دنیای وب

تأثیر جوامع اجتماعی آنلاین بر تجارت شما

وقتی صحبت از اجتماعات اجتماعی آنلاین می شود ، مردم به طور طبیعی مورد توجه آنها قرار می گیرند. انسان ها به طور طبیعی حیوانات اجتماعی هستند. آنها در گروه ها راحت هستند و از انرژی و عشق یکدیگر تغذیه می کنند تا ایده های خود را از بین ببرند (از جمله چیزهای دیگر).

مشارکت و مشارکت ضروری است

قطعاً برای موفقیت در کار به افراد دیگری احتیاج دارید. در حقیقت ، بدون آنها ، شما اصلاً کار نخواهید کرد. شما به آنها نیاز دارید تا سرانجام آنچه را که می فروشید خریداری کنند. به همین دلیل ، جوامع اجتماعی آنلاین برای بسیاری از موارد ، از جمله دادن آنچه دیگران می خواهند و نیاز دارند به خوبی کار می کنند. شما می خواهید که رابطه تان با یکدیگر سودمند باشد.

این که آیا شما یک اجتماع اجتماعی را به صورت آنلاین شروع می کنید یا به جامعه ای که از قبل تأسیس شده است بپیوندید ، رویکرد شما یکسان خواهد بود (به جز برخی از مسئولیت های اداری بالقوه که در صورت ایجاد جامعه می توانید انجام دهید). مهم است که بخاطر بسپارید که مهم نیستید. جامعه گروهی از افرادی است که یک یا چند منافع مشترک با یکدیگر مشترک هستند.

رسانه های اجتماعی ستون فقرات جوامع آنلاین اجتماعی است

جوامع اجتماعی برای موفقیت بیشتر مشاغل بسیار مهم هستند. این یک مورد کلاسیک از شستن دست دیگر است. شرکت ها به جوامع آنلاین اجتماعی احتیاج دارند تا به آنها در تقویت جنبه های اجتماعی سازمان خود کمک کنند. از طرف دیگر ، جوامع اجتماعی آنلاین به شرکتها احتیاج دارند زیرا آنها باید در جایی زندگی کنند و رشد کنند. شرکت ها می توانند چنین انجمن و بستری را برای این انجمن های اجتماعی آنلاین فراهم کنند. یادآوری این نکته بسیار مهم است که جوامع اجتماعی آنلاین فقط برای استفاده شخصی نیستند. برای شرکت ها نیز بسیار سودمند است.

از منظر بازاریابی ، جمع کردن اجتماعات و مشاغل اجتماعی آنلاین یک ازدواج واقعی در بهشت ​​است. این جوامع نیروی محرکه تلاشهای موفق در بازاریابی تجاری هستند. برخی از نتایج مثبت این اتحاد این است که جوامع اجتماعی آنلاین به شرکتها اجازه می دهند:

  • روابط و شبکه های محکم و پایدار را بر اساس اعتماد ایجاد کنید
  • افرادی را که می توانند یک رابطه متقابل سودمند داشته باشند جمع کنید
  • شرکت در مشارکت فعال و موفق

طیف گسترده ای از انجمن های اجتماعی آنلاین

جوامع اجتماعی آنلاین شما برای نام تجاری / تجارت خود انتخاب می کنید به اهدافی که در خاطر داشته باشید بستگی دارد. این اهداف شما را به سمت تعقیب گروه ها و افراد خاص سوق می دهد. شما قطعاً جوامع زیادی دارید که می توانید انتخاب کنید. جوامعی که شما انتخاب کرده اید می توانند مسیری طولانی را برای رفع نیازهای بازاریابی در کسب و کار شما طی کنند.

اکنون که می فهمید که چگونه جوامع اجتماعی بصورت آنلاین (کم و بیش) کار می کنند ، درک این مسئله که مشارکت یک بخش اساسی از عملکرد موفق آن جوامع است ، برای شما مهم است. باید در نظر داشته باشید که اگرچه جوامع از نظر اجتماعی اجتماعی هستند ، این بدان معنا نیست که تجارت شما به روش های مورد نظر شما از آنها سود نخواهد برد. در حقیقت ، ابزارهای قدرتمند بسیاری وجود دارد که می توانید برای مشارکت خود در آن جوامع از آنها استفاده کنید. جالب است که ممکن است جنبه هایی از جوامع شما وجود داشته باشد که نامشخص (یا حتی واضح است).

به عنوان مثال ، اگر شما عضو یک انجمن با 2000 عضو هستید ، ممکن است متوجه شوید که تنها 50 نفر از این اعضا به طور فعال در سایر مباحثات و تعاملها شرکت می کنند. حقیقت این است که همه اعضا میل به شنیدن ندارند. برخی از افراد فقط به گوش دادن و یادگیری علاقه کافی دارند که این نیز طبیعی است. با این حال ، هنوز به بعضی از افراد که بلندتر از این حرف می زنند ، نیاز دارد. در غیر این صورت ، هیچ کس در مورد هر چیزی واکنش نشان نخواهد داد. شما نیاز دارید تا حد امکان اعضای گروه را تشویق کنید تا در بحث هایی که انجام می شود شرکت کنند اما در پایان کنترل زیادی بر آنها ندارید. روش های مختلف زیادی برای درگیر کردن افراد دیگر و همچنین ترک نظر یا سؤال متفکرانه وجود دارد. شما می توانید نظرسنجی (با سه تا چهار سوال) انجام دهید یا با یک انگیزه (تخفیف در محصولات و / یا خدمات خود ، نوع جوایز و غیره) مسابقه دهید.

شرکت در مجامع اجتماعی آنلاین به تنهایی اتفاق نمی افتد

بدون شک ، شما به وضوح می فهمید که جوامع اجتماعی آنلاین در مورد مردم است. سیستم عامل ها و انجمن های مورد استفاده مفید هستند (حتی ممکن است در حاشیه گفتگو بیرون بیایند و می گویند که لازم هستند) اما به اندازه اعضای جامعه اهمیتی ندارند. در حقیقت ، انتخاب سکو و تالار به اندازه مردم اهمیتی ندارد. چندین سیستم عامل / تالار گفتگو را می توان همزمان توسط انجمن ها استفاده کرد. یکی از مزایای اضافی بخشی از یک جامعه اجتماعی آنلاین این است که به شما کمک می کند تا بتوانید کارهایی را که رقبا انجام می دهند انجام دهند و برخی از هوش رقابتی واقعاً با ارزش را در خود جای دهند.

نتیجه

اثربخشی جوامع اجتماعی آنلاین به میزان زیادی به اعضای جامعه و توانایی آنها در عملکرد به عنوان منابع مؤثر بستگی دارد. در عوض ، شما (و هر یک از اعضا) به یکدیگر کمک خواهید کرد تا آنچه را که لازم است و آنچه لازم است را بدست آورید. گذشته از همه ، شما همه جزئی از یک جامعه هستید (به عنوان یک خانواده فکر کنید) و این همان کاری است که خانواده ها انجام می دهند. در صورت لزوم به یکدیگر کمک کنید. شما می توانید از اجتماعات اجتماعی آنلاین خود به چند روش مختلف ، از جمله بحث در مورد محصولات و / یا خدمات و گرفتن بازخورد ارزشمند استفاده کنید ، این به شما کمک می کند تا شغل خود را به سطح بعدی برسانید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا