دنیای وب

تبلیغات عالی با استفاده از رسانه های اجتماعی – YouTube!

YouTube یکی از کمترین سیستم عامل های بسیاری از بازاریاب های دیجیتال است. علی رغم بسیاری از آمارها که به وضوح سودآوری بازاریابی ویدئویی را نشان می دهد ، بسیاری از بازاریابان برجسته دیجیتال در وب از شرکت در این امر خجالتی هستند.

چرا اینطور است؟ ساده: بسیاری از بازاریابانی که از خانه کار می کنند فاقد منابع ، دانش یا اعتماد به نفس لازم برای انجام بازاریابی ویدیویی هستند.

اما آیا می دانید؟ دقیقاً به همین دلیل است که شما باید شرکت کنید و به همین دلیل باید یاد بگیرید که چگونه از این ابزار مهم استفاده کنید.

برای لحظه ای آمار کنار بگذارید ، بازاریابی ویدئویی صرفاً به این دلیل ارزشمند است که به شما امکان می دهد نوع نگاه دیگران به تجارت خود را تغییر دهید. هنگامی که شما یک ویدیوی عالی با ارزش تولید بالا ایجاد می کنید ، سازمان خود را حرفه ای تر ، با ثبات تر و سرزنده تر نشان می دهید. به جای اینکه مانند یک “مرد” به نوشتن مقالات از زیرزمین مادر خود بنشینید ، اکنون مانند یک تجارت واقعی کامل با ارزش تولید بالا و جذابیتی حرفه ای به نظر می رسید که اعتماد به نفس در برند شما را القا می کند.

در عین حال ، بازاریابی ویدئویی مزایای دیگری نیز دارد. به عنوان مثال: فراتر از آنچه می توانید با یک تبلیغ کتبی یا حتی یک پست وبلاگ به آن دست یابید ، بسیار جذاب است. به این فکر کنید که چند بار تمام شب نشسته اید و به تماشای برنامه های تلویزیونی می نشینید که واقعاً علاقه ای به آنها ندارید فقط به این دلیل که خاموش کردن آنها و انصراف خود از آنها بسیار سخت بود.

فیلم ها تلفیق صدا ، موسیقی ، تصویر و ویرایش هوشمند هستند و به ما امکان می دهند مستقیماً با مخاطب صحبت کنیم. اگر شما یک بازاریاب دیجیتال با یک مارک شخصی هستید و سعی در جلب اعتماد و آشنایی با مخاطبان خود دارید ، تماشای یک ویدیو و اجازه دادن به آنها از این طریق “ملاقات شما” هستند فوق العاده ارزشمند است. به همین ترتیب ، اگر شما یک شرکت بزرگ هستید و می خواهید محصولات خود را به نمایش بگذارید ، امکان نمایش آنها بر روی صفحه نمایش و نشان دادن استفاده از آنها درک ، دیدن درخواست تجدید نظر و ارزش پیشنهادی را برای مخاطبان شما آسان تر می کند.

به آنچه احتمالاً می خواهید بخرید فکر کنید: چیزی که در یک قطعه از متن توصیف کرده اید یا چیزی که می توانید در اطراف دوربین ببینید ، در یک نور جذاب و پویا از آن استفاده شده و از آن عکس گرفته شده است. یک موسیقی عالی برای تأکید بر ارزش کالا اضافه کنید ، یک متن فروش عالی و جذاب ، و می توانید هرچیزی را فوق العاده مطلوب جلوه دهید.

تبلیغات YouTube

و یکی از م mostثرترین اشکال بازاریابی ویدئویی که برای هر بازاریاب آنلاین در دسترس است ، تبلیغات YouTube است. YouTube یک بستر عظیم است و دسترسی شگفت انگیزی را برای گروه بزرگی از کاربران مختلف در سراسر جهان فراهم می کند. تنها نکته منفی این است که توجه به آن از طریق یوتیوب بسیار دشوار است. همانند راه اندازی یک وبلاگ ، ایجاد یک کانال YouTube به معنای رقابت با میلیون ها سازنده محتوای دیگر و اشباع تقریباً در همه جا قابل تصور است.

اینجا تبلیغات YouTube است. با یک کمپین تبلیغاتی YouTube می توانید مطمئن شوید که میلیون ها نفر بلافاصله فیلم شما را تماشا می کنند. سپس می توان از این محصول برای فروش مستقیم محصول ، افزایش بازدید به وب سایت شما یا حتی ایجاد ترافیک به یک کانال YouTube استفاده کرد.

به عبارت دیگر ، تبلیغات YouTube به شما امکان می دهد کار سختی را که معمولاً مربوط به ساخت کانال خود است ، “نادیده بگیرید” و در عوض مستقیم به بخشی بروید که تعداد زیادی بیننده و نام تجاری خود را شروع می کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا