دنیای وب

تجارت الکترونیکی – اهمیت یک سیاست حفظ حریم خصوصی

یک خط مشی رازداری ، همچنین به عنوان یک سیاست مدیریت اطلاعات شناخته می شود ، توافق نامه ای بین یک اپراتور وب سایت و یک کاربر وب سایت است که چگونگی بهره برداری از داده هایی را که کاربر با آن به اشتراک می گذارد ، جمع آوری ، ذخیره ، به اشتراک گذاری و محافظت می کند با تعامل با وب سایت مشخص می کند. حتی کمی بیش از یک دهه پیش ، برخی وب سایتهای تجاری سیاست حفظ حریم خصوصی را ندارند ، اما اکنون ، تقریباً همه وب سایتها دارای یک هستند. این خط مشی ها که باید از توافق نامه شرایط استفاده سایت جدا باشند ، به دلایل مختلف ضروری هستند.

این سیاست می تواند شفافیت و اعتماد بین اپراتورها و کاربران را تقویت کند

با توجه به خط مشی های حفظ حریم خصوصی ، کاربران وب سایت معمولاً می خواهند دو چیز را بدانند: وب سایت چه اطلاعاتی را جمع آوری می کند و چگونه از این اطلاعات استفاده می شود. بهترین شیوه های تجاری حاکی از آن است که اپراتورهای وب سایت به کاربران اجازه می دهد تا جواب این دو سوال را بدانند و به آنها اجازه می دهد چگونه می توانند این کار را کنترل کنند.

برخی وب سایت ها به کاربران اطلاع می دهند که آنها به سادگی اطلاعات را برای استفاده خود جمع می کنند و سایر وب سایت ها فاش می کنند که این اطلاعات را در شرایط خاص در اختیار شخص ثالث قرار می دهند. به عنوان مثال ، سیاست حفظ حریم خصوصی eBay به کاربران می گوید که “بدون اطلاعات صریح کاربر” اطلاعات شخصی شما را برای اهداف بازاریابی و تبلیغات به اشخاص ثالث فاش نمی کند. در این سیاست آمده است که eBay ممکن است در صورت لزوم اطلاعات شخصی را در اختیار اشخاص ثالث قرار دهد تا از تقلب یا استفاده از توابع اصلی وب سایت eBay جلوگیری کند. نسخه گسترده سیاست eBay با خواندن آسان می تواند با اطلاع رسانی دقیق به کاربران در مورد نقاط خدماتی که اطلاعات جمع آوری می شوند و نحوه اشتراک آن در هر نقطه ، بهبود یابد.

وب سایت باید هر زمان که سیاست حفظ حریم خصوصی تغییر کند ، کاربران را به روز کند. شما باید از تاریخ شروع سیاست جدید لازم به کاربران اطلاع دهید و ممکن است کاربران را به توافق برسند که تغییرات را صریحاً از طریق گفتگو یا به طور ضمنی از طریق ادامه استفاده از وب سایت موافقت کنند.

این سیاست می تواند به شما در مقابل مسئولیت قانونی کمک کند

اگرچه هیچ قانون عمومی فدرال وجود ندارد که الزامات سیاست حفظ حریم خصوصی را برای وب سایتهایی که اطلاعات مربوط به بزرگسالان را جمع آوری می کنند وجود دارد ، اما بسیاری از قوانین ایالتی و کوچک فدرال وجود دارد. به عنوان مثال ، قانون محافظت از حریم خصوصی آنلاین کالیفرنیا 2003 (OPPA) به سیاستهای حفظ حریم خصوصی وب سایت نیاز دارد تا اطلاعات خاصی را در بر بگیرد ، از جمله: “اطلاعات شناسایی شخصی جمع آوری شده ، و دسته بندی طرفهایی که ممکن است اطلاعات شناسایی شخصی با آنها به اشتراک گذاشته شوند” با آن ، و روند اطلاع رسانی به کاربران از تغییرات اساسی در سیاست حفظ حریم خصوصی قابل اعمال. زیر 13 سال.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا