دنیای وب

بیمه عمر هنوز در عصر سنگ است

امروزه بسیاری از افراد ایده بیمه عمر را رد می کنند. اگرچه آنها می دانند که به آن احتیاج دارند ، اما تصوری از پیش تصور می کنند که غیرقابل تحمل و دست نیافتنی است. عامل مؤثر این است که هیچ رسانه ای در اینترنت وجود ندارد که فقط قیمت مورد نظر را به آنها بدهد ، بلکه در عوض آنها را ملزم می کند که فقط برای انتظار نقل قول و تماس تلفنی از یک نماینده بیمه فرصت طلب ، یک صفحه طولانی از اطلاعات خصوصی را پر کنند. اگرچه چند سایت در شبکه وجود دارد که افراد بتوانند قیمت های خود را اجرا کنند و در واقع آنها را در حریم خانه های خود و بدون دخالت یک نماینده بیمه نمایش دهند ، اما این سایت ها تعداد کمی دارند و بین هم فاصله ندارند. چرا چنین است؟

با وجود همه بیمه نامه های زندگی در بازار که می تواند بودجه هر کسی را داشته باشد ، چرا مردم هنوز فکر می کنند قادر به پرداخت هزینه های آنها نیستند؟ زیرا به طریقی که این بیمه ارائه و به بازار عرضه می شود. بر خلاف صنعت بیمه درمانی ، اصطلاح صنعت بیمه در بازاریابی اینترنتی عقب مانده است و هیچ نرخی در زمان واقعی در دسترس نیست تا به مردم امکان دهد ببینند چگونه می توانند این نیاز را در محدوده بودجه با نرخ های فوری برآورده کنند. میزان بیمه مقرون به صرفه درمانی در سراسر شبکه به راحتی قابل دسترسی است ، زیرا اکثر نمایندگان بیمه هنوز در خانه توسط نمایندگان بیمه فروخته می شوند. مردم ترجیح می دهند به جای داشتن یک نماینده سریع بیمه در خانه خود ، بیمه زندگی نداشته باشند.

این صنعت بیمه هنوز هنگام تأمین نرخ بیمه مقرون به صرفه برای عموم مردم هنوز در عصر سنگ قرار دارد. مردم از کالیفرنیا تا پنسیلوانیا ، از داکوتای شمالی تا تگزاس ، میلیون ها جستجوی اینترنتی را برای نرخ بیمه عمر انجام می دهند و خالی است. من شاهد تغییر بزرگی در این صنعت بیمه در چند سال آینده هستم زیرا این روند به بازاریابی مخاطبان با استفاده از اینترنت تغییر یافته است تا نشان دهد این بیمه چقدر گران است و چگونه در بودجه متوسط ​​خانواده متناسب است. زمانی فرا می رسد که اگر شخصی در Google Life for Insurance Life Texas جستجو کند ، مکان های بسیاری را برای انتخاب اطلاعات خود به دنبال خواهد داشت تا بدون دردسر یک نماینده بیمه سریع که روز و روز در حال آزار و اذیت آنها است ، اطلاعات خود را جستجو کند. روزی فرقی نمی کند که شما در سن دیگو ، هیوستون ، دالاس یا حتی نیویورک باشید ، زمان آن فرا رسیده که فارغ از اینكه آیا قادر خواهید بود ببینید كه آیا بیمه موقت برای بودجه شما مناسب است و همچنین خرید یك خط بدون نماینده مناسب است یا نه.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا