دنیای وب

بیانیه ثروت کیتی فریلینگ در رسانه های اجتماعی و قبیله متحد – بررسی مقدماتی

کیتی فرلینگ ، نویسنده بیانیه رسانه اجتماعی رسانه های اجتماعی ، متخصص در استفاده از رسانه های اجتماعی برای بازاریابی خود ، برند و تجارت خود است. بنابراین ، جای تعجب ندارد که او اکنون برای تبلیغ جدیدترین محصول خود با عنوان The Tribe ، اظهارات جدید خود را اعلام کرده است.

قبیله متحد چیست؟

براساس اعلامیه های موجود در بیانیه ، قبیله متحد وسیله ای برای کارآفرینان همفکر فراهم می کند تا بتوانند برای ایجاد اقتصاد جدید رسانه های اجتماعی همگرایی کنند. از دیدگاه کیتی ، این اقتصاد جدید مردم را ترغیب به ایجاد مشاغل بر اساس علایق و هدف زندگی می کند. این یک اقتصاد تعاونی است نه رقابتی ، اقتصادی که در آن همه به دیگران کمک می کنند تا با ارتقاء محصولات یکدیگر در لیست های خود ، در بدست آوردن شواهد اجتماعی و وزوز اجتماعی کمک کنند.

قبیله یونایتد ، که در پایان آوریل 2010 (بیش از یک هفته پس از انتشار مانیفست آن) افتتاح می شود ، همچنین قرار است یک سیستم اشتراک گذاری خودکار محتوا و سیستم ترافیک دائمی را ارائه دهد که از طریق اتصالات رسانه های اجتماعی به هر یک از اعضا حداکثر مواجهه را ارائه می دهد. همچنین شامل رسانه های اجتماعی و دانشگاه وبلاگ نویسی خواهد بود.

آیا بیانیه می تواند تنها باشد؟

اما خود بیانیه چیست؟ خوب ، بر اساس خواندن اولیه من ، دو مورد وجود دارد که مشخص است.

اول ، این مواد بر اساس اطلاعات ارائه شده در دوره فیلمبرداری رایگان برای انتقال درآمد از طریق رسانه های اجتماعی است که کیتی به وبلاگ خود اضافه کرده و تقویت می کند. از آنجا که کیتی با این فناوری ها درآمد خوبی کسب کرده است ، مشخص است که او کار می کند.

دوم ، کتی به وضوح به مربی خود ، ابن بگان ، که یک پیشگام پیشگام “حرکت خط آزاد” است گوش فرا داده است. یعنی ، ابن معتقد است که شما باید همه تلاش خود را انجام دهید تا به مشتریان بالقوه خود ، از جمله دادن بهترین مواد خود ، ارزش خود را ارائه دهید.

و این دقیقاً همان کاری است که به نظر می رسد کیتی در بیانیه خود انجام داده است. حتی بدون قبیله متحد ، هر کسی که اطلاعات موجود در بیانیه را اجرا کند ، مطمئناً شاهد افزایش قابل توجه و طولانی مدت در تعداد بازدیدهای سایت خود خواهد بود. احتمالاً در این حالت ترافیک تبدیل بسیار زیاد خواهد بود.

مباحث تحت پوشش عبارتند از:

  • نحوه ایجاد و سازماندهی شبکه رسانه اجتماعی خود ،
  • چگونه می توان روابط ساختمان را خودکار کرد ،
  • چگونه می توان رسانه های اجتماعی خود را رشد داد ،
  • چه چیزی را تبلیغ و چگونه ، و
  • چگونه می توان از همه چیز درآمدزا کرد

هنگامی که با The Unified قبیله ترکیب شد ، از آنجا که سایت بیش از یک هفته باز نمی شود ، ما باید صبر کنیم و منتظر بمانیم. با این حال ، اگر بیانیه هر شاخصی باشد ، این گروه می تواند یک دینامیت باشد!

من می خواهم همه را تشویق کنم که حداقل بیانیه کیتی را بخوانند و سپس تصمیم بگیرند که آیا می خواهید وب سایت جدید را هنگام هفته آینده باز کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا