دنیای وب

تجارت خود را در اینترنت تبلیغ کنید – اطلاعات واقعی ضروری است

با نگاهی به چند سال گذشته ، بدنبال کار آنلاین برای انجام کار می گشتم. من ایجاد صفحات وب را آموختم ، پیوستن به برنامه های وابسته را آموختم و یاد گرفتم که چگونه از طریق منابعی که می توانم از اینترنت به صورت رایگان یا حتی هزینه آن را دریافت کنم ، به صورت آنلاین تبلیغ کنم. با استفاده از اوقات فراغت خود برای یادگیری همه این موارد از اینترنت در خانه ، مثل این بود که “ماهی وارد آب می شود” ، علاوه بر اینکه وقتم را با سرعت کم می گذرانم ، برای من بسیار راحت است.

خوب حتماً حدس زده اید ، من با کلاهبرداری ها و فریب های زیادی روبرو شدم و گفتم “اعتصاب برای میلیون ها نفر” ، “تبلیغات خود را به میلیون ها نفر انفجار دهید”. محصولاتی که می گویند “صفحه وب خود را با آتش بالا ببرید” فرمول آورده شده است. با این حال … وب سایت من هنوز روی زمین بود و در واقع در آخرین صفحه از این صفحه نتایج موتور جستجو موشک های پرتابی را پرتاب نمی کرد ، مگر اینکه هیچ صفحه یا رقیب دیگری وجود داشته باشد که به معنای خیر باشد اصلا ایستاده

با این حال ، من ناامید نشدم و حتی پس از یک دوره ناامیدی ، سعی در آزمایش و ارزیابی محصولات و اطلاعات رایگان و پولی داشتم. جنبه های مثبت این شکست ها این است که من از همه این کلاهبرداری ها مصون هستم. بله ، اکنون من می دانم که چگونه می توان آن برنامه های واقعی ، اطلاعات واقعی ، مهارت های واقعی تبلیغات و دقایق واقعی را در برابر برنامه های “به ما بپیوندید ، فقط پافشاری کنید و به زودی میلیونر خواهید شد” را تشخیص داد (حتماً اینترنت زیادی هم دیده اید). من همه را آزمایش کردم (در سالهای گشت و گذار در اینترنت چیزهای بیشتری خواهیم دید.)

بنابراین … نتیجه گیری این است که ، قبل از شروع به کاری ، از یک منبع واقعی که دارای نام شرکت هایی است که می تواند به همراه آدرس و شماره تلفن (ها) ، نام استاد سخنرانی ، یاد بگیرید. بهتر است در صورت انتشار عکس های آنها ، از جستجوی آنلاین با نام و نام شرکت آنها و از توصیه های برخی دیگر از مشاهیر اطلاعات بیشتری کسب کنید ، اگر احساس می کنید می توانند به شما کمک کنند (رایگان یا پولی) ، در این صورت مشکلی برای جستجوی آن وجود ندارد . در غیر این صورت ، مراقب باشید که پس از پرداخت هزینه محصولات ، اطلاعات یا نرم افزارهای آنها ، پس از مدت کوتاهی ، حتی آنها را نخواهید شنید ، چه رسد به به روزرسانی و پشتیبانی آنها.

ممکن است وب سایت شگفت انگیزی از آن شرکت ها دریافت کرده باشید ، اما فکر کنید ، اگرچه تجارت اینترنتی با سرعت بسیار خوبی انجام می شود ، اما زیباترین بازار آنلاین برای شما فراهم شده است ، اما چه کسی از آن بازدید خواهد کرد ، به جز این هزاران – میلیون صفحه وب در اینترنت اگر تبلیغات آنلاین ، سئو ، لینک مستقیم ، توصیه های دهان به دهان یا تبلیغات آفلاین وجود نداشته باشد ، بلا بلا؟! شما کسی هستید که هر روز بر روی وب سایت خود کلیک می کنید.

داشتن این وب سایت های تجاری بدون دانستن مهارت فنی در تبلیغات مانند خرید آنلاین “سفید-فیل” برای استفاده شخصی خود است … (می خواهید چیزی بخرید؟!) بدتر! اگر چیزی برای خرید وجود ندارد! فقط یک سایت خوب برای تهیه یک مالک دیگر “White-Elephant” از MIRACLE برای همان وب سایت شما که حتی نمی توانید هنگام گرسنگی تخم مرغ بگذارید! چاک ، چاک ، چاک …!

اگر ایمیل های ناخواسته شغلی دریافت کرده اید ، لطفاً کمی صبر کنید و مرتباً آنها را بررسی کنید. بسیاری از آنها یک سال دیگر یا شاید نیم سال دیگر می شوند! در عوض ، سایت “404 پیدا نشد” را نمایش می دهد. یا این وب سایت های تجاری خودشان از کار افتاده اند یا باید این کار را می کردند. خوب ، خوشحالم که بالاخره به حقیقت پی بردم. شما هم همینطور. با تشکر برای خواندن

در واقع من با منبع واقعی کتاب الکترونیکی شروع کردم به نام “Clickin ‘It Rich” که توسط مایکل کمبل نوشته شده است. من آن را برای ارزیابی آنلاین پس از کمی تحقیق در اینترنت خریداری کردم. و البته ، با اراده من برای محک زدن اطلاعات موجود در آن. اگر می خواهید بدون دانستن هیچ چیز تجارت آنلاین خود را شروع کنید ، این راهنمای اساسی شماست. مقصد خود را ببینید.

با این حال ، اگر می خواهید فوراً تبلیغات آنلاین و بدون مهارت SEO را برای تجارت خود شروع کنید و از اتهامات هرزنامه و سایر تبلیغات و کلاهبرداری ها جلوگیری کنید ، در اینجا گزینه سریع دیگری وجود دارد – Google AdWords

Google AdWords یک سیستم تبلیغاتی پیچیده پرداخت به ازای هر کلیک است که توسط Google.com ، موتور جستجوی Google ایجاد شده است. برای اولین بار در تاریخ جهان ، واریز پنج دلار ، نوشتن دو تبلیغ و فوراً دسترسی به بیش از 100 میلیون نفر – در کمتر از 10 دقیقه. برای اطلاعات بیشتر یا ثبت نام آنلاین رایگان برای یک حساب جدید ، به اینجا بروید http://www.adwords.google.com

اگرچه این یک سیستم تبلیغاتی قدرتمند و موثر است ، اما AdWords تفاوت های ظریف دارد و برخی از افراد در ابتدا می توانند دوران سختی را پشت سر بگذارند. خوب ، همکار من پری مارشال یک دوره آنلاین بسیار مفید به نام “5 روز برای موفقیت با Google AdWords” را نوشت و هزینه ای برای آن وجود ندارد.

من مطمئن هستم که تمام اطلاعات دو بازاریاب و سخنران باتجربه در بالا به شما این امکان را می دهد که منحنی های یادگیری خود را کاهش دهید ، و بدانید که چیست. مراحل من را دنبال نکنید تا فقط بعد از چند سال درگیر شدن در کلاهبرداری ، فریب ، کمپین های بی فایده ، نرم افزار ناخواسته ارزان و ناامیدی ، واقعاً شروع به کار کنید!

و حتی به فکر رفتن به یک برنامه کلاهبرداری ارزان قیمت 1 دلاری هم نباشید. بله ، من چندین بار برای این نوع نرم افزار کلاهبرداری $ 1 دریافت کردم ، فقط یک صفحه وب کلاهبردار و فاقد محصولی!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا