دنیای وب

تخفیفات کار از تهیه خانه – معنی دقیقاً آن چیست؟

در یک سال گذشته ، کار در منزل با تخفیف نسبت به سایر رقبا در فضای کار در خانه بهتر عمل کرده است و آن را به محبوب ترین شغل کار در خانه در اینترنت تبدیل کرده است. با این حال ، به دلیل برخی سوund تفاهم ها ، محبوبیت آن کمی فرسوده شده است. این چیزی نیست که من را آزار داده است. این یک واقعیت است که بسیاری از افرادی که در این کار بسیار موفق خواهند بود به دنبال کار با تخفیف در خانه نیستند.

آزار دهنده است وقتی افراد معدودی که در تحقیقات خود موفق نیستند ، چشم اندازها را می ترسند. اکنون ، باید روشن کنم که در حالی که من از خانه کار می کنم ، من شخصاً برنامه پردازش بدهی ندارم و این یک گواهینامه یا حتی بررسی هر کاری در یک شرکت کار از خانه نیست. این چیزی فراتر از یک راهنمای کوتاه برای اطلاع رسانی در مورد پردازش تخفیفات از خانه است.

وقتی برای اولین بار آگهی دیدم که می گوید ، کار در خانه پردازش تخفیف کار کنید – برای هر الگوی تکمیل شده ای که به آن علاقه دارید ، 10-15 دلار درآمد کسب کنید. اما وقتی هزینه های ناچیز لازم برای عضویت در برنامه را دیدم ، کاری را انجام دادم که بیشتر افراد عادی انجام می دهند و دکمه بازگشت را کلیک کردم. فکر کردم چرا باید برای یک کار معمولی پول پرداخت کنم. مسئله این است که مشاغل تخفیف کار از خانه شغل معمولی شما نیست.

اکثر مردم فکر می کنند که یک شرکت پردازش تخفیف مستقیماً به شما پول می دهد تا فرم ها را پر کنید ، با این وجود این کار به همین سادگی نیست. وقتی درگیر شدم ، فهمیدم این چیز خوبی است. اگر این کار را انجام دهند ، حداکثر آنچه می توانید بدست آورید وجود دارد.

شرکت ها نحوه فروش آنلاین محصولات را به شما آموزش می دهند. اگر شما به بازاریابی وابسته عادت دارید ، مشابه آن. شما می آموزید که چگونه محصولات را به صورت آنلاین پیدا کنید و سپس آنها به شما یاد می دهند که چگونه برای این محصولات تبلیغ بنویسید. شما به طور معمول در یک محصول 49 دلاری 8 دلار تخفیف ارائه می دهید. وقتی کسی محصولات را خریداری می کند ، منهای تخفیف 15 دلاری 23 دلاری دریافت می کنید.

هزینه کمی که برای پردازش تخفیف ها می پردازید صرفاً برای آموزش است. این همان پرداخت هزینه کتاب درسی یا پرداخت هزینه کلاس در مدرسه است. این شرکت ها برای آموزش کامل درآمد به صورت آنلاین به مبتدیان ایجاد شده اند. اگر قصد موفقیت در کار آنلاین را دارید ، نیاز به آموزش دارید. چیزی که من در مورد آن دوست دارم این است که آموزش می تواند مواردی غیر از کار در خانه باشد. آموزش شما می تواند برای بسیاری از مشاغل ورود داده استفاده شود.

من اعتراف می کنم که شرکت هایی مانند آنهایی که ایمیل ارسال کرده اند باید صفحات فروش خود را به گونه دیگری شکل دهند تا از سوund تفاهماتی که مشتریان بالقوه دارند ، کاسته شود. با این حال ، تخفیف های کار در خانه راهی عالی برای کسب درآمد است.

شما به وب سایت احتیاج ندارید زیرا این شرکت به شما نشان می دهد که تبلیغات خود را به طور رایگان در کجا قرار دهید.

شما تمام مزایای کار از خانه را می گیرید.

و از آنجا که شما کنترل می کنید چقدر پول بدست می آورید ، قدرت ایجاد درآمد زیادی را دارید. تعدادی از افراد با درآمد سالانه 50،000 دلار یا بیشتر این کار را انجام می دهند و از آنجا که برخی از مشاغل خانگی مانند یک تاجر eBay طول نمی کشد ، شما هنوز هم می توانید در خارج از خانه کار کنید.

برای کسانی که آگهی تخفیف کار از خانه را دیده اید و خسته شده اید ، اکنون می دانید که این کار مشروع در خانه است. شما باید آماده باشید تا در ساعات کار قرار دهید ، و نمی توانید انتظار داشته باشید که مانند یک کار پردازش بدهی آفلاین باشد ، اما می توانید با این تجارت از مشاغل بدهی در خانه درآمد خوبی کسب کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا