دنیای وب

به Lladro و مجسمه های چینی آنها بپیوندید

ظروف سفالی که ما از آن به عنوان چینی می شناسیم برای اولین بار حدود هزار سال پیش توسط چینی ها تبدیل شده است. سپس این سفال یا ظروف سفالی صدها سال به طول انجامید تا به آنچه امروز است تبدیل شود. به عنوان فرآیند شستشو و تمیز کردن رس ، اضافه کردن مواد مختلفی که امکان سوختن در دمای بسیار بالا را فراهم می کند. (حدود 1400 درجه سانتیگراد).

کلمه چینی از اصطلاح پرسلانا آمده است ، که مارکو پولو برای توصیف چهره های سرامیکی سفید از آن استفاده کرده بود ، که وی در سفر تاریخی خود به شرق کشف کرد. پرسلن در قرن پانزدهم میلادی به اروپا معرفی شد.

در سال 1700 راز مخلوط خشت مورد استفاده چینی ها کشف شد ، و یوهان پوتگر کشف شد و چینی به درسدن مسین تبدیل شد. چینی های اروپایی توسط پادشاهان اروپایی به عنوان محصولی لوکس با ارزش بالا دیده می شوند.

در سال 1953 ، از یک جامعه کشاورزی کوچک در نزدیکی شهر والنسیا ، اسپانیا سه برادر ، خوان ، خوزه و ویسنته لادرو آمد. آنها در دانشکده هنر و صنایع دستی والنسیا ثبت نام کردند ، در حالی که خانواده برای درآمدزایی به کشاورزی متکی بودند و برادران رویاهای و توانایی های خود را در زمینه هنرهای زیبا دنبال می کردند. خوان و خوزه نقاشی را مطالعه کردند ، در حالی که ویسنته مجسمه سازی را مطالعه می کرد. آنها یک اجاق گاز در حیاط خلوت ساخته شده و شروع به آزمایش با تکنیک های جدید تیراندازی و اتمام کردند.

اولین فروشگاه خرده فروشی در Lladro در سال 1955 در والنسیا افتتاح شد و در سال 1958 آنها از یک کارگاه کوچک در خانه خانواده خود به یک کارگاه بزرگتر کارخانه در یک شهر همسایه به نام Tabernas نقل مکان کردند. دوره رشد قابل توجه لادرو در دهه 1960 اتفاق افتاد كه كارگاه Tabernas 7 بار گسترش یافت.

در دهه 1970 کارگاه آنها به بزرگی یک شهر بود که اکنون به آن شهر سرامیک گفته می شود. در حال حاضر لادرو بیش از 2000 نفر اشتغال دارد و فروشگاه های خرده فروشی در اروپا ، نیویورک ویلیامزبرگ ، دانشگاه ویرجینیا ، میامی ، بورلی هیلز ، هنگ کنگ و سیدنی دارد تا تعداد معدودی از آنها را معرفی کند. خلاقیت های آن در بیش از 100 کشور جهان به بازار عرضه می شود.

شهر سرامیک چیست؟

تمام مجسمه های لادرو در شهر سرامیک ساخته شده است ، یک مجموعه خیره کننده با مساحتی در حدود 100000 فوت مربع در خارج از والنسیا ، اسپانیا. حدود 2000 نفر در آنجا مشغول به کار هستند که بیشتر آنها صنعتگر هستند. این مجموعه شامل استودیوها ، آزمایشگاهها ، انبارها ، ساختمانهای اداری و نمایشگاه است.

از شهر سرامیک دیدن کنید

برای بازدید از این مجتمع که در آن صنعتگران خبره مجسمه های Lladro را تهیه می کنند ، باید عضو Lladro Privilege شوید. اگر چنین هستید ، می توانید یک ایمیل به LLadro ارسال کنید تا شماره عضویت خود را همانطور که در کارت عضویت اعلام شده است در اختیار آنها قرار دهید همچنین باید نام و نام خانوادگی خود و تعداد افرادی که همراه شما هستند را نیز تهیه کنید. تاریخ و زمان مشخص شده برای بازدید برنامه ریزی شده را نیز تهیه کنید. خدمات مشتری LLadro برای تأیید بازدید شما با شما تماس خواهد گرفت. آنها فرود را قبول ندارند.

حق رای Lladro چیست؟

LLadro با دسترسی به مجموعه جدید فزاینده ای از مجسمه های منحصر به فرد و خدمات برجسته ، دنیای منحصر به فردی از حق رای دادن ایجاد کرده است. این مجسمه ها فقط برای اعضای ثبت شده در دسترس است ، اگرچه برخی از آنها در بازار ثانویه موجود هستند ،

چگونه می دانید این مجسمه چینی معتبر لادرو است؟

Lladro به بهترین ظروف چینی مشهور است ، فقط آن مجسمه هایی که از کنترل کیفیت دقیق عبور می کنند ، با یک شناسه ای که به پایه هر مجسمه می سوزد ، تأیید می شوند تا از صحت هر قطعه اطمینان حاصل شود.

از آنجا که هر قطعه با استفاده از تکنیک های صنایع دستی همانطور که در سنت نشان داده شده است ، دستکاری می شود ، هر قطعه بی نظیر است. اگرچه از همان قالب تهیه شده است ، حتی دو قطعه حتی وقتی توسط همان هنرمند ساخته شود کاملاً یکسان نیست.

نسخه های محدود چیست؟

Limited Edition مجموعه ای است که در تعداد محدودی از نسخه ها منتشر می شود. این قطعات همراه با گواهی امضا شده توسط یکی از اعضای خانواده Lladro ، تأیید شماره سریال و اطلاعات مربوط به هنرمندان درگیر در ساخت آن است.

اعضای انجمن؟

قطعات اعضای مجمع مجسمه های خاصی است که فقط برای اعضای انجمن ساخته شده است. این تولید از 1985 تا 2000 آغاز شد. مجسمه 1985 نام Pal Little بود که با قیمت 85.00 دلار فقط به اعضای جامعه فروخته شد ، و اکنون اگر بتوانید آن را بیابید ، انتظار می رود که برای همان قطعه 3500.00 دلار پرداخت کنید.

مجموعه لادرو گریس

لادرو گرس از رنگهای زمین الهام گرفته است و گرس از رسوبات لعاب روی سطح قطعه استفاده می کند. این بطری ها هنگام قرار گرفتن در معرض دمای زیاد هرگز تبلور نمی یابند که اثرات رنگی کمی متفاوت نشان می دهد. این باعث می شود هر قطعه گریس در مجموعه خلاقیتی بی نظیر و غیرقابل تکرار باشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا