دنیای وب

بیاموزید کدام بازاریابی اینترنتی کار می کند

بسیاری از افراد در تلاش هستند تا بازاریابی آنلاین را یاد بگیرند تا جایی که تصمیم گرفته ایم کاری انجام دهیم و برخلاف آنچه معلمان ما از شما می خواهند برای شما تعریف کنند ، تحقیق کنند. بنابراین چه حقی دارد که به شما بگویم چگونه می توانید درآمد خود را به صورت آنلاین بهبود بخشید؟

تاکنون اکثر شما پول زیادی را صرف خرید دستورالعمل های “ساده” برای ایجاد بازاریابی آنلاین خود کرده اید. شما همچنین منتظر سیستمی هستید که مناسب شما باشد. در عقب ذهن شما ، ممکن است شروع به تردید در اخلاص برخی معلمان کنید زیرا احساس می کنید آنچه که آنها به شما می فروشند ، آشغالهایی است که برای پر کردن حساب بانکی آنها به هزینه شما ساخته شده است.

در 90٪ موارد ، حكم فوق از حقيقت دور نيست. در 10٪ موارد دیگر ، معلمان اطلاعات بسیار خوبی دارند که می توانند با هر کسی همکاری کنند. مشکل این است که آنها هیچ ایده ای برای ارائه آن و فهم آن ندارند. من نمی گویم که این افراد خیانت می کنند ، زیرا آنها صادقانه به شما می گویند که در گذشته چگونه پول بدست آورده اند. این واقعیت است که اکثریت نمی توانند آن را کپی کنند ، زیرا مانند آماتورهای واقعی وجود دارد

مغز انسان موضوعی پیچیده است ، یک بار انیشتین به اشتباه گفت: “انسان فقط 10٪ از مغز خود را استفاده می کند.” آنچه او باید گفت این است: “مغز به دو بخش اصلی تقسیم می شود: آگاهی و زیرآگاهی و مغز آگاه حدود 10٪ از عملکرد کل را نشان می دهد.”

هنگام یادگیری ، شما از مخلوطی از مغز آگاه و ناخودآگاه استفاده می کنید ، حتی اگر کسی سعی کند منحصراً به مغز آگاهانه شما آموزش دهد ، شما شانس کمی و یا اصلاً فرصت جذب و درک آنچه می دانید ، ندارید. آیا زمان بازگشت به مدرسه را به خاطر می آورید وقتی که نمی توانستید روی چیزی که معلم می خواهد توضیح دهد تمرکز کنید؟ چگونه ذهن شما سرگردان بوده و آنچه در بیرون پنجره کلاس اتفاق می افتد جالب تر از آن بود که در کلاس باشد؟ این تقصیر شما نبود. دلیلش این بود که معلم فقط به ذهن آگاه شما موعظه می کرد.

اضافه بار ذهن آگاه باعث افزایش اطلاعات می شود و وقتی این اتفاق می افتد ، ذهن شما از کار به روشی عادی متوقف می شود.

یکی دیگر از عواملی که باید هنگام تدریس در نظر بگیرید این است که افراد مختلف به روش های مختلف یاد می گیرند. سه مورد متداول صدا ، تصویر و پویا است و اگر سعی کنید یادگیرنده بصری را تنها با استفاده از صدا آموزش دهید ، آنها چیزی را که می آموزید یاد نخواهند گرفت. عدم ارائه پیشنهاد شغلی ، یادگیرنده موتور را گیج می کند. اگر این نکته را اضافه کنید که ممکن است برخی از افراد آکوستیک / سینماتیک یاد بگیرند و مطالبات آنها دوباره متفاوت خواهد بود ، شما متوجه می شوید که تدریس به همان سادگی که خیلی ها فکر می کنند ساده نیست.

به سختی کسی که سعی در تدریس آنلاین داشته باشد ، ایده ای برای جذب انواع یادگیرنده نخواهد داشت زیرا مانند بازاریابی اینترنتی ، علمی است که مستلزم صرف وقت و تلاش است.

بنابراین اکنون به این سوال می رسیم: “اگر می خواستم بازاریابی آنلاین را یاد بگیرم ، به چه چیزی اعتماد دارم و به چه چیزی اعتماد ندارم؟”

پاسخ ساده این است که شما باید سایتی را پیدا کنید که با استفاده از روشهای دیداری و شنیداری و حرکتی تدریس می کند و برای جلوگیری از اضافه بار اطلاعات ، آموزش هایی را در دروس بسیار کوتاه ارائه خواهید داد. با یافتن این برنامه ، سرانجام یادگیری بازاریابی آنلاین را شروع خواهید کرد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا