دنیای وب

تجارت شما در اینترنت چقدر قابل مشاهده است؟

این روزها اتصال به اینترنت برای تجارت بسیار مهم است ، اما چگونه اطمینان حاصل می کنید که حضور آنلاین تجارت شما بیشتر از رقبا وجود دارد؟ خوشبختانه ، با صرف کمی وقت و تلاش ، چندین روش آسان برای به حداکثر رساندن نمایه آنلاین خود وجود دارد ، به طوری که در لیست موتورهای جستجو بالاتر و بیشتر نشان داده می شود.

در اینجا ده روش آسان برای کمک به شما در اینترنت وجود دارد.

1. دو! یک وب سایت دریافت کنید خیلی ساده ، اگر وب سایتی نداشتید اصلاً حضور آنلاین زیادی نخواهید داشت. بنابراین ، اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، اولویت شماره یک خود را قرار دهید. به سادگی شروع کرده و با گذشت زمان بسازید.

2. فهرست کسب و کار آنلاین دریافت کنید. ثبت شرکت در فهرست کسب و کار آنلاین مزایای زیادی نسبت به فهرست های چاپی سنتی دارد. میلیون ها نفر از اینترنت استفاده می کنند ، در حالی که همه افراد کتابخانه ای از فهرست های چاپی کسب و کار ندارند. SEO را در لیست خود بگنجانید و شاهد ظهور تجارت آنلاین خود باشید.

3. شبکه های اجتماعی رایگان هستند ، بنابراین از آنها استفاده کنید. با این حال ، مطمئن شوید که برنامه شبکه اجتماعی مورد استفاده شما چه فیس بوک باشد ، چه توییتر و چه لینکداین بهترین مناسب برای تجارت شماست. به عنوان مثال استفاده منظم از توییتر برای آگاهی از مشتریان در مورد پیشنهادات ویژه یا محصولات جدید به رتبه بندی موتور جستجوی شما نیز کمک می کند.

4- وبلاگ نویسی کنید. این وبلاگ به مردم نشان می دهد که وقتی صحبت از کار شما می شود ، می دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنید. بیشتر آنها رایگان هستند. تنها آنچه برای نوشتن نیاز دارید کمی وقت آزاد است. مزایای آن رتبه بندی بالاتر موتور جستجو و افزایش بازدید به سایت شما است.

5- با مردم صحبت کنید. اگر انجمن هایی از راه دور با مشاغل شما مرتبط هستند ، آن را بخرید و برخی از مشاوره های تخصصی رایگان را شروع کنید. در عوض ، می توانید از طریق آن انجمن ها به سایت شما ضربه بزنید و به طور بالقوه هزینه کنید. فراموش نکنید که URL خود را در امضاهای فروم خود بگنجانید.

6. از داده های خود استفاده کنید. استفاده از Google Analytics رایگان و آسان است و به شما اطلاع می دهد که چه کلمات کلیدی مناسب شما هستند و چه مواردی مناسب نیستند.

7. AdWords بخرید. بسیار خوب ، بنابراین مجبورید کمی پول برای این هزینه کنید ، اما واقعا ارزشش را دارد. اگر برخی کلمات کلیدی یا عبارات را در Google Ads به دست آورید ، به طور کامل تضمین می کنید که شرکت شما هنگام وارد کردن این کلمات یا عبارات ، شرکت شما ظاهر خواهد شد.

8- شما در کارهایی که تجارتتان انجام می دهد متخصص هستید. بنابراین مقالاتی بنویسید و آنها را به سایت های مقاله ارسال کنید. فراموش نکنید که ابتدا تحقیق در مورد کلید واژه خود را انجام دهید. همیشه یک قسمت کوچک “درباره نویسنده” را ضمیمه هر مقاله کنید. به این ترتیب ، باید ببینید که ترافیک بیشتری به سمت وب سایت خود می روند تا بفهمید در مورد چه چیزی است.

9. اطمینان حاصل کنید که بازدید کنندگان می توانند با شما تماس بگیرند. شماره تلفن یا آدرس دیگر کافی نیست. شما به آدرس های ایمیل ، اسکایپ ، MSN ، یاهو احتیاج دارید … هر چقدر افراد می توانند با شما تماس بگیرند ، تجارت بیشتری کسب خواهید کرد و دفعات بیشتری که این اطلاعات تماس در جاهای دیگر اینترنت ظاهر می شوند.

10. به وب سایت های دیگر به عنوان و در صورت لزوم پیوند دهید – روش مطمئن دیگری برای راه اندازی سایت خود در رتبه بندی های برتر موتور جستجو.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا