دنیای وب

بیماری از مسیر نشر سنتی؟

اخیراً یک مشتری آموزش الکترونیکی به من نامه الکترونیکی ارسال کرده است که بخاطر بسیاری از نیازهای پرهزینه و کمبود پاداش ، از انتشار سنتی خسته شده است. تو هم همین احساس را داری؟

پانزده سال پیش ، من روی یک پیشنهاد 60 صفحه ای برای یک نماینده عالی کار کردم و یک سال بعد او “تایید” شد تا مشتری او باشم. سپس وی خواستار لگد زدن ، 50،000 دلار برای بازاریابی کتاب شد زیرا من ناشناس بودم.

ناشناخته ، بله ، اما احمق نیست. من 20 سال است که یک بازاریاب فروش هستم و 20 جلد کتاب خودی را در پشت اتاق برای سمینارهایی که در دانشکده ها و مکالمات دیگر تدریس می شود ، فروخته ام. چرا باید برای امضای یک کتاب با حضور کم ، به روش سنتی بروم و به کمتر از مکان های برجسته سفر کنم تا کتاب را با هزینه ای که باید از طریق حق الزحمه پرداخت شود ، به کتاب بپردازم.

و برمی گردد؟ حتی هنگام فروش 10 هزار جلد کتاب ، درصدی که فروشگاه های کتاب ، توزیع کنندگان و نمایندگان از آن استفاده می کنند ، نویسنده چه سود دارد؟

به عنوان حامی نویسنده ، از جعبه سنتی خارج شوید و نویسندگان با استعداد نیز شما را به انجام این کار ترغیب می کنند. شما می توانید بدون هزینه کردن 1000 دلار خود نشر کنید. شما می توانید یک کتاب کوتاه و پرمخاطره بنویسید که هنوز هم دارای مزایایی است و مخاطب مناسب شما آن را می پذیرد. امروز هیچ کس نمی خواهد کتاب های بلند بخواند اگر داستانی نباشد.

همه اینها ، و شما می توانید از طریق خانه خود به صورت آنلاین بازاریابی و تبلیغ کنید. فقط در 3 سال و نیم ، تبلیغات آنلاین هزینه بسیار خوبی پرداخت و بیش از 3500 دلار فروش برای من به ارمغان آورد. بسته به کتاب و مخاطبان خود نیز می توانید.

به مدت 20 سال یا بیشتر از یک افسانه اجتناب کرده و از اطلاعات واقعی یک مربی کتاب حرفه ای مطلع شوید. کتاب رایگان یکبار و ماههای نمایش داده شده در پرونده امضاء زیر را بررسی کنید.

جودی کالینز © 2004 همه حقوق محفوظ است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا