دنیای وب

تجارت فیلم های ویروسی

بازاریابی ویروسی که به آن تبلیغات ویروسی نیز گفته می شود ، به یک روش بازاریابی اطلاق می شود که از روشهای غیر متعارف – مانند وب سایتها – برای انتشار اطلاعات در مورد یک محصول یا خدمات استفاده می کند. یکی از بهترین راه های انجام بازاریابی ویروسی ، ایجاد کمپین های ویدئویی است. فیلم ها مخاطبان بیشتری را به خود جذب می کنند زیرا در هر گوشه از اینترنت ، به ویژه در رسانه های اجتماعی و سایت های اشتراک ویدیو ، عملاً دیده می شود. از آنجا که این فیلم ها در سایت های مختلف به اشتراک گذاشته می شوند و توسط گروه های مختلف مردم مشاهده می شوند ، ویروسی می شوند. برای استفاده از کلیشه ها ، “مانند یک بیماری گسترش یابد”. بنابراین ، به آنها کلیپ های ویدئویی ویروسی گفته می شود.

فیلم ویروسی با هدف اشتراک اینترنت از طریق رسانه های اجتماعی ، ایمیل و اشتراک ویدیو ایجاد می شود. آنها به فیلم های محبوب تبدیل شده اند ، به این معنی که به دلیل گسترش گسترده در سیستم عامل های مختلف ، در اینترنت محبوب تر شده اند. اکثر کلیپ های ویدیویی سرگرم کننده ، سرگرم کننده و / یا طنز هستند.

نحوه ارسال فیلم به صورت آنلاین

سایت اشتراک ویدیوی YouTube محبوب ترین گزینه برای ارسال فیلم های بازاریابی ویروسی است. از آنجا که دارای دکمه هایی است که امکان اشتراک گذاری در سایت های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر را می دهد ، گرفتن فیلم از طریق رسانه ها و مخاطبان مختلف آسان است. این فیلم ها سپس توسط وب سایت ها و دیگر کاربران اینترنت ضبط می شوند.

پس از انتشار ویروس ، فیلم ها در نمودار فیلم ظاهر می شوند. در این نمودار محبوب ترین و بارگیری ترین فیلم ها در YouTube لیست شده است. برخی از وب سایت ها دارای یک بخش یا صفحه جداگانه برای برنامه ویروسی ویدیوی خود هستند. این کار عمدتاً مانند یک ترکیب ویدیویی ویروسی انجام می شود. برخی افراد ترجیح می دهند به جای جستجوی YouTube یا رسانه های اجتماعی دیگر ، از طریق نمودار جستجو کنند.

چگونه فیلمهای ویروسی در بازاریابی محصولات و خدمات کمک می کنند

چهار دلیل وجود دارد که شرکتها ممکن است از ویدیوهای پخش شده برای تبلیغ محصولات و خدمات خود استفاده کنند:

  1. فیلم ها مردم را به خود جلب می کند. آنها جالب تر ، بصری جذاب و جذاب هستند.
  2. فیلم ها پاسخ مشخصی به آنچه محصول یا خدمات شما می توانند انجام دهند ، ارائه می دهند ، و همچنین تصویری روشنی از آنچه مشتری می تواند با حمایت مالی از آن محصول یا خدمات کسب کند ، ارائه می دهند.
  3. فارغ از زمان روز ، فیلم ها را می توان چندین بار مشاهده کرد. هر روز هفته. از این رو باعث ایجاد آگاهی طولانی مدت از برند شما می شود.
  4. فیلم ها افراد بیشتری را به وب سایت شما جذب می کند. این بازدید کنندگان دلایلی برای ماندن بیشتر و کاوش در سایت پیدا خواهند کرد.

مارک های عمده از فیلم های ویروسی برای بازاریابی محصولات استفاده می کنند

برخی از محبوب ترین مارک های مصرف کننده جهان از فیلم های ویروسی برای تبلیغ محصولات استفاده می کنند. آنها از فیلم ها برای ارائه محصول جدید یا تبلیغ تبلیغات استفاده می کنند. برخی از شرکت ها دارای یک سری ویدیو ویروسی هستند. در اینجا چهار شرکت وجود دارد که با کمپین های بازاریابی ویروسی خود برداشت های خوبی انجام داده اند.

  • * آیا Blendtec ادغام خواهد شد؟ سری فیلم های ویروسی در سال 2006 آغاز شد. فیلم های محصول این شرکت – مخلوط کن ها – تقریباً هر چیزی را از توپ های گلف گرفته تا میله های درخشان گرفته تا iPad. اکثر فیلمهای آنها (بیش از صد!) 1 میلیون بازدید در YouTube داشتند. پر افتخارترین ویدئو بیش از سه میلیون بازدید دارد. “آیا شما مخلوط می شوید؟” این وب سایت دارای نمودار است که آخرین و محبوب ترین فیلمهای آنها را نشان می دهد.

  • ردبول شرکتی دیگر است که از فیلم های ویروسی برای انتقال پیام خود استفاده می کند. ویدئوی او با نام “ماشین ورزشکار – رد بول کلوژ” در سال 2012 پخش شد. در حال حاضر ، این تعداد بیش از 14.6 میلیون بازدید در یوتیوب به دست آورده است. این فیلم به سادگی کلیپ های مختلفی از ورزش های شدید یا اکشن را نشان می دهد ، این همان چیزی است که اکنون Red Bull شناخته شده است.

  • نایک می داند که چگونه فیلم های بازاریابی خوبی بسازد. یکی از محبوب ترین کمپین های او NBA Star Videos است کوبی برایانت از یک ماشین پرش می کند – استون مارتین ، در آن! – او لباس نایک دارد. بیش از 2.8 میلیون بازدید در YouTube دارد.

چگونه مشخص شود که رایج است یا نه

برای دیدن اینکه ویدیو پخش شده است ، باید با نظارت منظم بسیاری از معیارها یا نظرات (مانند تعداد لایک ، نظر و پست) نتایج را ردیابی کنید. نظارت بر رسانه های اجتماعی یکی از راه های انجام این کار است. وب سایت های مختلف را رصد کنید یا از آنها پیروی کنید تا در مورد آنچه در اینترنت اتفاق می افتد به روز باشید. شما نه تنها رسانه های اجتماعی را ردیابی می کنید بلکه بر روی انجمن ها ، وبلاگ ها و سایت های خبری نیز نظارت می کنید.

ابزاری وجود دارد که می توان از آنها برای نظارت بر فیلم استفاده کرد ، که این امر باعث می شود تا شرکت ها بتوانند پخش فیلم های ویروسی را در یوتیوب ، شبکه های اجتماعی و سایر درگاه های آنلاین ردیابی کنند.

نتیجه

اگرچه بازاریابی ویروسی و فیلم های ویروسی هرگز نمی توانند مانند تبلیغات سنتی تلویزیون پخش شوند ، اما آنها برای ماندن در اینجا هستند. یکی از دلایل این امر توانایی آنها در جلب توجه مخاطبان گسترده و متنوع است. علاوه بر این ، از آنجا که وسیله اصلی تبلیغات آن اینترنت است ، از بعضی جهات ارزانتر از تبلیغات سنتی هستند. سرانجام ، به دلیل اینکه فناوری برای ماندن وجود دارد ، فیلمهای ویروسی نیز برای ماندن در اینجا هستند. در واقع ، ما ممکن است در آینده برای شگفتی های ویدئویی بزرگتر در آینده قرار بگیریم!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا