دنیای وب

به دنبال داده های غرامت غیر پولی هستید؟

“فرض برگشت پذیر عقلانیت” را راضی کنید

یک خواننده اخیر ECS س askedال کرده است که از کجا می توان داده های موثقی را یافت که بتوان برای مقایسه غرامت غیر پولی در بین مدیران در یک بخش غیر انتفاعی (NFP) استفاده کرد: کمیته های جبران خسارت باید این م componentلفه بسته پرداخت را ارزیابی کنند تا “پیش فرض منطقی منطقی” را در بخش 4958 تأمین کنند از کد درآمد داخلی. در این مقاله ، Paul Dorf ، عضو هیئت تحریریه تحریریه ECS ، تعدادی از منابع بالقوه را شناسایی می کند – Ed.

تجزیه و تحلیل جبران خسارت مدیران در یک سازمان غیر انتفاعی (NFP) در روش آن نسبتاً روش مند است. IRS اجازه می دهد تا از داده های جبران خسارت سود و غیر انتفاعی برای تعیین پاداش معقول ، بر اساس ارزیابی سازمان های با وضعیت مشابه استفاده کند. اولین س toال برای تعریف مقایسه های منطقی به خودی خود دشوار نیست ، اما نیاز به تأمل در کمیته جبران خسارت و مدیریت عالی شرکت دارد.

تعدادی از معیارها باید در نظر گرفته شود ، از جمله ویژگی های سازمان (بنیاد ، مراقبت های بهداشتی و موسسات خیریه عمومی). موقعیت مالی کنونی سازمان و ثبات مالی آن ؛ منطقه جغرافیایی که سازمان در آن فعالیت می کند. و دامنه کاری که داده ها برای آن جستجو می شوند.

پس از تعریف این معیارها ، می توان اطلاعات جبران خسارت را از مواد زیر بدست آورد:

پرسشنامه های جبران خسارت را منتشر کنید که داده هایی را درباره صنعت غیرانتفاعی ، به طور خاص یا با تخفیف ویژه ارائه می دهد

نظرسنجی هایی برای جبران خسارت که شامل مشارکت کنندگان برای سود ، اما با تخفیف هایی است که داده های جبران خسارت سازمان را تعیین می کند

داده های 990 را از یک گروه نماینده از سازمان های غیرانتفاعی مستقر در مکان مشابه با معیارهای ذکر شده در بالا تشکیل دهید

داده های نماینده گروهی از سازمانهای سودمند با موقعیت مشابه که با معیارهای فوق نیز مقایسه می شوند. با این حال ، این روش فقط در شرایط بسیار محدودی قابل استفاده است و در صورت استفاده ، باید با احتیاط ارزیابی شود تا ارزیابی کلی از غرامت بازار زیاد نباشد.

ارزیابی جامع

تعریف مجموعه ای از سازمان های همتا به ارزیابی کاملی از ویژگی های هر سازمان برای مقایسه نیاز دارد. اولین قدم در این فرآیند ، در نظر گرفتن رقبای مستقیم برای خدمات است: به عنوان مثال ، اگر یک ارائه دهنده بهداشت روان واقع در کلان شهر نیویورک به دنبال شناسایی همتا باشد ، این سازمان ارائه دهندگان خدمات مشابه را در شعاع منطقی منطقه خدمات خود هدف قرار می دهد ، با ارائه دهندگانی که آنها صورتهای مالی مشابه موسسه دارند. این مهمترین داده های مقایسه ای را برای تعیین خسارت منطقی بازار برای مکان های سازمان فراهم می کند. علاوه بر این ، همچنین می تواند سایر سازمانهای غیرانتفاعی در بخش صنعت عمومی را که ممکن است برای همان استعداد رقابت کنند ، هدف قرار دهد. با استفاده از همین مثال ، مراکز بحران ، بیمارستان ها ، ارائه دهندگان مراقبت های اولیه و غیره را نیز می توان با یک مرکز بهداشت روان مقایسه کرد ، زیرا استعداد لازم برای اداره یکی از این سازمان ها به طور کلی می تواند به هر یک از موسسات دیگر منتقل شود. سرانجام ، NFP هایی که از نظر صنعت / خدمات به روش دیگری مقایسه نمی شوند اما منابع مالی مشابهی با سازمان جستجوگر داده دارند ، می توانند در برخی از موقعیت های قابل تعویض (CFO ، مشاور عمومی و غیره) نیز هدف قرار بگیرند ، اما این داده ها باید با احتیاط استفاده شوند. بزرگتر

نظرسنجی های منتشر شده روش جمع آوری اطلاعات را به راحتی در دسترس و غالباً مقرون به صرفه ارائه می دهد. اگرچه داده ها همیشه در قالبی ارائه نمی شوند که امکان مطابقت نهایی سازمانی را که به دنبال ارقام مقایسه است فراهم می کند ، نظرسنجی های منتشر شده نقطه شروع خوبی برای جمع آوری داده ها است. از طرف دیگر ، مدل 990s داده های واقعی جبران خسارت را ارائه می دهد که بسته حقوق یک سازمان را می توان با آنها مقایسه کرد و می تواند به تأیید نتایج نظرسنجی های منتشر شده منجر شود. داده های مربوطه را می توان در قسمت 5A یافت – افسران ، مدیران ، دبیران و پرسنل کلیدی موجود ، در زیر سه جز following زیر:

1- ستون (ج) حقوق ، حق الزحمه ، پاداش و پرداختهای قطع حقوقی و همچنین پرداختهای سال جاری برای مبالغی را گزارش می کند که به عنوان خسارت معوق در هر سال قبل گزارش می شود.

2- ستون (D) شامل انواع اشکال جبران تأخیر و پرداخت های پایان خدمت در آینده (بودجه ای و غیرموجه ، بدست آمده و غیرمستقیم ، واجد شرایط و غیر صلاحیت دار) و همچنین پرداخت برای برنامه های سود مراقبت (پزشکی ، دندانپزشکی ، بیمه عمر ، مزایای پایان خدمت ، ناتوانی جنسی) از طرف افسران و غیره IRS تخمین های منطقی را مجاز می داند تا اگر ارقام دقیق هزینه به راحتی در دسترس نباشد ، استفاده شود. غرامت معوق نیز در اینجا گزارش می شود ، مانند حقوق و سایر غرامت های بدست آمده در دوره تحت پوشش بازده اما هنوز پرداخت نشده است ، همانطور كه ​​سازمان اظهارنامه می دهد ، مگر اینکه مبالغ در ستون (ج) گزارش شود.

3- ستون E شامل مزایای حاشیه ای مشمول مالیات و غیر مالیات (به غیر از حداقل مزایای حاشیه ای) و مقررات هزینه یا پرداخت هایی است که گیرندگان باید به عنوان درآمد در اظهارنامه های مالیات بر درآمد جداگانه خود گزارش دهند. این شامل پرداختهایی است که تحت ترتیبات جبران خسارت ، ارزش استفاده شخصی از مسکن ، اتومبیل یا سایر داراییهای متعلق به سازمان یا اجاره داده شده (یا بدون استفاده از هزینه برای استفاده سازمان در نظر گرفته شده است) و همچنین سایر مزایای مشمول مالیات و غیر مشمول مالیات.

چالش های قالب 990

از نظر تئوری ، اطلاعات جبران خسارت در فرم 990 سپرده های سازمان های غیرانتفاعی ، توصیف درست و دقیقی از اقلام جبران خسارت است که شامل بسته کلی جبران خسارت هر مدیر اجرایی است. با این حال ، بسیاری از نقاط کانونی ملی در تکمیل مناسب این فرم ها با مشکل روبرو شده اند. در حالی که ستون ها (C) و (D) نسبتاً سرراست هستند ، اما تجربه نشان داده است که برخی از سازمان ها ارزش مزایای حاشیه ای و غرامت غیر پولی را به درستی فاش نمی کنند ، که این امر محاسبه واقعی غرامت بازار را کمتر محتمل می کند. برخی از چالش های دیگر در به دست آوردن اطلاعات از 990 شامل موارد زیر است:

· شناسایی موثر سایر نقاط تماس ملی که نشان دهنده “همتای” سازمانی است که از دیدگاه عملیاتی و / یا مالی به دنبال داده است.

در واقع 990 نسخه دارد. به طور کلی ، درخواست فرم 990 می تواند در سرویس درآمد داخلی و / یا خود سازمان ثبت شود ، اما با فرض در دسترس بودن فرم های مشابه ، انتظار یک انتظار طولانی را دارید.

مشاغل فاش شده در فرم 990 را متناسب با “شغل فعلی” که داده ها برای آن جستجو می شوند تعیین کنید ، زیرا فقط آدرسها در پرونده ارائه شده است. انتظار می رود به زودی با رواج بیشتر پرونده های الکترونیکی (مطابق با الزامات گزارش IRS) اطلاعات بهتر ، دقیق تر و مطمئناً به موقع تری در دسترس باشد.

تمرکز بر شرکت های بدون پول نقد

با فرض اینکه تمام عناصر غرامت پولی به طور دقیق گزارش شده باشد (حقوق پایه ، پاداش ، غرامت معوق و غیره) ، چگونه می توان داده های دقیق غرامت غیر پولی را بدست آورد؟ در حالت ایده آل ، اگر افشای عمومی داده های جبران خسارت برای سازمان های غیرانتفاعی از الزامات تعیین شده توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار برای شرکت های تجاری عمومی تقلید کند ، می توان ارزیابی دقیقی انجام داد. با این حال ، تا آن زمان ، برای جمع آوری چنین داده هایی باید از روش کارآمدتری استفاده شود.

بازگشت به نظرسنجی های جبران خسارت منتشر شده. بسیاری از نظرسنجی های منتشر شده نه تنها آماری را شامل می شود که عناصر غرامت پولی را پوشش می دهد بلکه داده هایی را درباره شیوع انواع مختلفی از عناصر بسته جبران خسارت مانند مزایای خودرو ، عضویت و غیره ارائه می دهد. این مطالعات می تواند به شما کمک کند تعیین کنید که آیا ، در واقع ، منفعت در بین مدیران ارشد در سازمان های مشابه چیزی رایج است یا خیر. در برخی موارد ، می توان مقادیر متوسط ​​دلار را نیز فاش کرد ، و این می تواند زمینه ای برای مقایسه فراهم کند. به جای تکیه بر یک منبع واحد برای برنامه ریزان جبران خسارت بنیاد ، آنها باید به چند مورد از این مطالعات نگاه کنند تا تصویر گسترده تر و گسترده تری از بازار ارائه دهند.

انجمن های صنعت نیز منبع خوبی برای داده های جبران خسارت هستند. سازمان های حرفه ای حاکم بر بخش NFP اغلب مطالعات مربوط به جبران خسارت و مزایا را در دسترس اعضای خود منتشر می کنند ، و این گزارش ها می تواند داده های همکار ارزشمندی را ارائه دهد که می توانید در ارزیابی موارد جبران خسارت استفاده کنید.

بسیاری از سازمانها همچنین برای به دست آوردن اطلاعات حقوق و مزایا به شبکه ارتباطات خودشان در صنعت و همچنین شرکتهای خدمات حرفه ای که به آنها کمک می کنند (حسابداران ، وکلا و …) متکی هستند. با این حال ، اطلاعات جمع آوری شده از این طریق کمترین قابل اعتماد است ، زیرا ممکن است افراد در افشای بسته های جبران خسارت خود همیشه به یک اندازه آموزنده نباشند.

هنر فراتر از علم است

در نهایت ، جمع آوری غرامت غیر پولی نوعی هنر است که ارزیابی کننده را ملزم می کند تا تمام منابع ممکن را در نظر بگیرد ، سپس اطمینان منطقی از انعکاس دقیق داده ها در بازار فراهم می کند. هرگونه س questionsال در مورد اعتبار اطلاعات دریافت شده باید به ارزیابی مجدد داده های جمع آوری شده و همچنین تعیین اینکه آیا این عنصر از بسته غرامت است که واقعاً باید در محاسبه دستمزد معقول گنجانده شود.

تعیین ارزش معقول بسته غرامت برای مدیران NFP ضمن رعایت مقررات IRS در مورد مجازات های میانی یک کار پیچیده است. کمیته جبران خسارت و / یا هیئت مدیره سازمان هنگام تعیین خسارت منطقی برای مدیران باید با احتیاط و حرفه ای عمل کنند ، این به معنای جستجوی اطلاعات از منابع مختلف و سپس استفاده از داده های بدست آمده برای تعریف عناصر بسته جبران خسارت اجرایی رقابتی است.

سرانجام ، این نیز وظیفه هیئت مدیره سازمان یا کمیته است که هر یک از عناصر بسته پاداش را که ممکن است نامشخص ، نامتعادل یا س questionال برانگیز باشد ، به چالش بکشد و برای تصحیح هر چیزی که ممکن است به عنوان جبران خسارت بیش از حد تصور شود ، اقدام قاطع انجام دهد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا