دنیای وب

به راحتی می توانید نام دامنه خود را گم کنید

هر صاحب وب سایت باید یک لیست چک لیست فعالیت برای سایت خود به صورت ماهانه ، سه ماهه و سالانه داشته باشد. یکی از موارد موجود در لیست چک سالانه باید شامل بررسی نام دامنه شما باشد.

به نظر می رسد سالهای پرواز است و شما ممکن است دو یا سه سال نام دامنه خود را ثبت کرده باشید ، بنابراین در مورد تاریخ انقضا آن نگران نباشید. همچنین ممکن است احساس امنیت غلط داشته باشید زیرا احساس می کنید شرکتی که از آن نام دامنه را خریداری کرده اید به شما اطلاع می دهد. حق با شماست ، این شرکت به شما خواهد گفت ، اما این اثبات احمقانه نیست.

در نظر بگیرید ، بسته به شرکتی که شما استفاده کرده اید ، اگر مشاغل اصلی آنها ثبت دامنه ها است ، پس احتمالاً اهمیتی ندارند که دامنه شما منقضی شود. بسیاری از این شرکت ها گزینه های سفارش دیررس دارند. گزینه های درخواست دیر هنگام به کسی امکان تنظیم مجدد دامنه شما را می دهد تا دامنه دوم که منقضی شده است در شخصی که دوباره درخواست کرده است ثبت شود. ممکن است به نظر قانونی نرسد ، اما چنین است.

علاوه بر این ، شرکتی که نام شما را درخواست کرده است ممکن است دیر شود ، حتی اگر نام شما پایان یابد. نام شما را می توان به شخص دیگری فروخت که ممکن است هرگز از آن استفاده نکند و ممکن است هرگز نشناسید که چه کسی را دارد. فقط در مورد آن فکر کنید. رقیب غیر اخلاقی می تواند نام دامنه شما را از نو تنظیم کند ، و اگر مشتاق نیستید ، می تواند مالک آن باشد و فقط روی آن بنشینید تا جلوی گرفتن آن را بگیرد. یا آنها می توانند سعی کنند که هزاران دلار آن را به شما بفروشند و آن را به هزاران دلار بفروشند ، همه اینها قانونی است. نه اخلاقی ، بلکه قانونی.

وقتی نام دامنه خود را ثبت کردید به احتمال زیاد اطلاعات تماس خود را درج می کنید ، اما آیا این تغییر کرده است؟ آیا آدرس ایمیل هنوز معتبر است و آیا آن را زیاد بررسی می کنید؟ اگر مثل من باشید ، احتمالاً روزانه صدها ایمیل دریافت خواهید کرد و بسیاری از آنها مستقیماً به پوشه هرزنامه شما رفته و گم می شوند. نباید انتظار داشته باشید شرکتی كه نام دامنه شما را ثبت كرده است با شما تماس بگیرد. آنها نمی کنند.

هر سال باید وضعیت نام دامنه خود را بررسی کنید. شما نوعی سیستمی دارید که مانند یک پرونده Tickler یا هشدار ایمیل به شما یادآوری می کند. هنگام بررسی نام دامنه خود ، ممکن است بخواهید بررسی کنید که آیا پسوندهای دامنه دیگری مانند .net یا .mobi وجود دارد یا خیر. شاید شما هم اکنون نمی خواهید از این اسامی استفاده کنید اما ارزان هستند ، بنابراین ارزش خرید آنها را دارد.

حتماً نام دامنه خود را در یک شرکت معتبر ثبت کنید. همچنین ، این کار را برای خود آسان کنید و ثبت آن را در شرکت میزبان خود در نظر بگیرید. مشاغل اصلی شرکت میزبان ما میزبانی است. ثبت نام دامنه یک سرویس با ارزش افزوده است. ممکن است ثبت نام دامنه با آنها چند دلار بیشتر هزینه داشته باشد ، اما سهولت در اختیار داشتن تمام اطلاعات در یک سایت بسیار با ارزش است. ما می توانیم به اطلاعات مربوط به حساب میزبانی و مراجعه به داشبورد برویم ، ببینید نام دامنه منقضی شده است.

نام دامنه شما یک دارایی ارزشمند برای شرکت شما است. سن نام دامنه در رتبه بندی موتورهای جستجو نیز نقش ایفا می کند. فقط اگر یک نام دامنه خود را گم کرده اید و تمام کاری که باید برای تغییر آن یا هزینه تلاش برای بازیابی آن انجام دهید ، فقط یک عکس است. هزینه برنامه نویسی مجدد سایت خود را در نظر بگیرید ، مجدداً چاپ کنید همه چیزهایی که حاوی نام دامنه شماست و هیچگونه تبلیغی آنلاین را که اجرا می کنید ذکر نکنید. از دست دادن نام دامنه شما هزاران دلار هزینه خواهد داشت. این چیزی است که شما نمی خواهید از آن عبور کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا