دنیای وب

به اشتراک گذاشتن زمان جدید خود می تواند هیجان را به یک کابوس تبدیل کند

باور نکردنی! شما با قیمت پایین و کم خود صاحب یک سهام جدید خواهید شد [ask them “how they came up with YOUR timeshare sales price?”]

شاید همه قیمت یکسانی داشته باشند ، من نمی دانم ، من فکر می کنم این احتمالاً بیشتر شبیه اتفاقی است که در حیاط فروش ماشین می افتد با احتیاط خریدار.

آنها بدیهی است که قبلاً می دانند شما هم زمان دیگری دارید ، درست است؟ بله ، امروز هنگام ورود به سیستم فرم را بررسی کردم. من گمان می کنم شما یک حرفه ای استخدام کرده اید که می تواند “به شما کمک کند” سهام مشترک “قدیمی” را با قیمت عالی صرف کنید.

احتمالاً یکی از معلمان نازنین و آزاد اندیشان ، معلمین مویی برای خرید راه افتاده اند ، آنها به گرمی از شما استقبال کردند و به شما گفتند که چگونه فردا برای تعطیلات عجیب و غریب دو هفته ای عزیمت می کند.

پس از آن ، او قیمت ویژه ای می نویسد ، فقط برای اینکه شما ببینید ، زیرا آنها به شما بیشتر از آنچه در ابتدا برای اشتراك فعلی پرداخت كرده اید ، پیشنهاد می دهند.

همه اینها در حالی اتفاق می افتد که مدیر فروش همچنان به نوشتن یادداشت در صفحه کار خود ، اشاره به جزئیات ، در حالی که شما گوش می دهید ، سعی می کنید همه چیز را جذب کنید و روی جزئیات ذهن خود کار می کنید.

[sidebar]: انتظار دریافت نسخه ای از کاربرگ HIS را نداشته باشید !!

قیمت ، 15،100 دلار برای اشتراک زمانی خود را یادداشت کنید که هیچ چیز جالب نیست ، شما فقط تور را دریافت کرده اید. در واقع ، شما در تعطیلات آینده غر می زنید و سفرهای سرگرم کننده اکنون در آخرین دستور کار شما است.

حال ، بیایید نگاهی به پیشنهاد آنها بیندازیم تا شما را از مشاغل مشترک “قدیمی” خارج کنیم. به یاد داشته باشید که 12 هزار سال پیش 10 هزار دلار برای آن پرداخت کرده اید و پیشنهاد آنها 11 هزار دلار بوده است و آنها بلافاصله 1/2 از قیمت سهام جدید … صندوق پستی را می گیرند.

حیرت انگیز! 9،600 دلار منهای دلار 5،500 دلار دوم = 4100 دلار قیمت خالص برای نام تجاری سهام جدید خود در حالی که بدون از دست دادن سهام مشارکت “قدیمی” خلاص می شوید. اشتیاق شما اکنون به سطح جدیدی افزایش می یابد.

شما چی فکر میکنید؟ اجازه دهید آن را انجام دهید! اینجا ، ابتدا اینجا و غیره امضا کنید معامله به قدری خوب است که دستورالعمل های مدیر فروش را دنبال می کنید. در آینده می توانید تعطیلات خود را در آینده ببینید.

او فقط به شما گفت که با تلفن همراه HIS خود تماس بگیرید و هنگامی که آماده می شوید تا برای تعطیلات آماده شوید آنها همه چیز را برای شما اداره می کنند. او همه ترفندهای درونی را می داند ، بنابراین لازم نیست نگران این موضوع باشید.

شما به مدت 7 روز در ملک فقط 300 دلار هزینه تعمیر و نگهداری پرداخت خواهید کرد. در طول سال می توانید هر چقدر می خواهید رزرو کنید ، همچنین در معاملات RCI نیز رزرو کنید.

بپرسید: “چه موقع” سایر “5500 دلار” سایر “ساعات کار خود را دریافت می کنم؟ حداکثر طی 90 روز یا 120 روز ،” این در قرارداد است “، که دروغ جسورانه ای است زیرا هیچ قراردادی فروش سهام قبلی” قدیمی “را با هیچ یک تضمین نمی کند قیمت

متأسفانه ، این در مقاله هایی که امضا می کنند کاملاً روشن است … هیچ تضمینی وجود ندارد.

بخش تضمین شده در اوراق قانونی است که شما فقط آنها را امضا می کنید و با جزئیات توضیح می دهید که چه کاری انجام خواهید داد یا اگر به عنوان مالک سهام مشترک به قرارداد جدید عمل نکنید چه اتفاقی می افتد.

به یاد داشته باشید ، شما 3 تا 5 روز فرصت دارید نظر خود را تغییر دهید زیرا مقامات محلی یا ایالتی “در کنار شما” هستند و سعی در محافظت شما از تصمیم اشتباه دارند. به تأخیر انداختن گزینه ای نیست.

به جای “دیدن” سفر ، تعطیلات و اوقات فراغت در آینده خود ، مکث کنید و تصور کنید یک چک ماهانه با قیمت 188 دلار بنویسید ؛ 350 دلار 600 دلار یا هر چیز دیگری و آن را یادداشت کنید. تعمیر و نگهداری سالانه ، کلوپ تعطیلات و غیره 680 دلار بیشتر

تجارب شخصی من به من می گوید که بهتر است شما یک قایق جدید ، ماشین جدید بخرید یا خانه را بازسازی کنید تا اینکه پول خود را در مشاغل زمانی قرار دهید.

انجامش نده !! BBB را بررسی کنید [Better business Bureau] اگر قبل از تصمیم گیری نهایی به اطلاعات بیشتری نیاز دارید ، RIPoffReport را گزارش دهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا