دنیای وب

تئوری MBA چرخه عمر محصول چگونه می تواند به شما در فروش آنلاین در تجارت کوچک خود کمک کند؟

آن روز من با یک کارآفرین صحبت کردم که کالاهای خود را در eBay و Amazon فروخته است. تجارت او خوب پیش می رود ، اما او واقعاً 10 هزار دلار فروش ماهانه می خواهد بدون اینكه وقت زیادی از او بگذرد ، زیرا او به چندین منبع درآمد اعتقاد دارد و می خواهد این مدل های تجاری دیگر را نیز گسترش دهد. پیشنهاد من این بود که به طور مداوم محصولات جدیدی معرفی کنید ، اما بر اساس زمان استراتژیک. خوب بیایید در مورد این صحبت کنیم.

آیا تا به حال نمودار چرخه عمر محصول را در کتاب تجارت کتاب های درسی بررسی کرده اید؟ خوب اگر چنین است ، آنچه من دیده ام آموزه های سنتی “چرخه عمر محصول” است که آنها در کلاسهای MBA ، خرده فروشی و بازاریابی آموزش می دهند. با این حال ، ما می توانیم این مفهوم را بگیریم و از آن برای فروش آنلاین و برنامه ریزی محصول جدید استفاده کنیم ، در مورد این مفهوم فکر کنیم.

اکنون ، “منحنی تپه” را تجسم کنید و هنگامی که از تندترین نقطه شروع می شود ، اکنون زمان معرفی یک محصول جدید و شروع به کار آن است زیرا در نهایت اولین محصول در حالت استراحت خواهد بود. اگر این کار را به درستی انجام دهید ، محصول جدید بارگیری و چرخه عمر محصول اول را خراب می کند. اگر می خواهید هذلولی خود را حفظ کنید ، باید محصولات را به این روش ارائه دهید ، نوعی از تلاش شرکت هایی مانند پروکتور ، گمبل و جنرال الکتریک.

یک مطالعه موردی جالب توجه INTEL و Apple خواهد بود زیرا آنها سعی می کنند در منطقه شیرین و با سود بالا بمانند ، زیرا قیمت سهام خود را زیر سوال می برند. اگر محصولی عالی دارید که واقعاً آشپزی می کند اما چرخه عمر آن کوتاهتر است (مثالها: تلفن های همراه ، تراشه ها و احتمالاً افزودنیهای شبکه های اجتماعی یا ویژگی های جدید) ، می توانید قیمت را بالا نگه دارید و به سراغ “اولین کاربران” این فناوری یا شرکت هایی بروید که محصولات شما را خریداری می کنند تا بتوانند زنده بمانند در لبه خونریزی در مورد AMD یا INTEL.

با نگاهی به این مفهوم ، می بینید که این مفهوم برای کسی مفید است که محصولات مختلف آنلاین را می فروشد. شاید بتوانید بفهمید که آیا شما یک محصول شهاب سنگی دارید که سریع حرکت می کند ، اما می سوزد ، بنابراین با پایان فروش محصول جدید خود را روانه بازار می کنید ، زیرا به زودی تمام می شود و شما نمی خواهید فروش ماهانه خود را در مخزن انجام دهید ، و شما را در یک جریان پول نقد قرار می دهد. این نقطه را از نظر استراتژیک مشاهده کنید.

من فکر می کنم می توانید از برخی فرمول های ریاضی استفاده کنید و یک روز برخی از نرم افزارهای Oracle یا SAP متصل به سیستم عصبی دیجیتال یک شرکت را تصور کنید (کتاب بیل گیتس ؛ مرجع “The Way Forward”) برای انجام این کار با دقت 90٪ ، این اطلاعات به مدیران اطلاعات لازم برای برنامه ریزی و استراتژی های هزینه سرمایه ، نوآوری و بهره برداری از جریان نقدی را می دهد. اما شما می توانید این کار را از مدت ها قبل با همان ریاضیات انجام دهید ، زیرا کار کوچک شما خیلی پیچیده نیست. مسافت

بهترین کار این است که شما می توانید تجارت خود را به اجزا and و دسته های محصول تقسیم کنید و سپس یک تصویر عالی از آنچه انجام می دهید بدست می آورید و چرخه EXACATTACKILY خود را که می خواهید بروید برنامه ریزی می کنید. کجا میری! بهش فکر کن

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا