دنیای وب

تأثیرات تلویزیون و رادیو اینترنتی در میان جوانان در نیجریه

با ظهور اینترنت در نیجریه از طریق تلویزیون و رادیو اینترنتی ترکیبی از ارتباطات در حال رشد است. جوانان بیشتر و بیشتر به دلیل ماهیت تعاملی آن شروع به دنبال تلویزیون و رادیو آنلاین می کنند.

علی رغم اینکه ملت بسیاری از ایستگاه های رادیویی تلویزیونی و FM را پخش می کنند ، نوجوانان بیشتر از رسانه های مهم اخبار و سبک زندگی را دنبال می کنند. رسانه های اجتماعی مشاهده فیلم ها از طریق فیس بوک و یوتیوب را برای افراد آسان کرده است. از طریق سیستم عامل آنلاین تلویزیون و رادیو به چندین میلیون نفر در سراسر جهان رسیدند.

واقعیت این است که جوانان به تلویزیون و رادیو اینترنتی جذب می شوند زیرا آنها یک نسل باهوش کامپیوتر هستند. بیشتر به این دلیل که تعاملات اجتماعی به فضا منتقل شده اند. اینترنت به آنها این فرصت را می دهد تا با ذهنیت مشابه با محدودیت های محدود یا بدون محدودیت ارتباط برقرار کنند.

جالب است که تنظیم دستور کار با ارتباطات آنلاین ، از موسیقی گرفته تا سرگرمی ، طراحی شده است. به روزرسانی های زنده و واقعی ، اینترنت را به مکانی برای بسیاری از هنرمندان ، نوازندگان و تحلیل گران رسانه تبدیل کرده است. مجری رادیو و تلویزیون اینترنتی ، آقای باری نوایبرا ، از تلویزیون / رادیو اینترنتی AKPO ، گفت كه ایستگاه وی جوانان زیادی را دنبال می كند و آینده با اینترنت همراه است. وی اشاره کرد برنامه ای که هم اکنون “امور پردیس” ارائه می دهد برای جوانان است. پاسخ برای Nijiezie TV و Kemdrex TV آنلاین همان بود.

بسیاری از ایستگاه های تلویزیونی و رادیویی سنتی شروع به کاوش در اینترنت می کنند تا به پیروان خود دسترسی پیدا کنند تا در دنیای همیشه در حال تغییر عقب نمانند.

با این حال ، هزینه بالای داده ها و اختلال در خدمات اینترنت همچنان چالشی برای استفاده کامل از اینترنت به عنوان رسانه ارتباطات تلویزیونی و رادیویی در نیجریه است.

امید است با جذب سرمایه گذاری بیشتر در بخش اطلاعات و ارتباطات در نیجریه ، تلویزیون و رادیو اینترنتی شاهد تحول عظیمی باشند.

مزایای آنلاین بودن بسیار زیاد است ، با توجه به تأثیرات چند برابری که ممکن است در کشاورزی ، تجارت ، آموزش ، علوم و فناوری ، ورزش و سرگرمی داشته باشد. با تسهیل جوانان از طریق تلویزیون و ارتباطات رادیویی اینترنتی ، چشم انداز توسعه بیشتر باز خواهد شد. یکی از مهمترین دلایل این تغییر ادغام اقتصاد کشورهای در حال توسعه مانند نیجریه از طریق فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

تمام آنچه اکنون لازم است این است که دولت و سایر سهامداران اصلی این طرح را عملیاتی کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا