دنیای وب

تبلیغات آنلاین: مراقب تبلیغات بنری باشید

این روزها تعداد بیشتری از مردم در چنین شرایطی قرار می گیرند که به برخی تبلیغات در اینترنت نیاز دارند و اغلب آنها اغلب به آن نیاز دارند. جای تعجب نیست که بسیاری از اشتباهات در این نوع شرایط عجیب اتفاق می افتد و مردم وقت نمی گذارند بفهمند چه کاری برای موفقیت در وب تبلیغ می شود.

در ابتدا ، مهم است که بدانید قوانین تبلیغات در وب با آنچه در دنیای آفلاین ، در مجلات و روزنامه ها با آن آشنا هستید ، بسیار متفاوت است.

شاید بزرگترین تفاوت این است که تبلیغات زیبا و تمام رنگی به صورت آنلاین به خوبی کار نمی کنند. نام دیگر این نوع تبلیغات ، بنر تبلیغاتی است. تبلیغات بانری قبلاً مسئول مرگ بی شماری از مشاغل اینترنتی بوده اند ، اما هنوز مردم بر آنها اصرار دارند.

مهم است که بدانید چرا تبلیغات وب بنر کار نمی کنند.

تبلیغات خوب و براق در روزنامه ها و مجلات موثر است ، زیرا ماهیت رسانه آنها را به راحتی جای می دهد. حتی در تلویزیون ، ما تمایل داریم تبلیغات تلویزیونی مورد علاقه خود را داشته باشیم که دیدن آنها بارها و بارها بد نیست. تفاوت بزرگ آنلاین این است که تبلیغات تحریم گستاخانه ای از کارهایی است که ما انجام می دهیم. این اغلب به عنوان “هرزنامه” طبقه بندی می شود.

اگر می خواهید تبلیغات وب شما موفقیت آمیز باشد ، باید با پرهیز از تبلیغات بنر شروع کنید. ایده حمل و نقل آنلاین و تبلیغاتی موفق را از پنجره بیرون بیاورید. اگر این کار را انجام دهید ، من به شما نشان می دهم که تبلیغات وب رایگان چگونه می تواند بسیار موثر باشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا