دنیای وب

تجارت – نه فقط برای ماوریکس


برای بسیاری از آمریکایی ها ، ایده راه اندازی کسب و کار شخصی خود فقط یک رویای کوچک است – ایده ای خطرناک که اگر همه ستاره ها کنار هم باشند ، ممکن است اتفاق بیفتد. بحران اقتصادی کنونی همه چیز را تغییر داده است و تجارت نه تنها یک انتخاب خوب بلکه یک انتخاب خوب است. فقط برای بسیاری از ما یک انتخاب است. در اینجا چند نکته که باید در مورد تجارت در اقتصاد جدید بدانید آورده شده است.
کار از بین رفته است. و آنها هرگز باز نخواهند گشت.
این بحران اقتصادی تنها در پشت مشاغل کوچک در حال رشد است. برنامه ها و شرکت های بزرگ شغل ایجاد نمی کنند. در واقع ، برخی از کارفرمایان به اخراج کارکنان خود ادامه می دهند و از اقتصاد به عنوان بهانه استفاده می کنند. بیش از 80 درصد مشاغل جدید توسط شرکت های 5 سال به بالا ارائه می شود. راه اندازی مشاغل شخصی زندگی شخصی و آینده مالی شما را تضمین نمی کند ، اما بر اقتصاد محلی تأثیر مثبت می گذارد.
کسب و کار چیزی است که شما برای زندگی بهتر به آن نیاز دارید.
ایجاد یک کسب و کار به معنای حفاظت از آینده خود شماست. شما نمی توانید اخراج شوید ، ساعت کار خود را تنظیم کنید و حتی حقوق خود را کنترل کنید. اگر می خواهید پول بیشتری به دست آورید ، بیشتر کار کنید ، سالم تر باشید و تجارت خود را توسعه دهید. اگر به زمان آزاد بیشتری نیاز دارید ، زمان مورد نیاز خود را به آن اختصاص دهید. تجارت بهترین راه است ، اگر نه تنها راه برای کنترل زندگی و آینده مالی شما. به یاد داشته باشید ، رئیس هرگز اخراج نمی شود.
اگر کار را انجام می دهید خطرناک نیست.
اکثر غیر کارآفرینان فکر می کنند راه اندازی یک کسب و کار به معنای ریسک پذیری زیاد است. کارآفرینان با تجربه می دانند که این درست نیست. دستیابی به یک استارتاپ موفق در مورد حذف خطرات احتمالی با انجام کار و ایجاد یک برنامه جامد قبل از شروع است. محصولات ، رقابت و بازارهای داخلی و خارجی خود را بشناسید و آماده تصمیم گیری مناسب برای کسب و کار خود در زمان مناسب خواهید بود.
مکالمه برای مبتدیان خوب است.
بسیاری از مردم بر این باورند که راه اندازی کسب و کار امروز ایده بدی است. از سوی دیگر ، منابع محدود هستند و شرکت هایی درهای خود را در سراسر کشور می بندند. حقیقت این است که اکنون زمان خوبی برای شروع است. همه این بسته شدن درها را برای همه صنایع باز کرده است. منابع بلافاصله در دسترس هستند – اجاره مکان امن از همیشه راحت تر است ، فروشندگان از جذب مشتریان جدید ناامید شده اند و کارکنان با کیفیت گرسنه و آماده رفتن هستند. و از این به بعد ، وقتی اقتصاد برگشت ، شما تجارت خواهید کرد.
هرگز برنمی گردی.
اکثر افرادی که از سر ناامیدی وارد یک تجارت می شوند از تجربه واقعی آنها شگفت زده می شوند. ما یک مدیر تبلیغات سابق را می شناسیم که اکنون می نویسد ، یک دستیار ساختمانی سابق که یک شرکت آموزشی را اداره می کند و یک وکیل سابق که در دو فروشگاه خرده فروشی موفق است. وجه اشتراک آنها چیست؟ هیچ کس نمی تواند به فکر بازگشت به کار با شخص دیگری باشد. اگر تا به حال به این فکر کرده اید که تنها کار کنید ، اکنون زمان انجام این کار است!

.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا