دنیای وب

بهینه سازی موتور جستجو و برچسب های متا

برچسب های متا قطعه ای از کد html هستند که برای خوانندگان وب سایت قابل مشاهده نیستند ، اما حاوی اطلاعاتی در مورد سایت شما برای موتورهای جستجو و عنکبوتهای وب برای استفاده برای رتبه بندی و مستند سازی سایت شما هستند. برخی از کارشناسان معتقدند که برچسب های متا دیگر به دنبال رتبه بندی موتورهای جستجو نیستند و اهمیت چندانی ندارند. ممکن است تعداد بیشتری از این برچسب های متا نسبت به چشم انداز وجود داشته باشد.

تگ های متا در هنگام رتبه بندی کلمات کلیدی نسبتاً وزن داشتند ، اما بلافاصله وب مسترها چگونگی استفاده از این برچسب ها را برای دستکاری نتایج جستجو دریافتند. آنها شروع به پر کردن بسیاری از کلمات کلیدی در برچسب ها کردند تا رتبه بسیاری از کلمات کلیدی مختلف را افزایش دهند. این در نهایت باعث شد موتورهای جستجو بیش از ابرداده روی محتوای اصلی صفحه تمرکز کنند.

انواع مختلفی از برچسب های متا ، متداول ترین کلمات کلیدی و برچسب های متا وجود دارد. از برچسب توضیحات می تواند برای بهبود لیست نتایج جستجو استفاده شود ، اما باعث افزایش رتبه موتورهای جستجو نمی شود. بسته به کلید واژه جستجو شده ، موتورهای جستجوگر مانند Google از نشانگر متا شما برای نمایش توضیحی کوتاه از وب سایت شما استفاده می کنند ، یا از قطعه های محتوای بسیار مناسب سایت خود برای جستجوی شما استفاده می کنند. توضیحات جایی است که می توانید “تبلیغ” خود را در اطراف سایت خود قرار دهید. این می تواند به صورت یک پیشنهاد فروش کوتاه یا تصویری از عنوان صفحه شما باشد. طبق گفته گوگل حداکثر طول برچسب توضیحات 160 است. سایر موتورهای جستجو ممکن است مانند MSN تا 200 ظاهر شوند ، اما همیشه این شرط ایمن است که به قانون 160 پایبند باشید.

برچسب کلمه کلیدی دیگر وزن زیادی در رده بندی موتورهای جستجو (در صورت وجود) ندارد ، اما اکثر وب مسترها و سئو تمایل دارند از آن استفاده کنند. قاعده کلی پذیرفته شده این است که 250 کاراکتر یا کمتر داشته باشید و هر کلمه را با کاما یا یک فضای جدا کنید ، اما هر دو آنها نیست. دلیل این امر اینست که با جدا کردن کلمات ، به شما اجازه می دهد چندین کلمه کلیدی به جای جداکننده های کلیدی “جامد” با کاما با یکدیگر مطابقت داشته باشند. در حقیقت این ممکن است یک عمل قدیمی باشد ، اما با نتایج موفق ما با کلمات کلیدی بسیار رقابتی با استفاده از استراتژی های ما ، تمایل داریم در پیگیری دستورالعمل ها ، از سمت درج به عنوان یک رکورد خطا کنیم.

برخی از ابزارهای ایجاد متا تگ وجود دارند که برچسب های متداول “پیشرفته” ایجاد می کنند ، مانند نویسنده ، موضوع ، طبقه بندی ، حق چاپ ، طراح ، جغرافیا ، زبان ، ناشر ، رفتار روباتیک ، توزیع ، شهر و کشور. اگرچه از این برچسب ها کمتر استفاده می شود ، اما همه این برچسب ها اطلاعات مربوط به سایت را نشان می دهند. برخی از وب مسترها اهمیت آنها را کمرنگ می کنند ، اما معمولاً اگر آنها را به درستی استفاده کنید و از کلمات کلیدی استفاده نکنید ، از جمله اینکه اطلاعات مفصلی در مورد سایت شما می دهد. در تجربه ما ، هنگامی که درست انجام شود ، این یک افزودنی عالی است.

بنابراین روش صحیح استفاده از برچسب های متا چیست؟ در زمینه خود کلمات کلیدی را جستجو کنید و محتوای سایت خود را در اطراف آنها طراحی کنید. هنگامی که محتوا در اطراف این کلمات کلیدی قرار گرفت ، اطلاعات شناسایی خود را در مورد محتوای سایت خود ایجاد کنید. به یاد داشته باشید متناسب بودن ابرداده محتوای صفحه را 95٪ یا بالاتر نگه دارید. می توانید از خالق متا تگ آنلاین استفاده کنید ، اما ابتدا آنچه را که می خواهید محتوای متا باشد ، بنویسید و اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی و برچسب های متا در محدودیت کاراکترها باقی می مانند. برای سایر علائم کم مصرف دستورالعمل های بسیار دقیقی وجود ندارد ، بنابراین اگر می توانید زیر مارک 160 بمانید ، باید خوب باشید.

مانند هر چیز دیگر ، هنگام ایجاد برچسب های وب سایت ، مهم است که متمرکز شوید. نکات برجسته و برجسته های کلیدی را شناسایی کنید. به دنبال همه چیز نباشید ، یا به هیچ وجه سرانجام نخواهید رسید. هرچه سایت شما بیشتر متمرکز شود ، از اهمیت و رتبه بندی بالاتری برخوردار خواهد بود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا