس هستم و همچنین می توانم دوره های آنلاین در مورد این موضوع را ارائه دهم که می تواند به آنها کمک کند متن نوشتاری را رونویسی کنند. بدیهی است ، اگر مشتری ترجیح می دهد برای سایت خود محتوای متنی بنویسد ، هزینه های نوشتن متن اعمال می شود.

از آنجا که وب سایت های مشاغل “محلی” می توانند از طریق “موتورهای جستجو” از طریق “لیست مشاغل محلی” در معرض دید بیشتری قرار بگیرند ، بنابراین لازم است صاحبان مشاغل محلی وب سایت های تجاری خود را در لیست های تجاری محلی برای یک موتور جستجوی بزرگ مانند Google Maps ثبت کنند. این سیستم ها فرصت های زیادی برای حضور در لیست های محلی بالاتر از رقبای خود فراهم می کنند. این فرصت ها برای استفاده از مشتری های محلی که به راحتی سایت خود را در لیست های محلی پیدا می کنند ، شایسته تحقیق جدی برای هر موتور جستجو است.

پیوند ساختمان:

پیوند داخلی این است که پیوندهای سایت شما به شما امکان می دهد محتوای خود را از صفحه ای به صفحه دیگر و درون صفحات منتقل کنید. پیوندهای داخل یک وب سایت سلسله مراتبی ایجاد می کنند که موتورهای جستجو ارزیابی می کنند. ساختار پیوند ذاتی وب سایت باید یک معنی منطقی سازمان یافته برای عنکبوت موتور جستجو داشته باشد.

ساختار پیوند داخلی به کلیه پیوندهای وب سایت شما اشاره دارد. عنکبوت ها به دنبال صفحاتی می گردند که مربوط به هم باشند و مربوط به هم نباشند ، که منجر به پیگیری محبوبیت پیوند هر صفحه می شود. الگوریتم پیوند داخلی برخی از قوانین مشابه حاکم بر رتبه بندی صفحه را دنبال می کند. سایتهایی که سلسله مراتب ساختار پیوند مشخصی ندارند ، در SERP رتبه خوبی ندارند. برخی معتقدند که پیوند داخلی می تواند به همان اندازه مهم باشد و در بعضی موارد از پیوندهای ارجاع از سایت های معروف مهم تر است.

کنترل غیر مستقیم

پیوندهای ارجاعی ورودی (که بعضاً به عنوان “بک لینک” یا “پیوند ارجاع” نامیده می شود):

پیوندهای سایت های معروف (که به آنها لینک ارجاع به یک وب سایت یا صفحه نیز گفته می شود) برای موتورهای جستجو در آینده قابل پیش بینی وزن بیشتری دارند. پیوندهای ورودی چیزی است که مالک سایت می تواند با استفاده از برخی استراتژی های پیوند ورودی به طور مستقیم آن را کنترل کند ، اما اغلب آنها کنترل محدودی بر پیوندهای ورودی دارند. چرا؟ خواه مالک سایت B یک سایت بالقوه ارجاع شده مایل به پیوند / مراجعه به مالک سایت سایت A باشد یا خیر ، این به عهده مالک سایت B است.

با این حال ، پیوندها می توانند معامله شوند (که به آن پیوند متقاطع گفته می شود) ، یا از سایر وب سایت های اشتراک لینک (به نام لینک مزارع) خریداری شوند. با این حال ، اینها معمولاً وب سایتهای بی کیفیت (وب سایتهای غیرمعمول) هستند ، که به طور قابل توجهی در رتبه بندی بهترین صفحات در SERP حساب نمی شوند. شرکت هایی مانند Google ، Yahoo ، ASK و BING می دانند که این اتفاق می افتد و در حال محاسبه هستند تا مردم دستکاری سیستم نکنند. اگر با فروشنده های لینک فوق العاده ای در ارتباط باشید ، سایت شما همچنین می تواند در لیست سیاه قرار گیرد. اگر می خواهید دیگران به شما پیوند دهند ، باید وب سایتی را براساس محتوای با کیفیت بالا که می خواهند به آن پیوند دهند ، در اختیار آنها قرار دهید.

بین بهینه سازی موتور جستجو در سایت و خارج از سایت برای لیست های بهتر نتایج جستجوی ارگانیک ، سایت خارج از کشور به زمان و تلاش بیشتری نیاز دارد ، اما سود بیشتری را در راه بهبود موقعیت های نتایج موتور جستجو می دهد. با این حال ، صرف زمان نسبتاً کمی برای انجام بهینه سازی مناسب در سایت ، می تواند حتی موثرترین کمپین های جذب لینک ارجاع ورودی یا یک طرفه را به طور جدی کاهش دهد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا