بیماری از مسیر نشر سنتی؟

[ad_1]

اخیراً یک مشتری آموزش الکترونیکی به من نامه الکترونیکی ارسال کرده است که بخاطر بسیاری از نیازهای پرهزینه و کمبود پاداش از انتشار سنتی خسته شده است. تو هم همین احساس را داری؟

پانزده سال پیش من روی یک پیشنهاد 60 صفحه ای برای یک نماینده عالی کار کردم و یک سال بعد او تایید شد تا مشتری او باشم. سپس وی خواستار لگد زدن 50000 دلار برای بازاریابی کتاب شد زیرا من ناشناس بودم.

ناشناخته بله اما احمق نیست. من 20 سال است که یک بازاریاب فروش هستم و 20 جلد کتاب خودی را در پشت اتاق برای سمینارهایی که در دانشکده ها و مکالمات دیگر تدریس می شود فروخته ام. چرا باید برای امضای یک کتاب با حضور کم به روش سنتی بروم و به کمتر از مکان های برجسته سفر کنم تا کتاب را با هزینه ای که باید از طریق حق الزحمه پرداخت شود به کتاب بپردازم.

و برمی گردد؟ حتی هنگام فروش 10 هزار جلد کتاب درصدی که فروشگاه های کتاب توزیع کنندگان و نمایندگان از آن استفاده می کنند نویسنده چه سود دارد؟

به عنوان حامی نویسنده از جعبه سنتی خارج شوید و نویسندگان با استعداد نیز شما را به انجام این کار ترغیب می کنند. شما می توانید بدون هزینه کردن 1000 دلار خود نشر کنید. شما می توانید یک کتاب کوتاه و پرمخاطره بنویسید که هنوز هم دارای مزایایی است و مخاطب مناسب شما آن را می پذیرد. امروز هیچ کس نمی خواهد کتاب های بلند بخواند اگر داستانی نباشد.

همه اینها و شما می توانید از طریق خانه خود به صورت آنلاین بازاریابی و تبلیغ کنید. فقط در 3 سال و نیم تبلیغات آنلاین هزینه بسیار خوبی پرداخت و بیش از 3500 دلار فروش برای من به ارمغان آورد. بسته به کتاب و مخاطبان خود نیز می توانید.

به مدت 20 سال یا بیشتر از یک افسانه اجتناب کرده و از اطلاعات واقعی یک مربی کتاب حرفه ای مطلع شوید. کتاب رایگان یکبار و ماههای نمایش داده شده در پرونده امضاء زیر را بررسی کنید.

جودی کالینز © 2004 همه حقوق محفوظ است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا