دنیای وب

تبلیغات بیلبورد بازاریابی موتور جستجو با هر کلیک پرداخت

امروز ، من قصد دارم مقایسه ای بین تبلیغات بیلبورد شخص ثالث و تبلیغات موتور جستجوی پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) را به شما ارائه دهم. وقتی ما از طریق شما هستیم ، درک بهتری از هر دو مورد خواهید داشت و قادر خواهید بود که در مورد نحوه صرف هزینه تبلیغات خود تصمیم آگاهانه بگیرید.

بیایید جوانب مثبت و منفی را با هم مقایسه کنیم

  • مقایسه ماهانه هزینه

تبلیغات در فضای باز – متوسط ​​هزینه حدود 750 دلار در ماه است. قیمت بسته ها معمولاً از 400 تا 4000 دلار در ماه است. متوسط ​​سرمایه گذاری 3 ماهه برای تبلیغات بیلبورد 2250.00 دلار / هزینه سالانه – 9000 دلار / هزینه ماهانه – 750 دلار

تبلیغات به ازای هر کلیک – متوسط ​​هزینه راه اندازی یک بار ، 975 دلار ، شامل بهینه سازی و مدیریت ماه اول است. قیمت راه اندازی بسته ها از 600 دلار تا 1400 دلار است. هزینه دولت برآورد شده ماهانه 285 دلار در ماه پس از آن است. متوسط ​​هزینه ماهانه یک آگهی برای پرداخت 250 دلار برای “CPC”. کل سرمایه گذاری برای 3 ماه تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک برابر با 2،295.00 دلار / هزینه سالانه – 7،110 دلار / هزینه ماهانه 595 دلار

شماره های بالا از وب سایت های تبلیغ کنندگان گرفته شده است. قیمت ها براساس شهر و کمپین متفاوت است. بسته به شخصی که می شناسید ، ممکن است برای هر یک تخفیف بگیرید. در انتها ، هزینه تبلیغات با PPC تقریباً 2000 دلار در سال یا 155 دلار در ماه صرفه جویی می کند.

  • دسترسی موثر به تبلیغات

تبلیغات در فضای باز – بیلبوردها پیام شما را روزانه با هزاران نفر به اشتراک می گذارند. تبلیغ شما همیشه در حال نمایش است و 24/7 باز است. بیلبوردها مشتریان خاصی را هدف قرار نمی دهند بلکه پیام شما را به مخاطبان هدایت می کنند. تبلیغات در فضای باز فقط به مشتریانی محدود می شود که از قسمت خاصی از شهر مسافرت می کنند یا شما را از بزرگراه عبور می دهند.

تبلیغات با هر کلیک – با PPC ، شما می توانید بر مکان و زمان مشاهده تبلیغات توسط مشتری نظارت داشته باشید. مشتریانی که تبلیغ پرداخت شما به ازای هر کلیک را مشاهده می کنند دقیقاً به دنبال چیزی هستند که می فروشید و برای خرید کالاها و خدمات شما “آماده” هستند. شما فقط هزینه کلیکهایی را که بازدیدکننده های هدفمند به همراه دارند پرداخت می کنید و بازاریابی موتور جستجو برای کار طولانی تر از هزینه کمتری برخوردار می شود. با PPC می توانید مشتری ها را در جایی که زندگی می کنند و آنچه را که بیشتر اوقات برای کسب اطلاعات استفاده می کنند ، هدف قرار دهید. تلفن های همراه و رایانه های آنها.

  • مثبت ها

تبلیغات در فضای باز – همیشه در حال اجرا ، هر روز هزاران بار مشاهده یک مسیر خاص یا بزرگراه که در آن تجارت می کنید. با بیلبوردهای دیجیتالی جدید این قدرت را دارید که تبلیغات روزانه را برای تبلیغات خاص یا انواع محصولات یا خدمات تغییر دهید. تبلیغات در فضای باز همچنین گزینه ای عالی برای مارک تجاری نام تجاری شما در جامعه است. می توانید در کوتاه مدت یا بلند مدت به تلاش های تبلیغاتی خود پایبند باشید.

پرداخت به ازای هر کلیک تبلیغات – شما زمان ، روزها و مکان های نمایش تبلیغات خود را کنترل می کنید. توجه کنید که من گفتم تبلیغات به صورت ترکیبی است! همیشه آن را روشن بگذارید یا فقط آخر هفته ها آن را روشن کنید. فقط آن را در نشویل یا در هر خانه و هر تلفن هوشمند در تنسی بازی کنید. برای تبلیغ هر محصول یا خدماتی به هر تعداد تبلیغات بنویسید. برای مشتریان در زمانی دقیق که به دنبال خرید آنچه شما ارائه می دهید ، تبلیغ کنید. اگرچه می توانید PPC را برای مدت کوتاهی اجرا کنید ، اما بهترین کار برای شرکتهایی با اهداف و تعهدات بلند مدت است. بازاریابی موتور جستجو گرانتر است و باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود. آخرین و نه مهمترین ، شما می توانید با استفاده از تبلیغات PPC به طور دقیق تبدیل و بازگشت سرمایه را پیگیری کنید.

  • منفی

تبلیغات در فضای باز – یک منطقه کوچک از تمرکز بدون هیچ راهی برای ردیابی دقیق نتایج یا بازگشت سرمایه.

تبلیغات با هر کلیک – مدیریت مناسب را برای بهترین نتیجه انجام می دهد و به یک وب سایت بهینه سازی شده نیاز دارد.

همانطور که می بینید ، هر دو روش تبلیغات برای ارتقا تجارت کوچک شما موثر است. اکنون که از نحوه کارکرد هرکدام و هزینه آن برای شما آگاه شد ، در مورد جهت مناسب ترین شرایط برای تجارت خود تصمیم آگاهانه بگیرید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا