دنیای وب

به سالن بروید – یک حرفه مقاوم به رکود اقتصادی را به عنوان دستیار مجازی کشف کنید


زمان تغییر شغل چیست؟ دفتر خانه می تواند پاسخ باشد
آنچه روزگاری روند رو به رشد دورکاری بود اکنون در مسیر ایجاد یک محل کار جدید و بهبود یافته است. این لیست در همه جا وجود دارد و دورکاری و کارهای آزاد در بالاترین حد خود هستند. مقاله اخیر در منبع خبری معروف Newsblaze.com اظهار داشت که “دستیار مجازی (VA) یکی از جدیدترین و محبوب ترین مشاغل خانگی در بازار امروز است” و در شماره بهار سال 2008 استارت آپ های کارآفرین به عنوان یکی از 15 تجارت مهم
& nbsp؛
این لیست برای بسیاری از صنایع که در حال حاضر مجازی هستند ، ادامه دارد. ما شاهد تغییراتی هستیم که در عملکردهای نرم و سبزتر از نظر چشمان ما اتفاق می افتد ، هم تحمیل رکود اقتصادی و هم فناوری قادر به ایجاد تغییر. محل کار در کنار این انقلاب در حال رونق است و تجارت در سال 2009 و بعد از آن به راه های جدیدی برای دستیابی به مشتری و راه حل های بازاریابی نیاز دارد.
& nbsp؛
علامت سنی – دستیارهای مجازی در تماس
انتخاب یا اخراج ، ترک مرزهای غرفه شرکت دنیای فرصت هایی را برای ما فراهم می کند تا بتوانیم از فناوری برای ادامه کار به روشی جدید بهره ببریم. کار از خانه می تواند به متخصصان ارائه دهد که دانش خود را به گروه جهانی از شرکت ها و سازمان ها ارائه دهند که در صورت استخدام یک کارمند واحد در سایت ، در غیر این صورت به استخر استعدادها در بازار دسترسی نخواهند داشت. این دنیای جدیدی از فرصت ها برای مطابقت VA با مشتریان در سراسر جهان فراهم می کند.
& nbsp؛
برون سپاری یک راه حل عملی برنده برای مشاغل کوچک ، شرکت ها و سازمان های بزرگ با نیازهای خاص پروژه است. مزایای کاهش هزینه ها با یک متخصص برون سپاری برابر است با مزایای کار با یک متخصص VA ماهر برای کمک به رشد تجارت خود مانند هرگز قبلی!
& nbsp؛
خدمات برون سپاری مورد نیاز در 2009 و بعد از آن
در مواردی که مشاغل مجازی قبلاً محدود به کارهای اداری بودند ، وب 2.0 امکان معرفی مهارت های جدید و خدمات تخصصی را که از هرجای دیگر قابل انجام است ، میسر می سازد. با اقتصاد متزلزل و پررونق بازار آنلاین ، از VA خواسته می شود که در تجارت خود تجدید نظر کند و جایگاهی مانند بازاریابی اینترنتی ، تبلیغات یا بازاریابی شبکه های اجتماعی را ایجاد کند. از بسیاری جهات ، رکود اقتصادی می تواند بهترین زمان برای یک دستیار تجارت مجازی باشد تا به سایر مشاغل کمک کند تا به اینترنت متصل شوند و در دنیای جدید وب 2.0 رشد کنند.
& nbsp؛
رکود اقتصادی یا نه ، بسیاری از شرکت ها با کمک یک متخصص خارج از کشور رونق و پیشرفت می یابند.
& nbsp؛
بدون شک ، داغترین تقاضا در حال حاضر این است که شرکتها به طور فعال از قدرت شگفت انگیز وب 2.0 استفاده کنند و بسیاری از آنها به دنبال خدماتی مانند: هستند
بازاریابی الکترونیکی
یک نمایه شبکه اجتماعی ایجاد و مدیریت کنید
بازاریابی توییتر و فیس بوک
بازاریابی ویدیویی اینترنتی
تبلیغات و بازاریابی محتوا بنویسید مدیریت اعتبار آنلاین
چه چیزی لازم است؟ مهارت های مورد نیاز دستیارهای مجازی امروز
به دور از مدیریت ، اکنون این روند صریحاً به رشد مشاغل با رشد اقتصادی کمک می کند. اکنون بازار جدید آنلاین است و اگر مشاغل حضور پررنگی در وب 2.0 نداشته باشند ، به زودی عقب می مانند. این می تواند به شرکت ها کمک کند تا حضور چشمگیری در جامعه جهانی ایجاد کنند تا نام تجاری خود را به طور قابل توجهی افزایش دهند ، مشتری و درآمد خود را رشد دهند و اقتدار صنعت خود را با مخاطبان هدف خود ایجاد کنند. صلاحیت های اصلی مورد نیاز ، از جمله تجربه مدیریت و مهارت های ارتباطی ، نشان داده شده است. اما دور از آن ، موفقیت در کار به عنوان دستیار مجازی شخصی در خانه نیاز به تمایل به یادگیری مداوم و ارتقا knowledge دانش خود دارد تا با پیشرفت سریع شیوه های تجارت مدرن و فنآوری همراه باشید.
& nbsp؛
به عنوان یک پیمانکار مستقل ، کمک های مجازی می تواند بسیار سودمند باشد ، زیرا در شرایط خود موفقیت کسب می کنید و به شما استقلال و کنترل بیشتری بر زندگی خود می بخشد. با داشتن یک برنامه مناسب برای شما و فرصت عظیمی که امروزه آموزش الکترونیکی فراهم می کند ، می توانید مهارت های خود را ارتقا داده و از امروز در یک کار جدید و بسیار سودآور که به تقاضای زیادی نیاز دارد شروع کنید.
& nbsp؛
آیا آماده هستید که به عنوان دستیار مجازی یک کار هیجان انگیز را شروع کنید؟
اگر می خواهید شغل جدیدی پیدا کنید یا تجارت مجازی موجود خود را به سطح بالاتری برسانید ، زمان بهتری برای شروع آموزش فوری وجود ندارد. شرکت ها در تلاشند دستیاران مجازی را با آموزش و مهارت پیدا کنند تا به آنها کمک کند تا از طریق رکود اقتصادی پیشرفت کنند و حضور گسترده ای در دنیای وب 2.0 ایجاد کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا