دنیای وب

تجزیه و تحلیل طراحی وب سایت در 2010-2011-2010

با نزدیک شدن به اواسط سال ، همه در تلاشند نظرات خود را در مورد روند طراحی و توسعه وب اخیر ارائه دهند. در اینجا ، ما تصویب اخیر طراحان و توسعه دهندگان وب در دنیای طراحی وب را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد.

روزهای یک ظاهر طراحی سخت به پایان رسیده است!
کدگذاری وب سایت با عملکرد و تعامل بیشتری در حال تغییر خلاقانه است. HTML / CSS مورد استفاده سنتی با جاوا اسکریپت ، AJAX و JQUERY جایگزین می شود. مردم فلاش را دوست دارند اما از استفاده از آن می ترسند زیرا این قابلیت استفاده از آن را محدود می کند. برای برطرف کردن این مشکل ، از اسکریپت های خلاقانه برای جایگزینی Flash استفاده می شود ، اما هنوز هم همان جلوه ها را می دهد. برای دیدن نسخه نمایشی این سایت را ببینید: spritely.net

محبوبیت روزافزون برای شبکه ها ، طرح های متحرک و یکپارچهسازی با سیستمعامل
طراحی وب بیشتر برای طراحی صفحات تبلیغاتی یا صفحات تبلیغات محصول استفاده می شود و بندرت برای وب سایت های شرکتی و تجاری استفاده می شود. این طراحی های تک صفحه ای تعاملی را به سایت اضافه می کنند و فقط مواردی را که برای بازدید کنندگان برجسته است ساده می کنند و سردرگمی جستجو را کاهش می دهند.

در وب چاپ کنید!
طرح های چاپی ، از جمله طرح بندی و تایپوگرافی ، خیلی سریع به وب سفر می کنند. به نظر می رسد طراحان وب امروز به طور فزاینده ای به طراحی تایپوگرافی علاقه مند هستند که شامل فضای سفید بزرگ ، فونت های بزرگ ، عناوین گسترده ، محتوای چند ستونی ، سازماندهی عناصر و غیره باشد.

عملکرد بهتر در مرورگرهای “همه”
با رشد بسیاری از مرورگرهای وب ، هرگز نمی دانید که کاربران شما از کدام مرورگر استفاده می کنند. این بدان معنی است که طراحان وب طرحی را ایجاد می کنند که با تمام مرورگرها از جمله Google Chrome ، Firefox ، Safari و Opera سازگار باشد.

در حال توسعه سیستم عامل های تعاملی
با توسعه و محبوبیت برخی از شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر ، طراحان وب بر ایجاد وب سایت های بسیار تعاملی و آموزنده تمرکز کرده اند که امکان مشارکت را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد.

سهولت تحرک نیاز به زمان است!
به منظور بهبود قابلیت استفاده و سهولت استفاده ، طراحی های تعاملی و ارتباطی بیشتری ایجاد می شود. تأکید بیشتر بر روی سایتهایی است که به راحتی توسط کاربران قابل مرور و مرور هستند.

برای محبوبیت بیشتر حروف چاپی صفحه را تایپ کنید
از حروف نوع صفحه برای برجسته سازی عناصر خاص در وب سایت مانند آرم استفاده می شود. مشابه سربرگ های سرمایه ، از حروف چاپی در سال جاری بیشتر و بیشتر استفاده می شود.

چاپ جامد و قوی
کاربران آنلاین دوست ندارند متن کوچک و محدودی را بخوانند و به راحتی صفحه را اسکن می کنند تا ببینند چه چیزی گفته می شود. به منظور تسهیل این رفتار کاربر ، از تایپوگرافی بزرگ و جامد در عناوین ، عنوان های فرعی و بین نقل قول های پاراگراف استفاده می شود.

مروری بر روند فعلی طراحی وب
در اینجا برخی از روندهای طراحی وب سایت مدرن وجود دارد که باید آنها را جستجو کنید تا طراحی خود را مدرن کنید:

  • حکاکی
  • شفاف PNG
  • رابط های کاربری غنی
  • تعویض قلم
  • عکس های عظیم
  • جعبه های مدرن (نوع بسیار بهتر پنجره ای که استفاده از آن نیز آسان است)
  • بلوک های رسانه ای
  • نگاه مجله
  • چرخ فلک (ناوبری نمایش اسلاید که متن را به صورت افقی و عمودی می چرخاند)
  • بلوک های معرفی (برای نشان دادن پیام های مهم از قبل)

نگاه سفارشی
از طرح های سفارشی برای جذب سرنخ های بیشتر ، افزودن ارزش تجاری و اطمینان از رقابت استفاده می شود. دنیای آنلاین حول “بهترین ها” می چرخد ​​که با استفاده از الگوهای محبوب طراحی وب به دست نمی آید.

وب سایت قدیمی خود را با این آخرین روندها و ویژگی های طراحی وب اصلاح کنید و ببینید چگونه کار شما را یک گام جلوتر می برد. موفق باشید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا