دنیای وب

بهینه سازی موتور جستجو برای هر کلیک پرداخت کنید

یکی از مواردی که هر شخصی سعی می کند حضور آنلاین خود را در یک نقطه یا نقطه دیگر با آن دست و پنجه نرم کند ، استفاده از بهینه سازی موتور جستجو یا تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک است. حقیقت این است که شما باید از یک یا حتی ترکیبی از این دو استفاده کنید یا سایت شما فقط یک دانه شن و ماسه دیگر در بیابان وسیع است که اینترنت است.

می بینید که همه وب سایت ها اعم از اطلاعات ، خدماتی یا مبتنی بر محصول برای یافتن و خواندن آن در نظر گرفته شده اند. اگر سایت شما پیدا نشود ، خوانده نمی شود و اگر سایت شما خوانده نشود ، حتی اگر صدها هزار دلار برای ایجاد آن هزینه کرده باشید ، نمی توانید مقدار زیادی از آن را بدست آورید. .

برای یافتن سایت خود ، باید حداقل در یک موتور جستجو و ترجیحاً توسط بیشترین تعداد موتور جستجو لیست شود. مسئله SEO V PPC به سادگی م effectiveثرترین راه برای رسیدن به هدف کسب رتبه بالا است و موتورهای جستجو است تا بتوانید سایت خود را پیدا کنید.

در این مقاله جوانب مثبت و منفی هر یک ذکر شده است تا بتوانید درک بهتری از نحوه مقایسه SEO با تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک داشته باشید که به شما امکان می دهد در مورد استفاده از آن تصمیم آگاهانه بگیرید.

بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

برای شروع ، شما باید حداقل درک اولیه ای از سئو سایت و نحوه عملکرد آن داشته باشید.

اگرچه فضای کافی در این صفحه برای کاوش در همه جزئیات این ژانر وجود ندارد ، اما بهینه سازی موتور جستجو راهی برای استفاده از نتایج جستجوی الگوریتمی با کلمات کلیدی خاص و یا عباراتی است که مربوط به سایت شما هستند و ممکن است جذب شوند. ” مناسب “بازدید کنندگان.

موتور جستجو از استفاده از “خزنده وب” استفاده می کند که کار آنها جستجو در سایت های مربوطه برای پیوند دادن به کلمات کلیدی و عبارات خاص است. هر چه ارتباط بیشتری با کلمات کلیدی این “خزنده ها” برای سایت شما داشته باشد ، صفحه شما در منطقه نتایج طبیعی صفحات موتور جستجو بالاتر خواهد بود. هدف این است که از همه ترفندهای موجود برای شماره یک یا حداقل صفحه اول صفحه خود استفاده کنید.

حالا که عناصر اساسی SEO را فهمیدید ، بیایید نگاهی به جوانب مثبت و منفی بیندازیم.

جوانب مثبت سئو

  • SEO را می توان به طور مداوم تنظیم کرد تا رتبه شما را بهبود بخشد.
  • سئو رایگان است یا حداقل اگر خودتان این کار را انجام دهید.
  • اعتبار وب سایت های شما افزایش می یابد زیرا “به طور طبیعی” توسط موتورهای جستجو یافت می شود. خریداران باهوش می دانند که شما به راحتی برای رتبه بندی خوب هزینه نکرده اید.
  • گروه بهتری از موتورهای جستجو می توانند سایت شما را پیدا و رتبه بندی کنند.

نکات منفی سئو

  • شما باید هر از چندگاهی در سایت خود تغییراتی ایجاد کنید تا آن را در چشمان “خزنده ها” نگه دارید.
  • گاهی اوقات نتایج ممکن است هفته ها یا حتی ماه ها طول بکشد.
  • هیچ تضمینی وجود ندارد. اگر این کار را اشتباه انجام داده اید ، پس باید به صفحه نقاشی برگردید و دوباره این کار را انجام دهید تا درست شود.

پرداخت برای هر کلیک

تنظیم و استفاده از PPC یا Pay-per-Click کمی آسان تر است. در انتها ، شما برای استفاده از کلمات کلیدی یا عبارات خاص به موتور جستجو پرداخت می کنید و هرچه بیشتر بپردازید ، صفحه شما بالاتر خواهد بود.

به عبارت دیگر ، وقتی کسی از طریق موتورهای جستجو روی تبلیغ شما کلیک می کند ، هر کلیک را پرداخت می کند ، شما باید به موتور جستجو پرداخت کنید. این می تواند بسیار گران تمام شود و رتبه بندی به آنچه تبلیغ کننده برای استفاده از یک کلمه کلیدی خاص بیشتر از این عبارت پرداخت می کند بستگی دارد.

مزایای پرداخت به ازای هر کلیک

  • PPC سریع است. اغلب اوقات با پر کردن فرم ها و ارسال آگهی / سایت ، در رتبه بندی قرار می گیرید. طولانی ترین تأیید برای کندترین سایت های PPC معمولاً 24 ساعت طول می کشد.
  • می توانید همان تعداد کلمات کلیدی / عبارات را به میزان بودجه خود استفاده کنید.
  • سایت شما حتی در صورت عدم وجود هیچ بهینه سازی مرتبط ، یافت می شود.
  • هر زمان تصمیم گرفتید یک کمپین پرداخت به ازای هر کلیک را حذف کنید ، می توانید آن را برای تبلیغات و فروش عالی کنید.

نکات منفی پرداخت به ازای هر کلیک

  • شما باید هزینه کلیک های خود را پرداخت کنید
  • بسیاری از افراد حتی به تبلیغات ذکر شده در قسمت پرداخت به ازای هر کلیک نگاه نمی کنند و در عوض به دنبال نتایج عادی هستند.
  • انتخاب سئو یا تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک به شما و بودجه شما بستگی دارد.

کمترین: ایده من این است که شرکت ها باید تصمیم PPC خود را بر اساس چقدر فضای اینترنت در آنها رقابتی کنند.

فضاهای آنلاین بسیار رقابتی هستند. توجه داشته باشید که احتمالاً 60-90 روز طول خواهد کشید ، که سطح بالایی از مهارت SEO در کنار ایجاد و انتشار محتوای عالی بسیار عالی برای رتبه بندی است. من توصیه می کنم با یک کمپین PPC شروع کنید تا بتوانید میزان بازدید خود را افزایش داده و تبلیغات PPC را که عملکرد بهتری دارند تجربه کنید.

فضای کم رقابت در اینترنت. در مکان های کمتر رقابتی ، من در کمتر از 10 روز شاهد رتبه بندی سایت ها در صفحه اول گوگل بوده ام. اگر در فضای کمتری از رقابت باشم ، با SEO شروع می کنم. من بعضی اوقات تعجب می کردم که SEO چقدر کم می تواند به نیمه اول صفحه اول (بالای صفحه) نتایج گوگل برسد. وقتی PPC وجود دارد امتیازات زیادی ندارد؟

همچنین بودجه بازاریابی اینترنتی ارتباط زیادی با آن دارد. اگر بودجه محدودی برای کار دارید و می خواهید منتظر نتیجه باشید ، بهینه سازی موتور جستجو بهترین شرط شماست ، در حالی که کسانی که بودجه مناسبی دارند و می خواهند کارها را سریع انجام دهند ، ممکن است با پرداخت هر کلیک شادتر باشند.

اگر نظر این نویسنده را بپرسید ، ترکیبی از این دو ممکن است بهترین شرط شما باشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا