دنیای وب

بی خبر در مورد بازاریابی شبکه ای؟

یک سال پیش ، شروع به خواندن درباره املاک و مستغلات و درآمد باقیمانده کردم. آرزوی من برای کارآفرینی متولد شد. همانطور که خواندید ، اصطلاح بازاریابی شبکه ای و مترادف بازاریابی چند سطحی (MLM) همچنان در حال ظهور است. نویسندگان این واژه ها حتی زحمت توضیح یا تعریف آنها را هم نداشته اند. آنها فرض کردند که من ، خواننده مشتاق آنها ، معنی آن را می دانم.

از اطراف پرسیدم ، اما هیچ کس در مورد بازاریابی شبکه ای سرنخی نداشت. و بنابراین من تلاش خود را برای کشف آنچه می توانم در مورد وامها و وامها انجام دهم آغاز کردم ، زیرا طرفداران آن افتخار می کنند که هر کسی می تواند با پرداخت چند صد دلار کار خود را شروع کند.

بالاخره طلا گرفتم. به صفحه کامپیوتر خیره شدم. نام شرکت بازاریابی شبکه ای یک حافظه قدیمی را اجرا کرده است. در دبیرستان ، من پسری را می شناختم که متعلق به این شرکت بود. دو بار او برای خرما به من آمد و قبل از رفتن ما ، اجاق یا یخچال مادرم را تمیز می کرد تا معجزات محصولش را به او نشان دهد. فکر می کنم هدف او کسب درآمد و تحت تأثیر قرار دادن ویژگی های کارآفرینی من بود. من تحقیر شدم زیرا مادرم از این کار برای تمیز کردن آشپزخانه خود استفاده می کرد و این پسر باعث شرمندگی من شده بود – من می خواستم به یک فیلم یا مهمانی بروم و او لوازم مادرم را تمیز می کرد.

من جام مقدس را در دست داشتم ، اما احساس اضطراب می کردم. من به همکارم گفتم چه چیزی کشف کردم. شانه بالا انداخت و گفت: “این یک حقه هرمی است.”

اما من فریب درآمد باقیمانده را بسیار فراتر از ترس من دانستم. امروز ، من یک بازاریاب مغرور شبکه هستم ، آماده ام به هر کسی که نادان هستم در مورد بازاریابی شبکه ای ، تخصص نوپای خود را بدهم. در اینجا حرکت شبیه چمچه زنی است.

تعریف: بازاریابی شبکه ای بازاریابی یک سری از محصولات یا چندین خط محصول از طریق نمایندگان فروش مستقل است. یک نماینده فروش مستقل منصوب می شود. شما به نوبه خود ، افراد دیگر را استخدام می کنید. این افراد در حال استخدام دیگران و موارد دیگر هستند. هر بازیگر کسب و کار خود را با خود و استخدام کنندگانش ایجاد می کند و کمیسیون مربوط به گردش مالی تیم خود را ایجاد می کند. افرادی که تحت یک فروشنده مستقل هستند ، خط پایین خطاب می شوند. چشم انداز افزایش downline و درآمدزایی نمایی است.

شرکت کلاهبرداری یا LEGIT: زمانی که من در دبیرستان تحصیل می کردم و بچه های دوست داشتنی مشغول تمیز کردن وسایل بودند ، خیلی ها از این شرکت ها بهتر عمل می کردند. بیا با آن روبرو شویم. شوخی زیاد بود. بیشتر مردم درآمد زیادی کسب نمی کنند. آنها که از خانواده و دوستانشان عصبانی شده بودند و از وحشت وحشت زده شده بودند ، گاراژهایی پر از محصولات بلااستفاده داشتند که برای تأمین سهمیه خود مجبور به خرید بودند (مقدار مشخصی از محصولات که یک فروشنده یا تیم مجبور به خرید آنها بود). دوره و زمانه عوض شده. امروزه شرکت های بزرگ و شرکت های Fortune 500 مانند AT&T ، MCI ، Citigroup و IBM دارای نیروهای فروش چند سطح هستند.

تفاوت بین بازاریابی شبکه ای و فریب سلسله مراتبی به راحتی قابل توضیح است. بازاریابان شبکه محصولات می فروشند. آنها شرکت ها را اداره می کنند. حقه هرمی یک حقه است. مردم به کسی پول می دهند به این امید که بتوانند دیگران را ترغیب کنند تا به او پول بدهند. ادعا این است که یک شخص می تواند با پیدا کردن افراد دیگر که همان کار را می کنند ثروتمند شود. هیچ محصولی وجود ندارد ، هیچ کاری وجود ندارد. افرادی که در راس هستند درآمد زیادی کسب می کنند. فریب خراب می شود. این غیرقانونی است مردم دستگیر می شوند.

خوب ، بد ، زشت: همه شرکت های بازاریابی شبکه ای یکسان نیستند. بعضی چیزها عالی هستند ، بعضی از آنها خوب هستند و بعضی از آنها زشت و زشت هستند. اگر به دنبال یک شرکت بازاریابی شبکه ای هستید ، باید دقت خود را انجام دهید و مطمئن شوید که یک شرکت عالی پیدا کرده اید. به یاد داشته باشید که شما در آینده خود سرمایه گذاری می کنید.

درآمد مقیم: آنچه بازاریابی شبکه ای ارائه می دهد روشی برای ایجاد درآمد باقیمانده است ، در حالی که به صورت نیمه وقت کار می کنید. بازاریابی شبکه ای یک طرح “سریع ثروتمند شدن” نیست. کسانی که موفق می شوند سخت کار می کنند ، اما چیزی جادویی را جبران می کنند: درآمد باقیمانده.

شما به محل کار خود می روید و حقوق دریافت می کنید. اگر به محل کار خود نروید ، هزینه ای دریافت نخواهید کرد. این درآمد خطی است. درآمد باقیمانده به تجارت شما بستگی ندارد. به نویسنده ای فکر کنید که کتاب می نویسد و سال به سال حق سلطنت می گیرد. درآمد باقیمانده ، مانند چک های اموال ، مدام وارد می شود و به افراد اجازه می دهد بازنشسته شوند ، آزادی سفر دارند و کارهای بسیار لذت بخش دیگری انجام می دهند.

دوازده پیشنهاد من برای گرفتن نئوفیت از نئوفیت دیگر:

1. برای بازاریابی شبکه ای عجله نکنید. به اطراف خود بگردید و یک شرکت خوب پیدا کنید که برای شما و نیازهای شما کار کند. روی هر چیزی کلیک نکنید سوالات زیادی را از بازاریاب شبکه ای که با او صحبت می کنید بپرسید. از افرادی که فشار خون بالا دارند خودداری کنید.

2. پس از اتمام خواندن این مقاله ، تمام آن را تمام کنید و Wave 4: Network Marketing in the 21st Century توسط Richard Po را بخرید. من ریچارد پو را نمی شناسم ، اما می دانم که این کتاب همه چیز را توضیح می دهد.

3. شرکت و محصولی را که به آن علاقه دارید پیدا کنید. فروش چیزی که به آن اعتقاد ندارید سخت است. در حالت ایده آل ، شما محصولی را می خواهید که مردم بارها و بارها ، ماه به ماه ، سال به سال خریداری کنند و شرکتی با ارزش هایی که با شما مطابقت دارد.

4- به دنبال شرکتی باشید که خود را اثبات کرده باشد. شخصی که در زمینه بازاریابی شبکه ای فعالیت کرده و دارای تجربه است ممکن است اقدام به ایجاد یک شرکت جدید کند ، اما یک تازه کار باید بسیار مراقب باشد.

5- شما شرکتهای تجاری عمومی را پیشنهاد داده اید. منابع مالی آنها عمومی است و شما می توانید نمونه کارهای آنها را درخواست کنید. قابل اعتماد و متخصص www.morningstar.comیا www.nasdaq.comیا www.valueline.comیا مکان مورد علاقه خود و تحقیق کنید. شما فقط به یک شماره بلیط شرکت نیاز دارید و آماده رفتن هستید. اگر خودتان اطمینان ندارید که این کار را انجام می دهید ، دوستی را پیدا کنید که از سهام و دارایی چیزی بلد باشد و از او کمک بخواهید.

6. برنامه جبران خسارت را بررسی کنید. آیا کمیسیون عادلانه است؟ چند بار پرداخت می کنید؟ آیا مازاد فروش پول بهم ریخته است؟ آیا تیم شما باید سهمیه خاصی را کسب کند؟ این ممکن است یک اشکال اساسی باشد. اگر سهام زیادی وجود داشته باشد ، ممکن است خودتان پیدا کنید که محصولاتی را که نمی خواهید خریداری کنید. کتاب پوف در اینجا بسیار ارزشمند است. برنامه های مختلف کمیسیون را توضیح می دهد.

7. آیا باید محصولات را خریداری ، ذخیره یا تحویل دهید؟ بیشتر شرکت های بازاریابی شبکه ای دیگر چنین کاری نمی کنند. بیشتر شرکت ها سفارشات خود را بصورت آنلاین یا تلفنی انجام می دهند و این شرکت محصولات خود را توزیع می کند. شما سفارش می دهید و آنها کار را انجام می دهند.

8- آموزش بسیار مهم است. آنها چه نوع برنامه آموزشی دارند؟ در بازاریابی شبکه ای ، اعضای تیم به یکدیگر در ایجاد مشاغل خود کمک می کنند. در بازاریابی شبکه ای ، اگر افراد تیم شما موفق شوند ، شما موفق هستید.

9. تجارت شما چگونه کار می کند؟ رو در رو با افرادی که ملاقات می کنید؟ در شبکه جهانی وب؟ یا کمی از هر دو؟ این مهم است. آیا هزینه های پنهانی در بازاریابی وجود دارد؟ جزئیات را بپرسید

10. ببینید آیا می توانید آلودگی شرکت را پیدا کنید یا خیر. با Better Business Bureau مشورت کنید. آیا شکایتی از این شرکت وجود دارد؟ چه نوع شکایتی؟ می توانید این کار را بصورت آنلاین انجام دهید. بدانید که درگیر چه چیزهایی هستید.

11. مهم: اطمینان حاصل کنید که 10 تا 20 ساعت در هفته زمان و انرژی خود را برای ساختن تجارت اختصاص دهید. اگر خانواده دارید ، با این یکی از خونسرد بودن آنها اطمینان حاصل کنید.

12. هرگز کار روزانه خود را رها نکنید! حداقل نه تا زمانی که در بازاریابی شبکه ای درآمد بیشتری نسبت به نه یا پنج سالگی کسب کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا