دنیای وب

تبلیغات رسانه های اجتماعی – آیا شما "منفورمر" نان "خبر رسان"؟


یک بایت جدید از هافینگتون پست نتایج نظرسنجی رسانه های اجتماعی را که توسط دانشگاه روتگرز انجام شده است ، گزارش کرد. پس از ردیابی فعالیتهای 350 کاربر توییتر ، مشخص شد که 80 درصد در واقع از این شبکه اجتماعی برای به روز رسانی خوانندگان در مورد زندگی شخصی خود استفاده می کردند و 20 درصد از انجمن برای ارسال پیوندهایی برای خواندن اخبار و سایر موارد جالب استفاده کردند. کسانی که برای استفاده شخصی توییت می کردند “Meformers” نامیده می شدند – که اکنون خود را اعلام می کنند ، در حالی که بقیه در گروه “Informers” هستند. یک نکته جالب از این مطالعه به این نتیجه رسید که “Formers” تمایل به دنبال کنندگان کمتری نسبت به کسانی دارد که برای اولین بار از توییتر برای انتشار اخبار مشکوک استفاده می کنند. با این حال به نظر نمی رسد در رسانه های اجتماعی وجود داشته باشد. اما این باعث ایجاد عالی می شود آیا باید در توییتر به عنوان “خالق” یا “مطلع” خود باشید و پیروی از پارادایم چه مزایا و معایبی دارد؟ تا چه حد نیاز به بهبود واقعاً با “نیاز به حفظ منافع عمومی در توییتر” متعادل است ؟ برای تعیین پاسخ برای شما ، باید عوامل متعددی را در نظر بگیرید. چه چیزی خوانندگان را به نمایه شما می آورد و آنها را متقاعد می کند که دکمه بعدی را فشار دهند؟ چه کاری می توانید انجام دهید؟ به افرادی که می خواهند غذای خود را نگه دارند پیشنهاد می شود؟ “بسیار محتوا و مهم نشان داده شده است-شاید از رسانه های اجتماعی برای جلب رضایت جهان حتی با نوآوری استفاده شود حتی رایج ترین چراغ ها را خاموش کنید و غیره … در حالی که ممکن است همکاران نزدیک شما به جزئیات علاقه مند باشند ، اما اگر از Twitter برای تبلیغ محصولات و خدمات خود استفاده می کنید ، آیا این یک استراتژی بازاریابی خوب است؟ ترافیک مکرر وب سایت یا فروش زیاد می تواند منجر به اخراج مداوم پیروان شود. حتی اگر شرکت ها توییتر و فیس بوک را برای بازاریابی ترکیب کنند ، فروش نباید کاملاً به آنها بستگی داشته باشد. یافتن میانجی کامل بین خود و متخصصان – من و کوچولوها می توانند مشخصات شما را متعادل کرده و باعث انتشار مجدد مقالات شما و جذب پیروان بیشتر شود. برای شما. مهارت های خود را در زمینه کاری خود به نمایش بگذارید و در شبکه های اجتماعی دو طرفه کار کنید – به عبارت دیگر زیاد با دیگران صحبت نکنید ، با آنها صحبت کنید. از ابتکار عمل به خوبی استفاده کنید و به دیگران اطلاع دهید که در حال گوش دادن هستند. آیا در مورد بازاریابی رسانه های اجتماعی ، “informer” بهتر از “meformer” است؟ اصلاً پاسخ ثابتی وجود ندارد. بهترین راه برای انجام شبکه های اجتماعی این است که این کار را به طور طبیعی انجام دهید. بگذارید صدای مجرد شما بدرخشد – این صدای بعدی را می گیرد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا