دنیای وب

تجارت خود را با استراتژی بازاریابی دیجیتال رشد دهید

این که آیا شما مجدداً یک محصول را راه اندازی کرده اید ، یک کسب و کار را راه اندازی کرده اید یا یک استراتژی جدید برای بازاریابی دیجیتال برای سال آینده تدوین کرده اید ، درک اصول بازاریابی دیجیتال برای موفقیت شما ضروری است.

برای بازاریابان مشاغل کوچک ، بازاریاب های فردی یا کسانی که برای تیم بزرگی از شرکت ها کار می کنند ، تاکتیک های بازاریابی دیجیتال به سازمان شما کمک می کند تا آن ها را با افراد مناسب برای جذب ، تبدیل ، بستن و لذت بردن از محصولات و خدمات خود به صورت آنلاین پیدا کند.

بنابراین بازاریابی دیجیتال دقیقاً چیست؟

بازاریابی دیجیتال یک اصطلاح جامع برای همه تلاشهای شما در زمینه بازاریابی آنلاین است. مشاغل برای ارتباط با مشتریان موجود و بالقوه خود از کانالهای دیجیتالی مانند Google Search ، رسانه های اجتماعی و ایمیل و وب سایتهای خود استفاده می کنند.

از خود وب سایت شما گرفته تا دارایی های آنلاین نام تجاری شما – تبلیغات دیجیتال و بازاریابی ایمیل و بروشورهای آنلاین و فراتر از آن – طیف گسترده ای از تاکتیک ها و دارایی ها وجود دارد که زیر چتر بازاریابی دیجیتال قرار می گیرند.

در اینجا خلاصه ای از برخی از رایج ترین دارایی ها و تاکتیک ها آورده شده است:

سرچشمه ها

پست های وبلاگ

کانال های رسانه های اجتماعی (فیس بوک ، لینکدین ، ​​توییتر ، اینستاگرام و غیره)

پوشش آنلاین (روابط عمومی ، رسانه های اجتماعی و بررسی ها)

بروشور و کتاب به صورت آنلاین

دارایی های تجاری (آرم ، فونت ، و غیره) دارایی ها و تاکتیک های مشترک:

کتابهای الکترونیکی و کاربرگ

ابزارهای تعاملی

بازاریاب مبتدی بودن ، بدیهی است که برای تکیه بر فناوری جدیدی که مورد علاقه شماست ، برای شما ترسناک است. اما در اینجا ما چهار دلیل قانع کننده می گویم که چرا باید بخشی از بودجه بازاریابی خود را برای بازاریابی دیجیتال هزینه کنید.

1 این امر به ارتقاء علاقه مندان کمک می کند

این روش ها و راه حل هایی را منتشر می کند که بر اساس آمار و اطلاعات مشتری ، رفتارها ، تعامل و بسیاری از زیرمجازهای دیگر ، به شما در هدف قرار دادن مشتریان کمک می کند. با جستجوی پرداخت شده ، می توانید تبلیغاتی را برای افراد ثروتمند جهت خرید محصول خود ایجاد کنید. اگرچه من برای جستجوی پرداخت نشده یا PPC انتظار موفقیت 100٪ را ندارم ، نتیجه ای که می دهد بهتر از روش های سنتی است که تاکنون استفاده کرده ام. اگر این مورد علاقه شماست ، هر یک از سیستم عامل های معروف مانند تبلیغات فیس بوک ، تبلیغات Google و تبلیغات توییتر را انتخاب کنید تا رشد شغلی خود را ببینید.

2 در تحقیقات ، آزمایش و ارزیابی کمک می کند

این به شما کمک می کند تا یک استراتژی بازاریابی موثرتر برای برند خود داشته باشید. حتی پس از اجرای کمپین ، می توانید عملکرد آن را مانند ترافیکی که بدست آورید و مکالمه با استفاده از ابزارهای تحلیلی مانند Google Analytics و Facebook Insights اتفاق افتد. از برنامه ریزی گرفته تا گزارش های عملکرد ، ابزارها به شما امکان می دهند نتایج را دقیقاً اندازه گیری کنید.

3 ایجاد ، تغییر ، ایجاد ، تغییر … و غیره

آیا اگر در وهله اول متوجه ابهام هستید یا می توانید به اندازه کافی ضعف داشته باشید می توانید یک روزنامه یا تبلیغات رادیویی تغییر دهید؟ البته که نه. با بازاریابی دیجیتال می توانید این کار را انجام دهید. شما می توانید بلاگ / مقاله یا بررسی کتبی را ویرایش یا بازنویسی کنید تا حتی پس از انتشار ، یک کمپین را تبلیغ کنید. به همین ترتیب ، کمپین های تبلیغاتی آنلاین که در فیس بوک و سایر سیستم عامل های تبلیغاتی انجام می شوند ، می توانند در هر زمان بازی ، معلق یا اصلاح شوند. بنابراین ، مزایای آن قابل مشاهده است. مبارزات انتخاباتی خود را آزمایش کنید و تا پایان کارآمدترین کمپین بازاریابی ، به آزمایش خود ادامه دهید.

4 تعاملی است نظرات و بهبود بخواهید

یکی دیگر از مزایای استفاده از روشهای بازاریابی دیجیتال در داخل این است که شما می توانید ارتباطات دو طرفه را با خریداران و نظارت داشته باشید. بازاریابی دیجیتال امکان برقراری ارتباط دو طرفه با جهان خارج را فراهم می کند و کمک می کند تا بینشی در مورد نحوه واکنش مخاطبان به کمپین شما به دست آورید. به عنوان مثال ، بازاریابان می توانند در بحث های گروهی مداوم در گروه ها و جوامع شبکه های اجتماعی شرکت کنند و می توانند در مورد محصولات و خدمات ارائه شده خود بحث کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا