دنیای وب

تاریخ حمل چمدان سلین

خانه مد لوکس فرانسوی سلین کابوتیک کفش های کودکان را در سال 1945 توسط طراح سلین ویبیانا آغاز کرد. هنگامی که تجارت موفقیت آمیز بود ، سلین وارد زمینه های جدیدی از جمله تولید کفش زنانه ، پوشاک و کیف دستی نیز شد. به طور خاص کیف های دستی مورد علاقه و محبوبیت طبقات متوسط ​​، ثروتمندان و افراد مشهور بوده و پس از استخدام طراحانی مانند مایکل کورس و فیبی فیلو ، این برند در طول سال ها خود را به عنوان یکی از بهترین مارک های جهان معرفی کرده است ، پاریس و اخیراً به نیویورک.

کالاهای لوکس سلین مترادف با صنعتگری ، تجمل و ظرافت است و یکی از محبوب ترین طرح ها کیف چمدان است که توسط طراح Phoebe Philo ایجاد شده است (Philo به خاطر خلاقیت خود معروف است زیرا کیسه Paddington را برای Chloe نیز طراحی کرده است) و از زمان معرفی آن در سال 2010 آن را “کیف” نامیده اند و این روند تا به امروز ادامه دارد.

فیلو 3 کیف پایه ، خطوط کاباس ، چمدان و کلاسیک را معرفی کرد. اینها الگوهای ساده ای بدون آرم بودند اما با شکل متمایز آنها به راحتی قابل تشخیص هستند. هر فصل ، سلین رنگ های جدیدی را منتشر می کند ، که گاهی اوقات به مناطق خاصی در سراسر جهان یا خرده فروشی های خاص سفارشی می شود.

کیف چمدان ، که بعضاً با عنوان کیف بوستون نیز شناخته می شود ، دارای بدنه ای مربع شکل و جادار است که کمی به سمت بالا منبسط می شود ، دارای یک دهانه زیپ بالایی و دسته های بالایی دوتایی است. جزئیات شامل لبه های چرمی موج دار متمایز در جلو ، جیب زیپ بیرونی و کناره های بال دار تاشو است. فضای داخلی با جیر و چرم به علاوه همه کاره است و دارای یک بند شانه قابل جدا شدن است. آرم تنها یک حکاکی طلای کوچک از سلین پاریس است که در بالای دستگیره ها قرار دارد. کیف چمدان در 5 اندازه ، نانو 20 سانتی متر ، میکرو 26 سانتی متر ، مینی 30 سانتی متر ، شانه و شبح 35 سانتی متر و همچنین در طیف گسترده ای از رنگ های مختلف از صورتی نئون تا تک رنگ تا قرمز ، سفید و سیاه ارائه می شود.

کیف های دستی سلین در پاییز 2014 که در مارس روی صحنه رفت ، مورد پسند مصرف کنندگان نبود. دکمه های بزرگ ، بدون دوخت ، یا شاسی محتوای داخل را نشان می داد. بنابراین ، با ذکر نشانه ای از آنچه که ممکن است در آینده در فروشگاه ها انتظار داشته باشیم ، یک کیف چمدان بسیار کاربرپسندتر است که دارای سخت افزار پیچ در پیچ ، موی گوساله و دوخت در معرض آن است.

چمدان سلین باید گران قیمت لباس شما باشد. قیمت ها از 400 EGP تا بیش از 2000 EGP بسته به اندازه و مواد استفاده شده متغیر هستند. شما می توانید فقط چند کیف به همراه داشته باشید اما ناامید نشوید زیرا بسیاری از طراحان معتبر هستند که کیف های زیبایی را به سبک و احترام به صنعتگران چمدان ساخته شده با چرم لوکس ایتالیایی خلق می کنند ، که عالی به نظر می رسند و یک عمر ماندگار هستند. همچنین از جعل جعلی که به تعداد زیادی از خاور دور بسیار ضعیف ساخته شده و با آرم های تقلبی وانمود می شود ، کاملاً مراقب باشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا