دنیای وب

تجارت الکترونیکی جهانی: آیا 10٪ درآمد اضافی را رد می کنید؟

ظهور تجارت الکترونیکی مرزی خرید را آسان تر و راحت تر می کند زیرا خرید آنلاین برای مقدار سفارش نامحدود است ، از مزایای قیمتی بیشتری برخوردار است و از رقابتی تر از عمده فروشی سنتی برخوردار است. در همین حال ، زمان حمل و نقل برای خریدهای مرزی بسیار کوتاه شده است. به عنوان مثال ، اگر کالاهای خریداری شده بصورت آنلاین از چین به ایالات متحده حمل می شد ، زمان حمل و نقل توسط ePacket در اسرع وقت به حدود 10 روز کاهش یافته است. تجارت الکترونیکی مرزی برای بازرگانان کوچک و متوسط ​​از سراسر جهان اهمیت و اهمیت بیشتری پیدا می کند.

همانطور که شناخته شده است ، تجارت الکترونیکی دارای مزایای زیادی در محصولات غنی با قیمت های رقابتی است. با این وجود ، آیا به عنوان یک خریدار ، واقعاً از این مزایا استفاده کرده اید؟ به طور خلاصه ، همیشه همکاری با یک بستر خرید که محصولات با کیفیت بالاتر و قیمت های رقابتی تر را ارائه می دهد ، مهمترین مورد برای خریداران است.

بیایید در مورد کمیسیون هایی که بسیاری از سیستم عامل های تجارت الکترونیکی شارژ می کنند صحبت کنیم. هیچ چیز به صورت رایگان نمی آید. به نظر می رسد شما سود می برید اما قیمت آن پرداخت شده است. (درصد کارمزد باید با یکدیگر مقایسه شود ، و به عنوان نمونه ای از مقایسه برابر ، از موارد اضافی استفاده شود).

1. بستر تجارت جهانی تجارت الکترونیکی کانال اصلی خریدها است ، اما قیمت در هنگام مقایسه داده های زیر برای معامله گران متوسط ​​و کوچک مزیتی نخواهد داشت.

1. آمازون: حدود 15٪ از کل سفارشات به عنوان کارمزد دریافت می شود.

2. AliExpress: حداقل 8٪ از کل سفارشات به عنوان کارمزد دریافت می شود.

3. آرزوها: حدود 15٪ از کل سفارشات به عنوان کارمزد دریافت می شود.

4. eBay: حدود 10٪ از کل سفارشات به عنوان کارمزد دریافت می شود.

دوم بسیاری از سیستم عامل های نوظهور تجارت الکترونیکی منطقه ای کمیسیون هایی را دریافت می کنند که کمتر از سیستم عامل های اصلی ذکر شده در بالا نیستند و قیمت محصولات عرضه شده در واقع خیلی پایین نیست.

1. Newegg: یک وب سایت تجارت الکترونیکی در ایالات متحده ، که 12٪ از کل سفارشات را به عنوان کارمزد دریافت می کند.

2. Cdiscount: یک سیستم تجارت الکترونیکی در فرانسه با هدف عمده فروشی ، 15٪ از کل سفارشات را به عنوان کارمزد دریافت می کند.

3. لازادا: بزرگترین پلت فرم تجارت الکترونیکی آسیای جنوب شرقی است که 12٪ از کل سفارشات را به عنوان کارمزد دریافت می کند.

4. ioffer: یک سیستم عامل عمده فروشی کوچک ایالات متحده ، 10٪ از کل سفارشات را به عنوان کارمزد دریافت می کند.

در مقایسه با کانال خرید سنتی ، مزایای تجارت الکترونیکی مرزی بصری است. با توسعه پایدار آن سیستم عامل های بزرگ ، قیمت دیگر به عنوان یک مزیت مورد بهره برداری قرار نخواهد گرفت. علاوه بر این ، بیشتر و بیشتر مصرف کنندگان نقطه پایانی شروع به خرید از بستر تجارت الکترونیکی با قیمت مستقیم در ذهن دارند. در نتیجه ، سود عمده فروشان به طور نامحسوس کاهش یافت.

با این حال ، در واقع ، بازار خرده فروشی سنتی به دلیل تجارت الکترونیکی از بین نخواهد رفت. معامله گران متوسط ​​و کوچک به منظور تأمین سود خود ، به یک کانال خرید سودمندتر نیاز دارند.

شرکت های بیشتری از این سیستم عامل های بزرگ جدا می شوند و توسعه مستقلی را آغاز می کنند. آنها سیستم عاملهای مستقلی را برای مشتریان رایانه های شخصی و تلفن همراه ایجاد می کنند تا بتوانند مستقیماً با خریداران خارج از کشور معاملات انجام دهند. آنها ترجیح می دهند منابع خود را صرف توسعه برنامه های شخصی خود کنند تا مزیت قیمت گذاری رقابتی را از دست بدهند.

برای تجارت الکترونیکی مرزی ، مد و لوازم جانبی همیشه با سرعت بیشتری پیشرفت می کنند. چندین سیستم عامل تجارت الکترونیکی عمودی بسیار توصیه شده به شرح زیر وجود دارد. آنها با امضای قرارداد با کارخانه ها مستقیماً فرآیندی مستقل را انجام می دهند. بدون هیچ گونه پورسانت ، نرخ آنها به وضوح منطقی تر و مقرون به صرفه تر است.

1. بتبات. PatPat که در سال 2014 موجود است ، بر روی بازار بارداری و اسباب بازی های کودک تمرکز دارد و با ایجاد یک مشتری تلفن همراه ، حالت B2C را پیاده سازی می کند. این پلتفرم ایالات متحده را به عنوان بازار هدف در نظر گرفته است ، در حالی که خانواده های جوان در اروپا و آمریکا مصرف کنندگان هدف هستند. قیمت محصولات موجود در این سیستم عامل برابر با 30٪ از قیمت آمازون آنها است.

2. شیک من. Chic Me که در سال 2015 موجود است ، بر روی بازار مد زنان تمرکز کرده و با توسعه مشتری و رایانه و مشتری ، حالت B2C را پیاده سازی می کند. این پلتفرم زنان را از اروپا و آمریکا به عنوان مشتری هدف در نظر می گیرد. قیمت محصولات روی سیستم عامل به طور متوسط ​​20٪ -40٪ پایین تر از قیمت خرده فروشان محلی است.

3. جولی شیک. Jollychic ، موجود در سال 2014 ، بر روی بازار مد زنان تمرکز دارد و با توسعه مشتری PC و مشتری تلفن همراه ، حالت B2C را پیاده سازی می کند. این پلتفرم زنان را از خاورمیانه به عنوان مصرف کنندگان هدف می گیرد. قیمت محصولات روی پلت فرم به طور متوسط ​​10٪ -30٪ پایین تر از خرده فروشان محلی است.

اگر سفارش دارید و می خواهید سود بیشتری بدست آورید ، سیستم عامل های فوق بسیار توصیه می شوند زیرا می توانید حداقل 10٪ سود اضافی کسب کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا