دنیای وب

تبدیل پیام 2 بررسی

برنامه تبدیل پیام 2 مجموعه ای از ابزارهای شگفت انگیز است که می تواند نرخ تبدیل را به طور دقیق پیش بینی کند ، اثر بخشی پیام فروش را تجزیه و تحلیل کند ، بازدید کنندگان را به یک صفحه وب ردیابی کند ، مشکلات خاص را شناسایی کند و موارد دیگر. این توسط جیمز یی و پیتر یون ساخته شده است و در 15 دسامبر 2010 وارد بازار شد. این پیگیری پیامبری بسیار موفق Transform 1 است که توسط پیتر یون ایجاد شده است. همانطور که همه بازاریاب های وابسته به شما خواهند گفت ، می توانید زمان زیادی ، پول و انرژی زیادی را در آزمایش تبدیل صفحه فروش ، کلمات کلیدی و AdWords هدر دهید ، بنابراین این قطعه از نرم افزار خودکار به نفع هر بازاریابی است که قصد دارد به طور جدی تجارت خود را توسعه دهد.

در اینترنت تعداد زیادی اعتیاد به مواد مخدره وجود دارد اما با یک محصول جدید این چیز غیرمعمول نیست. اگر به صفحه فروش مراجعه کنید ، خواهید دید که تبدیل پیام نبوت 2 در حال حاضر با قیمت 1 دلار برای یک آزمایش هفت روزه ارائه می شود ، پس از آن شما یک تراز 196 دلار پرداخت می کنید و تنها 156 نسخه باقی مانده است. باز هم ، اگر فردا به سایت مراجعه کنید ، ممکن است همان اطلاعات ظاهر شود. توصیفات خوب بسیاری وجود دارد که ، همانطور که انتظار می رود ، همه گزارش های درخشان ارائه می دهند.

ظاهراً این سیستم در کمتر از 10 دقیقه قابل نصب است و دستورالعمل های گام به گام ساده و آسان برای درک. به عنوان مثال با قرار دادن یک قطعه کوچک از کد در صفحه فروش کار می کند و فوراً برجسته خواهد کرد که کلمات کلیدی به چه مواردی تبدیل می شوند و برای خلاص شدن از شر آنها کدام یک از آنهاست. نه تنها می توانید از این ابزار برای آزمایش و بهبود صفحات فروش خود استفاده کنید ، بلکه می توانید از آن در سایت های بازرگانی که در نظر دارید برای ارتباط با آنها استفاده کنید نیز استفاده کنید.

تبدیل پیامبر 2 قطعاً محصولی قانونی است. اگر محصول آنچه را که می گوید انجام دهد 197 دلار هزینه ندارد. با این حال ، به هر شکلی که به امور نگاه کنید ، این تنها ابزاری دیگر برای کمک به شما در دستیابی سریعتر به نتایج است و برای دستیابی به موفقیت در بازاریابی اینترنتی ، هنوز هم باید بدانید که چگونه به بازار عرضه کنید. این محصول دیگری است که ممکن است از بازاریابان باتجربه سود ببرد اما ممکن است برای مبتدی کار چندانی نداشته باشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا