دنیای وب

تحصیل در بورس تحصیلی خارج از کشور

از بین انواع کمک های مالی در دسترس دانشجویان خارجی که در خارج از کشور تحصیل می کنند ، مطلوب ترین آنها بورسیه است. دلیل آن واضح است: نیازی به بازپرداخت آنها نیست.

افراد و گروه هایی که صندوق های بورس تحصیلی را تأسیس می کنند به دلایل بسیار زیادی این کار را می کنند. غالباً ، به رسمیت شناختن شایستگی مکتبی گیرنده است. با این حال ، سایر عواملی که متقاضیان بورسیه تحصیلی را واجد شرایط می کنند ، شامل رشته تحصیلی مورد نظر ، کشور مبدا و حتی موارد شگفت انگیز مانند ناتوانی جسمی است. اهدا کنندگان معمولاً می خواهند به دانش آموزانی که می توانند مستقیماً با آنها ارتباط برقرار کنند ، کمک کنند.

نکته شگفت آور این است که ، با وجود مزیت آشکار آنها به عنوان وسیله ای برای تحصیل در خارج از کشور ، سالانه هزاران بورس تحصیلی بدون ادعا – یا حتی درخواست نشده است – باقی می مانند. دلایل این امر زیاد است و در اینجا ذکر جزئیات ارزش ندارد. موضوع مهمتر این است که شما چگونه می توانید در مورد بورسیه هایی که ممکن است در دسترس شما باشد ، اطلاعاتی کسب کنید.

در اینجا دو تاکتیک برای امتحان کردن وجود دارد:

1) هنگامی که برای پذیرش در دانشگاه اقدام می کنید ، صریحاً تحقیق کنید که آیا دستیاری برای بورس تحصیلی در دسترس است و اگر چنین است ، چگونه. بسیاری از بورس های تحصیلی مختص دانشگاه است که توسط دانشگاه های مربوطه ایجاد می شود تا دانشجویانی را که به ویژه مطلوب هستند جذب کند. در صورت وجود لیستی از بورس های تحصیلی موجود که می توانید برای آن درخواست دهید ، درخواست کنید.

بخاطر داشته باشید که اکنون بسیاری از دانشگاهها به اندازه دانشجوهایی که پذیرش می کنند با چالش روبرو هستند ، بنابراین ممکن است کارکنان پذیرش آنها برای ارائه کلیه خدمات مورد نظرشان به ویژه در زمینه کمک به کمک مالی ، برای آنها بسیار کم باشد. بعضی از مدارس یا به دانشجویان خارجی که پذیرش می کنند بورس تحصیلی می دهند یا در صورت تقاضای کمک هزینه بورس تحصیلی را به دانشجویان اطلاع می دهند. با این حال ، اگر این مورد در مورد شما اتفاق نیفتد ، تصور نکنید که دستیاری بورس از طریق دانشگاه در دسترس نیست. در مورد هرگونه بورس تحصیلی موجود مودبانه سال کنید و مسئولیت درخواست برای آنها را خود بر عهده بگیرید.

2) برای بورسیه ها در اینترنت جستجو کنید. بسیاری از بورسیه ها مختص دانشگاه نیستند ، بلکه برای دانشجویان واجد شرایط تحصیل در هر مدرسه مناسب ارائه می شوند. جستجوی شما در اینترنت باید شامل کلمات بورس تحصیلی ، کشوری که قصد تحصیل در آن را دارید و رشته تحصیلی مورد نظر خود را داشته باشد. اگر نتایج جستجو اطلاعات مورد نظر شما را به دست نمی آورد ، تغییر پارامترها را در نظر بگیرید تا مواردی مانند کشور مبدا شما ، به عنوان مثال “دانشجویان چینی” یا سایر مواردی که مربوط به سابقه ، شخصیت ، وابستگی مذهبی یا ناتوانی جسمی شما هستند ، در آن گنجانده شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا