دنیای وب

تأثیرات طولانی مدت زندگی در دنیای فناوری چیست؟

آیا دوست دارید از فناوری در زندگی فعلی خود استفاده کنید؟ اگر بله ، پس احتمال این وجود دارد که آنها را در آینده ای دور نیز دوست داشته باشید. اما باید محدودیت هایی وجود داشته باشد. این چیه؟ بخوانید تا متوجه شوید.

شما احتمالاً مایکروویو خود را برای گرم کردن غذاهای از قبل پخته شده ، ماشین ظرفشویی برای تمیز کردن ظروف ، ماشین لباسشویی برای شستن لباس و غیره دوست دارید. در محیط بیرون ، ماشین شما را که تا حدی اتوماتیک است دوست دارید. در دفتر ، احتمالاً با کامپیوتر و لپ تاپ خود با عصر اینترنت ، شبکه و ابزارهای دیجیتال عالی برای بهبود تجارت و پروژه های خود آشنا هستید. احتمالاً نمی توانید زندگی خود را بدون آنها تصور کنید.

اثرات طولانی مدت این امر چه می تواند باشد؟ می توانید به راحتی به آن اعتماد کنید ، به آن اعتماد کنید و با نسخه های جدیدتر آن آشنا شوید. در نتیجه ، شما برای مغز خود کمتر ورزش می کنید ، استقلال کمتری پیدا می کنید و تا حدی تنبل می شوید.

این همه ماشین آلات و فناوری ها هستند که همه کارها را برای شما انجام می دهند و به نوعی کار کمتری خواهید داشت. از طرف دیگر ، مرتب نگه داشتن آن و حفظ و مدیریت آن در شرایط مناسب یک بار اضافی بر دوش شما قرار می گیرد. اما اگر از این گزینه راضی هستید ، پس خوب هستید که بروید.

در صورت عدم رضایت ، از شر آنها خلاص شوید و دستی کار کنید. اما من حدس می زنم که شما نیز دوست ندارید بهتر است گزینه قبلی را انتخاب کنید و همگام با دوران مدرن پیش بروید.

در مورد تیز نگه داشتن مغز و چاقی نداشتن به دلیل کار کم ، باید ورزش کنید. به عنوان مثال ، شما می توانید در مادر طبیعت به عنوان یک گزینه با دویدن سریع یا قدم بزنید. اگر رفتن به باشگاه بدن شما را تحت تأثیر قرار می دهد ، می توانید بروید و ورزش کنید.

از طرف دیگر ، می توانید در یک یا دو سرگرمی مشغول شوید که با شما صحبت می کنند. به عنوان مثال ، باغبانی ، پیاده روی ، جمع آوری تمبر / سکه ، بافندگی و شرکت در دروس موسیقی از معدود گزینه هایی است که می توانید انتخاب کنید.

یکی دیگر از گزینه های عالی برای استفاده بیشتر از وقت خود نوشتن افکار ، عقاید و درس های زندگی است. آن را نزد خود نگه دارید و هنگامی که به ایده ای فکر کردید ، آن را یادداشت کنید. شما می توانید مواردی را که ضبط کرده اید هر از چند گاهی مرور کنید و این باعث رشد خود می شود.

در حالی که ماشین آلات و فناوری ها بیشتر کارها را برای شما انجام می دهند ، آنچه که من برای مشغول نگه داشتن شما در مورد آن صحبت کردم به شما کمک می کند انسان بمانید. شما همچنین نیازی به ربات بودن ندارید. این محدودیت هایی است که من در ابتدای این مقاله در نظر گرفتم.

از دیگر مواردی که به شما در انسان ماندن کمک می کند ، وقت گذراندن با همسر / خانواده در مادر طبیعت ، تماشای فیلم با هم در تئاتر یا بازی در پارک است. همچنین باید ماشین و خانه خود را تمیز و مرتب نگه دارید تا بتوانید آن را تا پایان هفته به تعویق بیندازید. اگرچه این کار را می توان تا حدی با ماشین آلاتی مانند جاروبرقی انجام داد ، اما مناطق دیگری وجود دارد که به کار دستی احتیاج دارند.

به طور خلاصه ، ماشین آلات و فن آوری ها فقط کارهای زیادی را می توانند انجام دهند – با این وجود همیشه گزینه هایی وجود دارد که باید هر روز برای مشغول بودن و بهره وری شما کار کند و در عین حال خانواده و جامعه خود را با کمک و عشق نامحدود خود راضی نگه دارید. در واقع ، اینها برخی از عوامل حیاتی هستند که شما را بدون توجه به تعداد فناوری های موجود ، انسانی نگه می دارند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا