دنیای وب

تبلیغات آنلاین رایگان – راز واقعی پشت میلیاردرهای Google

بسیاری از مردم هنوز به طور کامل نمی فهمند که چرا Google در تجارت تبلیغات آنلاین خود بسیار موفق است.

بگذارید اشاره ای به شما در مورد تکرار یک واقعیت عالی بازاریابی در اینجا بکنم. او آنجاست:

مردم بیشتر وقتی آماده خرید می شوند.

لحظه ای به خرید اخیرتان که حداقل 500 دلار یا بیشتر خریده اید فکر کنید. بعید است که شما در نتیجه فشار یا فشار توسط یک فروشنده آزار دهنده ، این کار را کرده باشید. احتمالاً تصمیم گرفتید که زمان خرید رسیده است و خرید را از جایی که بیشترین دسترسی را دارید انجام دادید. ساده است.

حال چگونه Google از این واقعیت جالب بازاریابی برای تولید میلیاردها تبلیغات PPC استفاده کرده است؟

ممنون ، فکر نمی کردم از شما خواسته شود در اینجا پاسخ است.

گوگل PPC (تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک) را اختراع کرد. ایده اصلی تبلیغاتی که در کنار نتایج موتور جستجو قرار گرفته است ، مرتبط بودن آنهاست. آره !! مربوط. به عنوان مثال ، افرادی که به دنبال لپ تاپ های مقرون به صرفه در موتور جستجوی گوگل هستند ، تبلیغاتی را در کنار نتایج جستجو برای تبلیغ لپ تاپ های مقرون به صرفه مشاهده می کنند و هیچ چیز دیگری. احتمال این بود که شخصی که به دنبال اطلاعاتی در مورد لپ تاپ های ارزان قیمت است ، به دنبال خرید و آماده خرید است. بنابراین تبلیغات فروش لپ تاپ بسیار مرتبط خواهد بود.

و چون مرتبط است ، به عنوان اطلاعات ارزشمند مورد استقبال قرار می گیرد. همین مورد را در نتایج جستجو برای خودروهای دست دوم مقرون به صرفه تبلیغ کنید و در نهایت آنها را با همان اطلاعاتی که دیگران با ارزش می دانند ، اذیت می کنید. در واقع نامی در اینترنت برای اطلاعات ناخواسته و بی ربط وجود دارد. هرزنامه است در بسیاری از نقاط جهان این جرم برای افرادی که از SPAM استفاده می کنند جرم محسوب می شود. مردم اینگونه احساس ناراحتی می کنند.

حالا این همه واضح به نظر می رسد اما واقعیت این است که نیست. بیشتر افراد علاقه بیشتری به این دارند که چه تعداد از افراد تبلیغات خود را مشاهده خواهند کرد و فقط بعداً در مورد مخاطبان مورد نظر سال می کنند. بچه های گوگل در اوایل دریافتند که اهمیت از بازدید بیشتر مهم است و بهتر است تبلیغ شما در سایتی باشد که فقط 10 نفر ببینند ، با این وجود آنها 10 نفر هستند که به دنبال آنچه شما تبلیغ می کنید می شوند و اغلب بلافاصله آماده خرید هستند ، از داشتن تبلیغ خود در سایتی که یک میلیون بازدید کننده داشته باشد. کسی در پایان.

ساده است.

بنابراین روش ایجاد تبلیغات آنلاین رایگان برای شما این است که اطمینان حاصل کنید افرادی که سایتی را که شما در آن تبلیغ می کنید می خوانند افرادی هستند که هدف آنها قرار گرفته اید. در این صورت ، شانس آماده بودن آنها برای خرید افزایش می یابد که پاسخی را که از تبلیغ رایگان آنلاین دریافت می کنید ، بسیار بهبود می بخشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا