دنیای وب

تجزیه و تحلیل SWOT بازاریابی شبکه ای برای صاحبان مشاغل

برای صاحبان مشاغل که کنجکاو هستند درباره چگونگی توزیع بازاریابی شبکه ای اطلاعات بیشتری کسب کنند ، در اینجا تجزیه و تحلیل SWOT صنعت آورده شده است.

نقطه قدرت:

برای دهه ها ، صاحبان مشاغل اظهار داشتند که دهان به دهان یکی از قدرتمندترین ابزار تبلیغات است. مشاغلی که محصولات خود را در بازاریابی شبکه ای توزیع می کنند ، به دلیل اثر ویروسی می توانند رشد انفجاری را تجربه کنند. هر روز مردم می توانند توزیع کننده شرکت شما شوند و محصولات را به بازار محلی خود بیاورند. این بر اساس این فلسفه است که افراد مایلند محصولات یا خدمات را با سهولت بیشتری از افرادی که می شناسند و به آنها اعتماد دارند خریداری کنند نه از فروشنده.

غرامت براساس عملکرد است زیرا اغلب شبکه پرداختی برای تأمین سهمیه های خاص وجود دارد. وجود این نوع ساختار دستمزد در صورت عدم توزیع کننده جدید ، خطرات را برای صاحب مشاغل کاهش می دهد ، بار مالی تهیه توزیع کننده / شریک جدید کاهش می یابد. مشتریان هم به توزیع کننده مستقلی که نماینده شرکت است و هم به محصولات وفادار هستند. معمولاً محصولات مصرفی هستند که سفارشات مکرر ایجاد می کنند ، بنابراین افزایش فروش از یک چهارم به فصل دیگر معمول است.

نقاط ضعف:

ما به عنوان صاحبان مشاغل ، می خواهیم آسیب پذیری ها را به عنوان بخشی از تجزیه و تحلیل SWOT از صنعت بازاریابی شبکه ای ، پوشش دهیم. اولین و ضعف بارز این است که رشد شرکت به قدرت توزیع کنندگان شما بستگی دارد. این کاملاً از کنترل صاحبان مشاغل خارج نیست اما تأثیرگذاری بر آن دشوار است. غرامت عامل اصلی ایجاد انگیزه در توزیع کنندگان است. حفظ توزیع کنندگان مسئله ای در سراسر صنعت است. از آنجا که پیوستن یک توزیع کننده به یک شرکت آسان است ، ترک آن نیز آسان است. این مدل توزیع برای محصولات یا محصولات مصرفی بهترین عملکرد را دارد. این باعث ایجاد سفارشات تکراری می شود که به صورت ایده آل می توانند به صورت چرخه ماهانه تنظیم شوند. با محصولی بین 30 تا 180 دلار بهترین عملکرد را دارد و این باعث می شود برای مشتریان مقرون به صرفه باشد و همچنان برای شرکت سودآور باشد.

تهدیدها:

با نگاهی به بخش تهدیدات تجزیه و تحلیل SWOT از صنعت ، حمله می تواند در خط نهایی در هر زمان انجام شود. خطوط پایانی به گروهی از توزیع کنندگان گفته می شود که فعالیت می کنند و از یکدیگر سود می برند. اگر یک توزیع کننده بزرگ تصمیم بگیرد به شرکت دیگری بپیوندد و تیم خود را بیاورد ، ممکن است بخشی از فروش ضرر داشته باشد. داشتن مشوق و توافق بهترین راه برای جلوگیری از این وضعیت است.

تهدید دیگری که صاحب مشاغل و شرکت را تهدید می کند این است که توزیع کنندگان با رعایت دستورالعمل های خاص می توانند در این زمینه تبلیغ کنند. این رهنمودها ممکن است همیشه منجر به دعاوی احتمالی یا بی اعتبار کردن مارک تجاری شرکت نشوند.

فرصت ها:

گسترش به بازارهای جدید در بالای لیست فرصت ها به عنوان بخشی از تجزیه و تحلیل SWOT بازاریابی شبکه ای شماست. از آنجا که مردم از محصولات موجود در یک بازار راضی هستند ، توزیع کنندگان برای گسترش به بازار جدید آماده انتقال خواهند بود. این امر همچنین به دلیل کاهش بودجه بازاریابی مورد نیاز برای جریان اصلی برقراری ارتباط از طریق توزیع کنندگان که فقط هنگام فروش محصول حقوق دریافت می کنند ، امکان پذیر خواهد بود.

از آنجا که بودجه بازاریابی مانند روشهای تبلیغاتی سنتی مالیات وضع نمی کند ، صاحبان مشاغل توانسته اند منابع بیشتری را به محصول اختصاص دهند که به آن امکان رقابت بیشتر در بازار را می دهد. با رشد فروش ، فرصت دیگری که صاحبان مشاغل از آن بهره می برند ، توانایی گسترش خط تولید به مشتریان موجود است که غالباً پذیرای محصولات جدید هستند.

تجزیه و تحلیل SWOT از بازاریابی شبکه های تجاری به هیچ وجه جامع نیست ، اما به شما نقطه شروع انتظارات می دهد. این صنعت به سرعت در حال توسعه است و افراد بیشتری از هر زمان دیگری به دنبال ساخت با شرکتهای معتبری هستند که می توانند به آنها اعتماد کنند. استراتژی های مختلفی برای ایجاد مالک و تجارت بازاریابی شبکه توزیع کننده وجود دارد. توصیه ممکن است به کار بردن فناوری هایی باشد که قدرت شما را در دستیابی به بیشترین تعداد لیدهای واجد شرایط بهبود می بخشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا