دنیای وب

بیوگرافی Dallin Larsen – مدیر عامل شرکت MonaVie

وقتی پسر دالین لارسن با وحشت شاهد فرو ریختن سد Teton و کل شهرش بود که در اثر سیلاب تخریب شده بود. به جای اینکه به او اجازه دهید آن را پس بگیرد ، از این حادثه برای الهام بخشیدن به او برای یافتن مونوی ، یکی از سریع ترین رشد و موفق ترین شرکت های آمریکایی استفاده کنید.

فروریختن سد Teton یکی از وقایع مهم در شکل گیری بینایی لارسن بود. او ادعا می کند که در میان ویرانی و درد دل ، بهترین افراد را می بیند ، و اینکه چگونه آنها برای کمک به همه جمع شده اند. تمایل به اتحاد مردم برای همیشه باعث سرانجام شکل گیری MonaVie در سال های بعدی می شود.

دالین لارسن در رشته کارشناسی مالی در دانشگاه بریگهام یانگ در یوتا تحصیل کرد. دانشگاه بریگام یانگ بزرگترین دانشگاه مذهبی در آمریکا است و متعلق به کلیسای مقدسین Latter-day Isaas Christ است که به کلیسای مورمون معروف است. Unares

با خروج از دانشگاه ، دالین لارسن درگیر بازاریابی چند سطح بود و مونوی را در سال 2005 تأسیس کرد. میراث فاجعه سد Teton ریشه در روح موناوی دارد.

مونا وی شاهد افزایش ثروت خود بوده و به یکی از سریعترین شرکتهای آمریکایی تبدیل شده است ، اما با وجود موفقیت ، مونا وی اغلب به دلیل اغراق در مورد کیفیت دارویی محصول خود مورد انتقاد قرار گرفته است.

علیرغم این مشکلات ، دالین لارسن جایزه ارنست و کارآفرینان جوان سال را برای منطقه یوتا در سال 2009 به دست آورد و در همان سال از همان شرکت جایزه ملی کارآفرین سال را در بازارهای نوظهور دریافت کرد. یک سال بعد ، در سال 2010 ، از طرف مجله Business Utah جایزه مدیر عامل سال به لارسن اعطا شد.

دالین لارسن از پسر کوچکی که دید همه چیز را می داند که در سال 1976 توسط آب طغیان شسته شده است ، فاصله زیادی گرفته است. اما او اجازه نداد که این کار او را عقب نگه دارد ، و با پیش بینی سال 2010 “سال” بی سابقه ای برای “رشد” مونوی ، داستان موفقیت دالین لارسن ممکن است بسیاری داشته باشد فصل های باقی مانده تاکنون در حال اجرا هستند.

اگر می خواهید درباره دالین لارسن بیشتر بدانید ، به //www.everydayhealth.com/drugs/dallin مراجعه کنید ExplosiveMLM.com.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا