دنیای وب

به وضعیت تأثیرگذار LinkedIn برسید

من قبلاً در مورد شناسایی تأثیر گذارها نوشتم تا اعتبار کسب و کار شما بیشتر شود. طرف دیگر سکه نحوه دستیابی به وضعیت تأثیر LinkedIn به تنهایی است تا بتوانید بر سایر شرکتها تأثیر مثبت بگذارد. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که یک پرونده تأثیرگذار وجود دارد و سپس یک پرونده تأثیرگذار در LinkedIn وجود دارد. این دو یکی نیستند.

برای به دست آوردن وضعیت تأثیرگذار در LinkedIn چه کاری باید انجام دهید؟

البته ، برای دنبال کردن روند دستیابی به حالت افکت ، باید همانطور که همیشه انجام می دهید ، از مطالب شروع کنید. شما نه تنها به ایجاد محتوا نیاز دارید بلکه باید محتوای جدید ، جذاب و جذابی را بر اساس یکنواخت ایجاد کنید. هرچه محتوای باکیفیت تری تولید می کنید ، وضعیت شما به عنوان یک تأثیرگذار در LinkedIn بالاتر می رود. همچنین به شما در تقویت شهرت حرفه ای خود کمک می کند و این یکی از اصلی ترین مواردی است که در آن تلاش می کنید. مثل همیشه ، شما می خواهید از “فروش جدی” به هر کس دوری کنید. شما با ساختن شهرت ، اعتبار و اعتماد خود موفق خواهید شد محصولات و / یا خدمات خود را بفروشید و خود را به عنوان یک متخصص در موضوع معرفی کنید. البته به یاد داشته باشید که نوشتن مطالب خود نه تنها نیاز به کیفیت بالایی دارد بلکه باید جالب باشد. شما باید در سطح انسانی / عاطفی با خواننده ارتباط برقرار کنید و داستانی که با هر قطعه محتوا می گویید باید با خواننده طنین انداز شود.

شروع

محتوایی که با افراد دیگر به اشتراک می گذارید ، باید ترکیبی از محتوای غنی و اصلی باشد. اگر در مورد مزایای محتوای غنی مطمئن نیستید ، تنها چیزی که در این مرحله باید بدانید این است که محتوای غنی مفید است زیرا چشم انداز شما را گسترده تر می کند و به پست هایی که با سایر افراد به اشتراک می گذارید ارزش افزوده می شود. البته ، محتوای اصلی شما به همان اندازه کار شما اهمیت دارد (اگر مهم نیست). افرادی هستند که احساس می کنند که برگه های مطالب کوتاه ، مختصر و کوتاه راهی برای دستیابی به آنهاست. با این وجود ، در ارسال مطالب طولانی تر نیز شایستگی زیادی وجود دارد. یکی از موارد مثبت برای موقعیت طولانی تر این است که اگر محدودیت های سخت افزاری سخت کلمه ای دارید می توانید جزئیاتی را ارائه کنید که نمی توانید ارائه کنید. اشتراک طولانی تر این امکان را به شما می دهد تا ارتباط متفاوتی با خواننده برقرار کنید. البته مشکل پست طولانی تر این است که خواننده باید برای مدت طولانی به شما بچسبد و شما باید برای یک دوره طولانی توجه این شخص را جلب کنید. این البته همیشه آسان نیست. اما اگر پیام شما به خوبی نوشته شده باشد و خواننده جذاب باشد ، در جلب توجه او مشکلی نخواهید داشت. تنها کاری که باید انجام دهید این است که خواننده را با دانش و تجربه خود خیره کنید. شما می توانید آن را در خواب خود اتفاق بیفتد!

گام بعدی

پس از نوشتن پست استثنایی ، این محتوا با خواننده شما ارتباط برقرار می کند. این اولین راه برای موفقیت در ارتباط با خواننده است. با این وجود ، نباید هنگام فکر کردن در وضعیت جابجایی خود ، فکر کنید که به طور رایگان در خانه هستید. این تنها اولین قدم است. بخش دوم سفر شما توانایی شما برای درگیر کردن موفقیت مخاطبان هدف شما است. روش انجام این کار با تعامل با خواننده شماست. شما می توانید یک نظر جالب یا یک سوال فکری را ترک کنید. شما می توانید مطمئن باشید که افراد دیگر به شما پاسخ خواهند داد. مردم دوست دارند نظرات خود را ارائه دهند ، و اگر به آنها اجازه دهید درک کنند که آنچه فکر می کنند برای شما مهم است ، به هم متصل می شوند. هرچه ارتباط شما با افراد دیگر بیشتر باشد ، رابطه شما با این افراد قوی تر خواهد بود. مهم است که به مطالب خود نگاهی دقیق تر بیندازید و اطمینان حاصل کنید که این محتوا برای هرچه بیشتر مخاطب مناسب باشد. همیشه اطمینان حاصل کنید که مطالب شما برای هرکسی که ممکن است آن را بخواند مناسب است و همچنین اطمینان حاصل کنید که افرادی را که می خوانند آنچه را به اشتراک می گذارید ، اسیر می کنید و به موارد دیگر باز می گردید.

پیروان را جمع کنید

کیفیت در مقابل کمیت در اینجا یک مفهوم بسیار مهم است. شما می خواهید حوزه نفوذ نسبتاً گسترده ای داشته باشید. با این حال ، شما باید اطمینان حاصل کنید که افرادی که به شما اجازه ورود به حلقه اجتماعی خود را می دهید به دلایل معتبر به شما وصل شده اند. LinkedIn به شما امکان می دهد تا با افراد دیگر ارتباط برقرار کنید و به افراد دیگر امکان ارتباط با شما را می دهد. این بخشی از سفر شما برای تبدیل شدن به یک تأثیرگذار در LinkedIn است. می توانید در مورد موضوعات مورد نظر خود و مضامین آنها با افراد دیگر تعامل داشته باشید. این بسیار مهم است که شما به خوبی بدانید دیگران چه می خواهند بخوانند و بحث کنند. محتوای شما با نتایج این بحث ها هدایت می شود. این ایده بسیار خوبی است که به دنبال تأثیرگذار دیگری باشید تا ببینید چگونه آنها کارها را انجام می دهند و چه چیزی باعث اثربخشی آنها می شود. شما می توانید از آنها چیزهای زیادی بیاموزید و باید همه چیز را که منطقی است به کار بگیرید زیرا این امر در مورد تجارت شما صدق می کند.

نوشتن را ادامه دهید

به یاد داشته باشید که باید دائماً مطالب جدید منتشر کنید. پس از برقراری ارتباط با شخص دیگر ، آنها مشتاقانه خواندن مطالب بیشتری از شما خواهند بود. بسیار مهم است که از صدای مداوم در نوشتن (نوشتن اصلی) استفاده کنید و همین کار را با نظری که به محتوای غنی اضافه می کنید انجام دهید. به اشتراک گذاشتن مطالب غنی بدون افزودن دوره خود به آن ایده خوبی نیست. مشارکت شما در محتوای غنی دلیل بازدید مردم از وب سایت شماست. در غیر این صورت ، آنها مقاله ای را در وب سایت نویسنده و بدون هیچ گونه دخالت شما می خوانند. ما همیشه سعی می کنیم تا حد امکان با مطالب شما خوب کار کنیم. شما در سفر خود شرایط خود را بهبود می بخشید تا در LinkedIn تأثیرگذار شوید و حتی می توانید به LinkedIn Pulse برسید که این باعث افزایش شما می شود.

نتیجه

تأثیرگذار در LinkedIn یک چیز عالی در حرفه شما است. صاحبان مشاغل دیگر دائماً در تلاشند تا به تأثیرگذار دسترسی پیدا کنند ، زیرا این امر به مشاغل آنها کمک می کند. از طرف دیگر ، تأثیرگذار بودن به کار شما و سایر افراد کمک خواهد کرد. اگرچه برای تأثیرگذاری تلاش زیادی می شود ، اما ارزش آن را دارد زیرا این کار باعث می شود حرفه شما از بسیاری جهات تقویت شود. با این وجود ، یک نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید این است که اگرچه برای رسیدن به وضعیت کارآمد باید دستاوردهای زیادی کسب کنید ، اما باز هم باید برای پر کردن این مقام از شما دعوت کنید. این یک سایت معتبر است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا