دنیای وب

بی طرفی شبکه چیست و چگونه می تواند بر کسب و کار شما تأثیر بگذارد

موضوع بی طرفی اینترنت مدتهاست که مورد بحث های بسیاری در مجامع و تابلوهای بحث و گفتگو در ایالات متحده است. برای درک اول اینکه چرا بسیاری از شرکت ها از این موضوع ناراحت هستند ، باید درک کنید که بی طرفی شبکه چیست.

بی طرفی شبکه چیست؟ طبق مقاله ای در Business Insider ، بی طرفی اینترنت مانع از این می شود که ارائه دهندگان اینترنت انواع محتوایی را که کاربران می توانند به صورت آنلاین دسترسی داشته باشند ، تعیین کنند. در عوض ، ارائه دهندگان اینترنت موظفند با همه منابع ترافیک به یک اندازه رفتار کنند. چرا این موضوع آنقدر بحث برانگیز است که دادگاه تجدیدنظر ایالات متحده مجبور شده است آن را بررسی کند؟ زیرا ارائه دهندگان خدمات اینترنتی (ISP) مانند Verizon ، AT&T و Comcast می خواهند به دلیل استفاده از شبکه هایشان هزینه ای از شما دریافت کنند. بدین معنی که این ارائه دهندگان توانایی انتخاب و انتخاب آنچه مصرف کنندگان به صورت آنلاین می بینند را دارند و سپس از ارائه دهندگان محتوا هزینه دریافت می کنند.

سرعت اینترنت در واقع یک بازی جمع ثابت است. اگر رقبای شما بتوانند برای رانندگی در مسیر سریع پول پرداخت کنند ، تجارت کوچک شما به طور پیش فرض در مسیر کند قرار می گیرد. هرچه جیب شرکت عمیق تر باشد ، می تواند رقابت بیشتری را در مسیر رسیدن به مشتری جدید رقم بزند. در حال حاضر ، به بسیاری از وبلاگ نویسان و وب سایتهای کوچک ، فرصت دسترسی به مخاطبان همان شرکتهای بزرگ را می دهند. با این حال ، مهم است که شما درک کنید بی طرفی شبکه چیست و چگونه ممکن است بر شما تأثیر بگذارد. وقتی خاموش شد ، بی طرفی شبکه به معنای دسترسی همه داده ها از طریق اینترنت است. این بدان معناست که صرف نظر از اینکه شما یک شرکت حسابداری کوچک باشید یا یکی از شرکت های بزرگ بین المللی باشید ، دسترسی مساوی به قرار دادن اطلاعات و سایر اطلاعات دسترسی در سراسر وب دارید. شما باید مواردی مانند بودجه تبلیغات و بازاریابی را نیز در نظر بگیرید تا خبر را به گوش دیگران برسانید ، اما از نظر قابلیت دسترسی ، با سگهای بزرگ هم سطح هستید. اگر خنثی بودن شبکه از پنجره خارج شود ، آیا در دسترسی برابر است. برخی از مواردی که باید به خاطر داشته باشید:

برای دسترسی بهتر هزینه بیشتری پرداخت کنید:

فقدان بی طرفی در اینترنت به این معنی است که ارائه دهندگان خدمات اینترنت (ISP) قادر به ایجاد سطوح دسترسی هستند ، به این معنی که آنها می توانند برای بهبود دسترسی به درخواست پول بیشتر بپردازند. مشاغل کوچک با بودجه کمتر قادر به رقابت با شرکت های بزرگتری نیستند که می توانند برای دسترسی به آنها هزینه های جدید را پرداخت کنند. این همچنین بدان معنی است که هیچ چیزی مانع از پرداخت شرکتهای ISP برای بزرگ کردن سرعت دسترسی به سایت های دیگر توسط شرکت های بزرگ یا رقبا نمی شود و در نتیجه آنها را از فعالیت خارج می کند.

دسترسی محدود به محتوا:

ارائه دهندگان خدمات اینترنتی قادر خواهند بود آنچه را که می توانید براساس منافع شرکت آنها دسترسی داشته باشید محدود کنند. از Business Insider: “به عنوان مثال ، Comcast ممکن است بخواهد محتوای NBC را از طریق ABC به مشترکان اینترنت ارتقا دهد. این به این دلیل است که Comcast و NBC وابسته هستند. اما بی طرفی شبکه از تشخیص Comcast جلوگیری می کند ، و در نتیجه باید هر دو NBC و ABC را به طور مساوی نشان دهد. این گفته می شود. نداشتن زمان بارگیری کندتر برای ABC و قطعاً مسدود کردن کامل ABC. “اگر بی طرفی شبکه از بین برود ، دیگر چیزی برای جلوگیری از شناسایی شرکت هایی مانند این یکی وجود ندارد ، این بدان معناست که پنجره خرید شما برای فروشندگان ممکن است فقط به شرکت های موجود در Rodeo Drive محدود شود. منابع اطلاعاتی مورد نظر شما ممکن است به صورت کامل در حال حاضر در دسترس شما نباشد.

دسترسی محدود به مشتریان بالقوه:

در حالی که مثال قبلی نشان داد که شما در چه چیزی می توانید دسترسی داشته باشید محدودیت دارید (به طور بالقوه هزینه های کسب و کار شما با کاهش گزینه های شما افزایش می یابد) ، در غیر این صورت کار می کند. مشتریان احتمالی اکنون نیز در یافتن شما مشکل خواهند داشت. این کارآفرین هنگام خرید تلویزیون کابلی آن را شبیه می کند: “به جای اینکه بتوانند به هر کسی که دارای اتصال اینترنت است بفروشید … کارآفرینان متوجه می شوند که مشتریان آنها فقط به کسانی که هزینه” بسته اینترنت “را پرداخت می کنند محدود می شود که دسترسی به وب سایت آنها را پوشش می دهد. تلویزیون کابلی: هرچه مبلغ بیشتری بپردازید کانال های بیشتری دریافت خواهید کرد. اساساً ممکن است مشتریان شما فقط به فروشگاه ویترین Rodeo Drive هدایت شوند و متوجه نشوند که گزینه های کارآمدتر و به همان اندازه کارآمد مانند شما در آنجا وجود دارد.

زمان بارگیری کندتر:

فرض کنید ISP دسترسی به سایتهایی را که بخشی از شبکه تأیید شده آنها نیستند ، به طور کامل مسدود نمی کند. این بدان معنی نیست که آنها سعی نمی کنند انگیزه شما را برای بازدید از سایت های مورد علاقه خود ایجاد کنند. آنها می توانند این کار را با قطع پخش یا کاهش زمان بارگیری در وب سایت هایی که حق بیمه پرداخت نمی کنند ، انجام دهند. سرعت و قابلیت اطمینان سایت می تواند شما را از بین ببرد. بپذیرید ، وقتی بارگیری بیش از 2 ثانیه طول می کشد ، تصمیم گرفته اید که صفحه را ترک کنید. بی حوصلگی این مورد جهانی است و می تواند بر بازدید وب سایت شما تأثیر بگذارد. و اگر می خواهید از طریق وب سایت خود به بازاریابی ویدئویی و پخش بپردازید ، ممکن است بدون دست و پا زدن در بالای جدول باشید (خیلی آهسته و آهسته رانش می کنید)

از بازاریابی ویدیویی بهره مند شوید:

در صورت از بین رفتن بی طرفی شبکه ، SMB های ویدئویی (مانند YouTube ، Netflix و غیره) می توانند به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی تحت تأثیر قرار گیرند. به عنوان مثال ، اگر شرکت شما فیلم ها را به خانه های سراسر کشور پخش می کند ، یا می خواهید مشتریان فیلم های محصولات شرکت شما را تماشا کنند ، احتمال تأثیرپذیری شما وجود دارد. به همین ترتیب ، اگر SME ها نتوانند برای اشتراک مطالب خود به ISP پرداخت کنند ، ممکن است مشتریان بالقوه آنها نتوانند فیلم های محصول را مشاهده کنند و وسوسه نشوند که محصولاتشان را خریداری کنند. علاوه بر این ، سرمایه گذاری در تولید و بهینه سازی فیلم منجر به ضرر مالی خواهد شد. بنابراین ، تصمیم FCC ممکن است در مشاغل کوچک و متوسط ​​شما و نحوه دسترسی شما به اینترنت در آینده تأثیر بگذارد.

به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک ، درک بی طرفی شبکه بسیار مهم است. تصمیماتی که گرفته می شود ممکن است در تجارت کوچک شما و چگونگی دسترسی شما به اینترنت در آینده تأثیر بگذارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا