دنیای وب

بهینه سازی وب ممکن است منجر به بازدید بیشتر وب سایت شود

تبلیغات

شما می توانید بهترین وب سایت را در وب ایجاد کنید اما چه فایده ای دارد که کسی نتواند آن را پیدا کند؟ اینجاست که تبلیغات و تبلیغات مطرح می شود. با تبلیغ سایت خود در کانالهای تاسیس شده بصورت آنلاین ، خواهید دید که در مورد نحوه آموزش به مخاطبان در مورد محصولات یا خدمات خود ، کمی نیرو و دانش زیادی نیاز دارید.

روش های مختلفی برای تبلیغ سایت شما در اینترنت وجود دارد مانند جستجوی پولی (PPC) که اساساً بازدید فوری را به همراه خواهد داشت ، اما باز هم باید هزینه آن را پرداخت کنید. اگر بازدید کننده فوری از سایت خود می خواهید ، ممکن است این بهترین گزینه در آن زمان باشد.

معمولاً سئو و تبلیغات اجتماعی گزینه های رایگان هستند اما یافتن طبیعی کلمات کلیدی در بازار انتخابی شما زمان بیشتری می برد. اگر می خواهید بازدیدکنندگان علاقه مند به مارک تجاری خود را جذب کنید ، باید کانال های پر بازدید و سایت های PA / DA بالا را که قبلاً ترافیک زیادی دارند ، هدف قرار دهید.

نوشتن محتوا در سایت های کوکی های وب 2.0 نوع دیگری از تبلیغات است. حتماً مطالب طولانی (1000-1500 کلمه) بنویسید و از توضیحات متا و پیوند داخلی تا زمانی که پیوندهای خارجی برای تبلیغ صفحات دیگر وب سایت خود را روشن و خاموش کنید. بهینه سازی محتوای درون صفحه ای برای سئو بسیار مناسب است و نه تنها به افزایش بازدید وب سایت شما از طریق جستجوی ارگانیک ، بلکه به رتبه بندی صفحه گوگل نیز کمک می کند.

بازاریابی اجتماعی

شما می توانید بهترین وب سایت موجود در بازار را داشته باشید اما مگر اینکه آن را بازاریابی کنید تا کاربران بتوانند شما را پیدا کنند ، چه فایده ای دارد؟ مطمئناً یکی از بهترین و ارزان ترین راه ها برای افزایش بازدید به وب سایت شما تولید محتوای وب سایت و سپس اشتراک آن در کانال های رسانه های اجتماعی است.

تا آنجا که ممکن است از صفحات رسانه های اجتماعی برای بازاریابی محتوای خود استفاده کنید .. به صورت رایگان! فیس بوک و توییتر به دلیل استفاده گسترده و میلیون ها کاربر بلافاصله گزینه های آشکاری هستند.

بازاریابی محتوا قصد دارد تیترها و آدرس های شما را کوتاه و سریع کند تا افراد با کلیک بر روی پیوند ارائه شده فوراً محتوای شما را بررسی کنند. تیترها منجر به ترافیک بیشتر می شوند یا بگذارید بگویم عنوان صحیح منجر به ترافیک بیشتر می شود. این باید اوج مورد علاقه شما باشد تا بازدید کننده بخواهد درباره پست بیشتر اطلاعاتی کسب کند.

اگر بخواهید آنها بر روی پیوندی که به وب سایت شما منتهی می شود کلیک کنید ، موضوع باید با چند گرافیک عالی و CTA (فراخوان برای عمل) روشن و آسان خوانده شود. Pinterest ، LinkedIn ، Instagram ، Vimeo و YouTube برای تبلیغ محصولات با اینفوگرافیک ، تصویر یا فیلم بسیار مناسب هستند. عنوان و توضیحات را فراموش نکنید! این همان چیزی است که در وهله اول توجه آنها را به خود جلب می کند. چه کسی می داند ، محتوای شما می تواند به سرعت پخش شود!

LinkedIn امروز بزرگترین شبکه اجتماعی حرفه ای در اینترنت است ، بنابراین هنگام جستجوی مکان های عالی برای ارسال مطالب خود ، این رسانه را فراموش نکنید. نمایه LinkedIn شما مورد توجه قرار می گیرد و در نهایت به دلیل پیوندهایی که در آن وجود دارد ، تمام پست های شما از بازدید وب سایت برخوردار می شوند. همه چیز در مورد است مرتباً محتوای با کیفیت ارسال کنید برای اینکه پیروان خود را رشد دهید. به محض نوشتن مقالات جدید ، پیروان شما مطلع می شوند و آنها محتوای شما را اسکن می کنند.

همچنین ، به یاد داشته باشید که طول هر پست را تغییر دهید ، آن را با هم مخلوط کنید و درباره چیزهایی که مردم در واقع برایشان مهم است یا به دنبال راه حل هستند بنویسید. هزاران نفر هر روز در آمریکای شمالی در حال جستجو در Google برای خدمات و / یا محصولات شما به صورت آنلاین هستند. آنها در جستجوی کلمات کلیدی خاص هستند ، بنابراین مطمئن شوید که آنها کلمات کلیدی شما را پیدا می کنند ، نه رقبا.

وبلاگ نویسی مهمان

بله ، وبلاگ نویسی مهمان زنده و خوب است و تا زمانی که آنها در “بازار مربوط” شما باشند ، به دلیل تبلیغ وب سایت خود از این طریق ، مجازات موتورهای جستجوگر نخواهید شد.

ارسال مطالب به وب سایت های مرتبط باعث افزایش بازدید سایت یا وبلاگ شما می شود. این امر به ایجاد آگاهی از برند و افزایش بازدید و فروش در این فرآیند کمک خواهد کرد. قوانین وبلاگ نویسی مهمان وجود دارد ، بنابراین مطمئن شوید که موضوع را در متن مربوط نگه دارید و فقط یک یا دو لینک به سایت پول ، صفحه فرود یا صفحه خدمات ارائه دهید.

اگر دنبال نکنید راهنمای بهترین روشهای Google هنگامی که در وبلاگ های دیگر پست می کنید ، جریمه خواهید شد ، بنابراین مراقب باشید و طبق آن پیگیری کنید.

روش دیگر برای وبلاگ نویسی به عنوان مهمان این است که افراد دیگر محتوای خود را در سایت شما ارسال کنند. باز هم ، این باید مربوط به جایی که واقعاً هستید باشید. پیوند دادن به صفحه دیگری با محتوای مرتبط از نظر موتورهای جستجو غالباً نکته خوبی محسوب می شود و حتی می توانید با تلاش خود امتیاز ارزشمند PageRank را کسب کنید. وقتی به موضوع رسید ، اطمینان حاصل کنید که همه مقاله ها و پست های وبلاگ از محتوای خوبی برخوردار بوده و ماهیت آنها ناخواسته نیست. شما به دلیل محتوای بی کیفیت یا روشهای بلاک لینک گروهی در وب مجازات خواهید شد ، بنابراین در هنگام وبلاگ نویسی به عنوان مهمان دوباره مراقب باشید.

کلمات کلیدی مناسب را هدف قرار دهید

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هدف قرار دادن کلمات کلیدی برای بازار خود ، ممکن است مجبور شوید یک شرکت محلی SEO استخدام کنید. این شرکت ابتدا تجزیه و تحلیل SEO از وب سایت شما را برای تعیین میزان بهینه سازی موتورهای جستجو انجام داده و سپس لیستی از کلمات کلیدی را برای استفاده در کمپین SEO بعدی برند شما تولید می کند. به یاد داشته باشید که می خواهید به طور طبیعی در موتورهای جستجو برای محصولات و خدمات خود ، در بازار انتخابی خود ، برای مجموعه خاصی از کلمات کلیدی خود پیدا شوید.

برخی از این کلمات کلیدی می توانند فقط یک یا دو کلمه باشند ، در حالی که برخی دیگر می توانند کلمات کلیدی دم بلند باشند. این نوع کلمه کلیدی long tail همان چیزی است که درصد زیادی از جستجوهای روزانه شما در Google را تشکیل می دهد. مردم در جستجوی کالایی در بازار ، هر آنچه در آن زمان به ذهنشان خطور می کند ، می نویسند. حدس بزن چی شده؟ اگر سایت شما برای برند شما با کلمات کلیدی مناسب بهینه سازی کند ، محصول شما را پیدا خواهند کرد.

به عنوان یک نقطه شروع ، یک شرکت محلی خدمات جستجوگر SEO را برای انجام تجزیه و تحلیل SEO رایگان از وب سایت خود دریافت کنید. این قسمت هزینه ای برای شما نخواهد داشت و در صورت نیاز به استخدام شخصی برای اصلاح SEO صفحه در سایت خود به شما می گوید.

بهینه سازی وب موبایل

این روزها بیشتر و بیشتر گشت و گذار در اینترنت از طریق تلفن های همراه است. سالها پیش این کار بیشتر روی رایانه های رومیزی و مک انجام می شد اما آن روزها گذشته است.

مردم می خواهند راهی سریع برای جستجوی محصولات ، خدمات ، رستوران ها یا رزرو اجاره ماهی تن در جزیره پرنس ادوارد داشته باشند. آنها به سرعت پاسخی می خواهند و اکنون آن را می خواهند. اینجاست که جستجو در گوشی های هوشمند وارد عمل می شود.

امروز همه افراد نوعی تلفن آیفون یا آندروید با برنامه داده دارند تا در صورت نیاز ، همیشه اینترنت را در دسترس داشته باشند. با این حال ، به عنوان یک توسعه دهنده وب ، بهتر است اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما برای دستگاه های تلفن همراه پاسخگو در هر شکل و اندازه بهینه شده است. وب سایت شما باید با محتوای آسان خوانا به راحتی در دسترس باشد.

موتورهای جستجو الگوریتم های خود را برای دادن امتیاز برای طراحی پاسخگو تطبیق داده اند. در واقع ، در شش ماه گذشته از آخرین به روزرسانی گوگل ، اگر سایت شما برای دستگاه های تلفن همراه بهینه نشده باشد ، مجازات دریافت خواهید کرد ، یا این نمره مثبت دریافت نمی کنید.

کلمه ای به خردمندان – اطمینان حاصل کنید که بازدید کنندگان شما می توانند شما را در وب پیدا کنند و وب سایت شرکت خود را از طریق هر تلفن هوشمند ، iPad یا دستگاه سامسونگ مشاهده کنند. شما امتیازهای رتبه Rank Page را با ارزش از Google دریافت خواهید کرد و همچنین بازدید وب سایت بیشتر و احتمالاً فروش بیشتری نیز در این روند خواهید داشت.

سایت سریع دانلود

اگر سایت شما سریع بار شود ، از گوگل و سایر موتورهای جستجوی مهم مانند Bing و Yahoo امتیاز کسب خواهید کرد. چه کسی می خواهد 20-30 ثانیه در هر وب سایتی بارگذاری کند؟

معمولاً تصاویر یا بلوک های کد بزرگ دلیل این است که صفحه شما به آرامی بارگیری می شود و باعث می شود بازدیدکنندگان قبل از بارگیری صفحه اول سریع خارج شوند. این همان چیزی است که آنها “نرخ پرش” می نامند. اگر سایت شما برای بارگیری سریع ساخته نشده باشد ، نرخ گزاف گویی شما بالای 50٪ خواهد بود.

تمام تصاویر گرافیکی عمودی و سایر تصاویر و فیلم ها را در صفحه اصلی خود مشاهده کنید. آیا همه آنها لازم است؟ هدف آن چیست و در کمترین وضوح ممکن است تا نه تنها خوب به نظر برسد بلکه صفحه شما به همین دلیل سریعتر بارگیری می شود.

صفحات خود را از نظر فنی بهینه کنید تا سایت شما به خوبی کار کند و نه تنها سرعت بارگیری سایت بیشتر شود ، بلکه کاربران برای بررسی محصولات یا خدمات شما مدت بیشتری در سایت شما خواهند ماند. نرخ گزاف گویی کاهش می یابد و بازدید و فروش در وب سایت شما برعکس افزایش می یابد. تمام افزونه های شخص ثالث را برای سئو و به اشتراک گذاری اجتماعی بررسی کنید. آیا همه آنها خوب کار می کنند و آیا خطاهایی دارند؟ اگر مطمئن نیستید با یک متخصص SEO مشورت کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا