دنیای وب

به تدریج بر ترس خود از شکست غلبه کنید

سؤال شخصی: آیا این امکان وجود دارد که شما از قبل آنچه را که باید بدانید برای موفقیت در کسب و کار خود بدانید بدانید – اما آیا چیزی غیر از دانش شما را حفظ کرده است؟

اگر به آسانی مکانیزم های بازاریابی اینترنتی است – راه اندازی وب سایت ها و غیره – همیشه می توانید شخصی را استخدام کنید تا این قسمت را برای شما انجام دهد.

اما اگر بی اعتمادی یا ترس از شکست مانع شماست – پس از این شماست که این خطای خاص را خرد کنید ، یا حداقل آن را به دورترین گوشه خانه خود جدا کنید.

اگر ایده عدم موفقیت برای جلوگیری از شروع امپراتوری خود به صورت آنلاین کافی است ، به این باشگاه خوش آمدید. ما باید خیلی از بین اعضا ، زیرا صراحتاً ترس از شکست یکی از بزرگترین موانع موفقیت است. ترس از شکست بسیار سرکوبگر و مخرب است و می تواند شما را از رویاهای خود تسلیم کند – برای همیشه.

چرا اینقدر از شکست می ترسیم؟ به تجربیات زندگی برمی گردد که سهوا به ما آموختند که بهتر نیست ریسک کنید ، از گرفتن و از دست دادن. هنگامی که شما چیزی را شکست می دهید ، طبیعی است که نگران این باشید که دیگران درباره شما چه فکری می کنند و آیا این علاقه شما را از دست خواهند داد. شما درباره هوش و توانایی خود نگران هستید و اینکه آیا می توانید کوشش های آینده را به طور مؤثر دنبال کنید. در حقیقت ، هنگامی که از شکست می ترسید ، واقعاً نگران تعداد زیادی از نتایج احتمالی هستید ، و مهم نیست که بسیاری از این مهمات فارغ از چند بار شکست بخورید.

اما ذهن منطقی نیست و فقط صحبت از خود از ترس بهتر از تلاش برای نشان دادن اراده آهنین عمل نمی کند.

راز غلبه بر ترس از شکست؟ بسیاری از ویژگی ها وجود دارد ، اما ما در اینجا یکی به شما می دهیم که بلافاصله می توانید از آنها استفاده کنید.

تجربه در دهه 1970 نشان داد كه هنگام یادگیری مهارتهای جدید ، دو گروه كودك متمایز وجود دارد. کودکانی “خودمشی” وجود دارند که نگرانی اصلی آنها از دست دادن چهره به دوستانشان نیست. برخی از این کودکان آنقدر از شکست می ترسند که راه هایی برای خروج از فعالیت را اختراع کنند ، یا فعالیت را به گونه ای انجام دهند که نتوانند شکست بخورند ، یا موفقیت آنها را غیرممکن سازند تا شکست منجر به ننگ نگردد.

گروه دوم كودكان همان چیزی است كه آنها “تسلط جهت گرا” می نامند. این کودکان به اندازه علاقه به دستیابی به مهارت جدید اهمیتی برای از دست دادن صورت خود ندارند. در حقیقت ، آنها درک می کنند که شکست در ابتدا جزء فرایند یادگیری است و آن را قدم به قدم بر می دارد. این کودکان شادتر هستند و خیلی سریعتر از کسانی که از شکست می ترسند موفق می شوند.

بنابراین ، اگر می توانید تمرکز خود را تغییر دهید تا مهارت جدیدی بدست آورید و تصمیم بگیرید که مهم نیست چه اتفاقی در این مسیر رخ می دهد ، شما از این روند لذت خواهید برد – شما در راه غلبه بر ترس خود از شکست هستید.

ممکن است با چیزی که اهمیت زیادی ندارد ، مانند یادگیری یک بازی جدید ، کوچک را شروع کنید. فرض کنید برای اولین بار در زندگی خود بیلیارد مصرف می کنید. تمرکز شما روی یادگیری نحوه گرفتن گلوله ، گوشه های استفاده ، قوانین بازی و غیره خواهد بود. وقتی یک ضربه یا خراش را از دست می دهید ، مهم نیست زیرا می دانید که این بخشی از روند است و شما فقط یاد می گیرید.

ممکن است شما از تفاوت ایجاد شده شگفت زده شوید. شادتر خواهید بود ، کمتر استرس خواهید داشت و مهارت جدید خود را سریعتر یاد خواهید گرفت.

از اینجا ممکن است با انجام کارهایی که شما را می ترساند ، بیشتر خود را گسترش دهید. به عنوان مثال ، اگر شما یک شخص خجالتی هستید ، ممکن است در مدت 30 دقیقه 15 سوال ساده از “West (یک وقت داشته باشید؟”) بپرسید. توجه داشته باشید که بعد از تمرین چه حسی دارید. احتمال وجود دارد که شما نه تنها ترس از صحبت کردن با افراد غریبه را تسخیر کنید ، بلکه باعث افزایش اعتماد به نفس خواهید شد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا