دنیای وب

تجزیه و تحلیل کامل شخص ثالث در مورد فلومه

درباره Flohma و مأموریت آن

Fluhme یک شرکت بازاریابی شبکه ای است که به سرعت در حال گسترش است و در پیتسبورگ ، پنسیلوانیا واقع شده است. آنچه نزدیک به ده سال پیش به عنوان یک تجارت محلی آرایش واقع در پنسیلوانیا آغاز به کار کرد ، اکنون به یک تجارت در سراسر کشور با هنرمندان مستقل آرایش در سراسر کشور تبدیل شده است.

آنها طیف گسترده ای از محصولات درمانی پوست متمرکز بر نتایج را همراه با محصولات زیبایی با کیفیت و پر جنب و جوش با دستورالعمل های کاربردی گام به گام و همچنین عکس هایی با هدف کمک به زنان در هر سنی به نظر می رسند و بهترین حالت را دارند. کالاهای آنها را متخصصان زیبایی مستقل در Fluhme Beauty Events می توانند عمدتاً از محصولات داخلی در سراسر کشور خریداری کنند.

آنها به عنوان جایگاه اصلی تولید کننده زیبایی از قرن 21 در جستجوی جایی هستند. آنها اختصاص داده اند تا زندگی را در همه جا زیبا کنند. خط تولید سازنده مدرن و برنامه پرداخت آنها یک سیستم تحویل کاملاً ثابت ارائه می دهد.

محصولات ارائه شده در Fluhme

محصولات آنها مناطق مختلفی را پوشش می دهد که خانمها اغلب به خصوص در صبح آنها را ضروری می دانند. Sking 365 برای تسکین چشم های پف کرده ، ناهموار بودن سطح پوست ، لکه ها ، خطوط و چین و چروک ها طراحی شده است. آنها ادعا می کنند که این مواد باعث بهبود رنگ پوست ، خاصیت ارتجاعی ، رطوبت و کاهش خطوط ، چین و چروک و لکه ها می شوند.

محصول دیگری با هدف تشویق نگاه “پر زرق و برق” طراحی شده است. محصولات Color Collection و Faces به شما کمک می کنند تا ظاهر یک مدل جلد را بدست آورید.

طرح غرامت Flohma

با Fluhme ، این فرصت را دارید که مقداری پول بدست آورید. البته سربار کمی وجود دارد اما به هیچ وجه نزدیک نیست زیرا برای اداره یک تجارت سنتی مورد نیاز است. می توانید با کیت شروع کننده عادی 49.99 دلار یعنی 180 دلار شروع کنید. با این عضویت می توانید تا 45٪ از کالاهایی که می فروشید درآمد کسب کنید.

اگر می خواهید آن عضویت را ارتقا دهید ، می توانید با گروه هنرمندان آنها با قیمت 179.99 دلار شروع کنید. این مجموعه آموزشی 650 دلار ارزش دارد.

با پیشرفت در مراحل ایجاد مشاغل ، شاهد افزایش کمیسیون های خود از طریق فروش محصول و همچنین بسیج کمیسیون خواهید بود. همچنین پاداش های اضافی برای تشویق بیشتر کار در سازمان شما وجود دارد. جوایز اضافی برای هزینه ها ، اضافه کاری تیم و فرصتی برای دریافت مرسدس وجود دارد.

در مجموع ، فلوهمه یک شرکت مستقل برای مقابله با آن است. ساختار و رهبری به نظر می رسد به اندازه کافی مستحکم هستند که می توانند به صورت پاره وقت یا تمام وقت با درآمد خوب کار کنند. همیشه به خاطر داشته باشید که روش مداوم و آموزش مناسب در MLM های آنلاین راه موفقیت در بازاریابی شبکه ای را هموار می کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا