دنیای وب

تام بل کیست و چرا با موفقیت MLM آنلاین ارتباط دارد؟

تام بل مغز پشت صفحات سریع سود ، همراه با همراهش ، شان کیسی ، اهل اینترنت معروف است. تام ، اگرچه کم است ، اما به تعداد بیشماری از بازاریابان آنلاین و بازاریابان چند سطح کمک کرده است تا به موفقیت فوق العاده ای دست یابند و همچنین می تواند به شما کمک کند تا موفق شوید.

تام بل اساساً از طریق آموزه های بازاریابی از طریق ایمیل برای خود نامی به وجود آورد. موفقیت از ابتدا او را همراهی نکرد.

تام ، که چندین سال به عنوان یک معتاد کوکائین در حال مرگ بود ، به عنوان یک فرد بی خانمان در نیویورک زندگی می کند. با این حال ، تام از این سبک زندگی نامرغوب برخاست و در مدت کوتاهی ، اولین هواپیمای خود را خریداری کرد ، که عمده آن را دانش زیادی که در مورد بازاریابی اینترنتی کسب کرده بود ، خریداری کرد.

برخی از موفقیت های تام بل عبارتند از:

* برای 18 ماه متوالی روزانه هزار مشتری پرداخت كنید

والدین یک صفحه فرود یا “صفحه فشار” شوید

تام بیش از 30 میلیون دلار فروش آنلاین و 1 میلیون دلار فروش کتاب دارد

آقای بل با بزرگترین ذهن اینترنت کار کرده است. ذهن متخصصان اینترنتی مانند تیم ایر وی ، شان کیسی و مایک دیلارد. در واقع ، تام با مایک دلارد و تیم ایر وی یک دوره در MLM و MLM به نام “فرمول ترافیک MLM” تولید کرد. تام به کتاب های الکترونیکی ، بازاریابی از طریق ایمیل و بازاریابی CPA تسلط دارد.

یکی از ناگت های تام ، که در دوره MLM Traffic Formula نشان داده شده است ، اهمیت ایجاد لیست است. جمله معروف وی ، “پول در لیست است”. این بازاریاب آنلاین را تشویق می کند تا رویکردی حرفه ای در زمینه بازاریابی از طریق ایمیل داشته باشد.

ابتدا با تولید لید ، سپس با پیگیری این لیدها روی آنها کار کنید. در مرحله بعدی ، او پیشنهاد می کند از بازاریابی خط لوله به نفع خود استفاده کنید. این با ورود مشتری به سیستم تبدیل شما توضیح داده می شود. سوم ، تام پیشنهاد می کند که از Google AdWords برای تبلیغ وب سایت خود برای افزایش بازدید وب سایت خود استفاده کنید. سرانجام ، آقای بل به ما گفت که با لیست خود در تماس باشیم.

تام بل با شاون کیسی محصول جدیدی را برای اینترنت تولید کرد که به نظر من یک سیستم کلید در دست است یا همانطور که تام می گوید “در یک جعبه کار می کند”. این محصول Fast Profit Pages نام دارد.

صفحات سود سریع 20 سایت های پیش آزمایش شده ، سود و بازاریابی آنلاین آماده.

به طور خلاصه ، تام بل یک قهرمان آمریکایی است که از پرتگاه یک معتاد کوکائین بی خانمان و در حال مرگ بزرگ شده و تبدیل به یک بازاریاب آنلاین موفق شده و دانش و دانش خود را با جامعه بازاریابی اینترنتی / MLM به اشتراک گذاشته است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا