دنیای وب

تبلیغات و سکوهای بازاریابی دیجیتال از نمایندگی های اتومبیل و نمایشگاه های اتومبیل پشتیبانی می کنند

با استفاده گسترده از اینترنت ، تلفن های همراه ، دستگاه های هوشمند ، تبلت ها ، لپ تاپ ها و رایانه های رومیزی – راهی که هر چیزی را که می خواهیم بخواهیم بخریم در سالهای اخیر تغییر کرده است. وقتی صحبت از خرید ماشین می شود ، اغلب برای مقایسه و جایگزینی ماشین موردعلاقه خود برای رانندگی ، به صورت آنلاین می رویم. ما می خواهیم در صورت امکان به عکس های مختلف و همچنین یک فیلم نگاه کنیم تا بتوانیم ظاهر و وسایل نقلیه را کاملاً ضبط کنیم – این ممکن است به ما کمک کند بدون اینکه شخصاً آن را ببینیم ماشین ، ماشین ، کامیون ، موتور سیکلت یا حتی کاروان را خریداری کنیم.

بنابراین ما به طور کلی آنچه را که خریدار خودرو انتظار دارد برای دستیابی به خرید باشد ایجاد کرده ایم. اما در مورد دلالان بزرگ و کوچک ماشین های خارج از کشور چه می توان گفت؟ در پشت شرکتهای بزرگ ، احتمالاً یک عامل نهادی وجود دارد که برای ارائه سهام آنها استفاده می شود. اما درمورد یک دلال خودرو کوچکتر یا شخصی که ممکن است هر روز به حراج های اتومبیل برود و بعد از آن به دنبال خرید باشد تا بتواند یک فروش سریع را انجام دهد؟

ما می دانیم که سکوی صنعتی وجود دارد که می توانید با هزینه ای از آنها استفاده کنید [similar to what we find in the restaurant take away industry] که بسیاری از آنها سود می برند. با این حال ، بسیاری از فروشندگان خودروهای هوشمند از اهمیت ایجاد ردپای بازاریابی دیجیتال در حوزه فعالیت خود آگاه می شوند و این که مدیریت عملکرد آنها بر روی یک سکوی شخص ثالث ممکن است مانعی برای اهداف برند آنها باشد.

با توجه به نکته ای که در بالا ذکر شد ، نمایشگاه های اتومبیل برای ایجاد بستر فروش و بازاریابی اتومبیل خود اقدام می کنند. این امر باعث می شود تا آنها در هنگام قرار دادن وسایل نقلیه ، تغییر عکس ها و بستر فروش وسیله نقلیه که در محدوده شرکتشان به همراه نام تجاری و عکاسی خود قرار دارند ، کنترل کامل داشته باشند. با گذشت زمان ، این امر به آنها امکان می دهد حقوق مالکیت املاک و مستغلات را در محل کار ایجاد کنند بدون اینکه کمیسیون ثابت داشته باشد یا هزینه ای را برای پرداخت لیست خودروهای شخصی بپردازند.

بازاریابی دیجیتال برای فروشندگان خودرو و فروشندگان خودرو در قالب داشتن وب سایت خود با دامنه خود ، بر اساس بازاریابی نمایندگی فروش خودرو شرکت که در آن مشاهده خواهد شد که کاربران مستقیماً به سایت نمایندگی خودرو و نه یک سکوی صنعتی دسترسی پیدا می کنند. مطمئناً اتخاذ این نوع بازاریابی در فروش خودرو راهی برای دستیابی به برند برای فروش و بازاریابی خودرو است که منجر به افزایش درآمدها ، گسترش بازاریابی دیجیتال و افزایش مالکیت برند خواهد شد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا