دنیای وب

به دلیل فیس بوک به شما واگذار نمی شوید؟ تو تنها نیستی

طبق نظرسنجی های اخیر ، 70٪ از متخصصان HR که در ایالات متحده بررسی شده اند اعتراف کردند که متقاضی به دلیل رفتار آنلاین خود از این کار خودداری می کند. در اکثر موارد ، “رفتارهای اینترنتی” به ارسال تصاویر و محتوای نامناسب در سایت های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ، مای اسپیس و توییتر اشاره دارد. علاوه بر عدم دریافت شغل ، موارد بی شماری از کارمندان وجود دارد که مطالب خود را درباره رئیس های بد خود یا چگونگی آرزوی مرگ یک همکار در اداره ارسال می کنند. شما که به دنبال شغل خود هستید یا عاشق مزایای اشتغال هستید ، چگونه باید با شبکه های اجتماعی برخورد کنید تا زندگی شما را خراب نکند؟

اگر کارفرما بودید!

بیایید انگشتان دست را نشانه نگیریم و کارفرمایان را به عنوان “شر” طبقه بندی کنیم تا ما را آنلاین پیدا کنند. حقیقت این است که ما در دوره ای متفاوت از زندگی مردم در حدود 15 سال پیش زندگی می کنیم. اطلاعات مربوط به هر چیزی یا هر کسی برای هر کسی که مایل به دانستن از جمله کارفرمایان است ، بصورت شبانه روزی در دسترس است. آیا می توانید آنها را سرزنش کنید؟ فرض کنید شما مسئول استخدام یک کارمند جدید هستید و با سه متقاضی مصاحبه می کنید. به خانه بروید ، روی رایانه پرش کنید تا آنچه دوستانتان در فیس بوک ارسال کرده اند را بررسی کنید. وسوسه مقاومت ناپذیر است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که نام متقاضیان را بنویسید و با آنها رفتار کنید ، و بر خلاف روشی که خودشان در طول مصاحبه ارائه داده اند ، دیدگاهی فوری در مورد نحوه زندگی این افراد بدست می آورید. و اینجا همین است. در طی مصاحبه ، سه متقاضی کار بسیار خوبی به نظر می رسید و هر سه به نظر می رسید بسیار حرفه ای باشند. (انجام یک کار حرفه ای و مسئول یک مصاحبه سی دقیقه ای دشوار نیست.) بعد از جستجوی هر یک از پروفایل های فیس بوک خود ، شما به سرعت یاد می گیرید که به نظر می رسد دو متقاضی بیش از حد جشن می گیرند و چیزهای بسیار ناخوشایندی را می گویند ، در حالی که یکی از متقاضیان دارای یک پروفایل خصوصی است. این امر چه تاثیری بر تصمیم اشتغال شما خواهد گذاشت؟

چگونه با سایت های شبکه های اجتماعی برخورد کنیم تا فریب نخوریم

اگر هنوز در کالج هستید و به دنبال فرصت های شغلی واقعی نیستید ، به هر حال تمام تصاویر گرانبها و نظرات رسوا آور خود را منتشر کنید. چه کسی اهمیت می دهد؟ با این حال ، لحظه ای که به دنبال کار واقعی یا حتی آموزش می گردید ، باید مسئولیت پست های خود را شروع کنید.

اگر فکر می کنید محتوای آنلاین دارید که می تواند اشتغال را به خطر بیندازد ، اولین کاری که باید انجام دهید این است که کلیه پرونده های شخصی آنلاین خود ، به خصوص فیس بوک را خصوصی کنید. فیس بوک در حال حاضر با 300 میلیون کاربر در صحنه شبکه های اجتماعی حاکم است. این شانس خوب وجود دارد که کارفرمایان آینده شما به اندازه کافی با گودبرداری در فیس بوک آشنا شوند. هنگامی که شغل جدیدی کسب کردید ، هیچ وقت درباره شرکتی که برای آن کار می کنید ، همکارانتان یا کارفرمایان خود ، در طول دوره ، هیچ منفی نگذارید. تنها چیزی که لازم است یک اظهار نظر منفی برای تغییر طرز تفکر همکاران و مافوق شما است که قطعاً می تواند در حرفه شما تأثیر بگذارد.

از طرف دیگر ، حضور آنلاین شما نیز می تواند به حرفه شما کمک کند. اگر به طور جدی با خیرین یا افراد غیرانتفاعی درگیر هستید ، یا مرتباً درمورد مطالب مرتبط با شغل خود وبلاگ نویسی می کنید ، حتماً برای انجام این فعالیتها تا حد امکان مشاهده و دسترسی داشته باشید.

موفق باشید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا