دنیای وب

تخم مرغ تخم مرغ (HLE)

اصطلاح “HLE” تا حدودی یک شوخی است ، (یا می تواند به زبان بالقوه نام بهتری باشد) در گروه بازاریابی شبکه ای من ایجاد شده است – مخفف “Hens Lay Eggs” است که رویکردی برای نظریه رشد نمایی است – استخدام دو نفر ، چه کسی دو نفر را استخدام می کند ، و غیره ، و در عرض شش هفته ، شما 50،000 نفر 250،000 دلار برای شما ارسال می کنید – وعده دروغین وامها و رهن های دریایی.

طرح رشد نمایی برای MLM منطقی ریاضی است اما ناقص است. متأسفانه ، یک فرد عادی نمی تواند اشکال را ببیند ، بنابراین آن را بخرید ، و شما 95 of از افرادی را که در حال ایجاد وثیقه هستند و نمی توانند آن را کار کنند ، خواهید داشت. همه ما ماجرا را می دانیم.

منطق همان “پیکان زنو” است که بر اساس یک فیلسوف و ریاضیدان یونان باستان پیش از ارشمیدس و فیثاغورس بنا شده است. یا مسئله معروف منطق “پوند گمشده”. در آینده بیشتر درباره این موضوعات صحبت کنید.

اما در اینجا تشبیه HLE توضیح داده شده است:

مرغ شش تخم می گذارد. اگر جوجه ها بزرگ شوند و به مرغ تبدیل شوند ، تخم نیز می گذارند و مرغ “مادربزرگ” می شود. هیچ تضمینی وجود ندارد که هر 6 جوجه 6 تخم بگذارند و غیره همچنین ، هیچ مانعی برای تخمگذاری یک مرغ دیگر از مرغ وجود ندارد ، شاید شش ، شاید 5 یا 8. این مشخص یا تضمینی نیست.

همچنین ، هیچ گونه تضمینی برای تخمگذاری تخمها به جوجه ها وجود ندارد – به هر حال “قبل از جوجه ریزی مرغها را حساب نکنید”. از این نظر ، تخم مرغ یک احتمال است و جوجه ها یک شرکت تابعه هستند که ثبت نام کرده اند. اینکه آیا این جوجه اکنون به مرغ تبدیل شده و تخمگذاری می کند مسئله بعدی است. و بسیاری از اینها به چگونگی کمک به شما کمک می کند – مربی – یا “مرغ مادر” – در روزهای اولیه ، ماهها یا حتی سالهای خود رشد کنید.

این مورد در مورد بازاریابی شبکه ای ، MLM و EMM است – هرچه می خواهید آن را بنامید – ما آن را “HLE” می نامیم. همانطور که شکسپیر گفت: “گل سرخ با هر نام دیگری هنوز تب یونجه شما را ایجاد خواهد کرد” یا به قول بروس لی: “این فقط نامی است که نگران آن نباشید.”

EMM – بازاریابی دقیق روش – مثال فرمول مک دونالد (همینطور بعداً بیشتر در مورد آن) صدق می کند.

بنابراین آنچه که من اکنون انجام می دهم رانندگی برنامه های وابسته رایگان است و بهترین آنها SFI Planner با فروشگاه آنلاین رایگان VStore است. این بدان معنی است که هیچ هزینه اشتراک ، هزینه ارتقاgrade و کالایی برای توزیع کنندگان برای خرید موجودی وجود ندارد. پول فقط از فروش محصول حاصل می شود و پول فقط با کمک به downline شما برای تولید فروش بدست می آید.

وقتی کسی به اراده من بپیوندد ، آنها مجبورند محصولات را بفروشند و من نیز از آنها کمک می گیرم ، من نمی توانم این فرصت را بفروشم همانطور که در بسیاری از شرکت های طراحی شده برای استفاده از این واقعیت که شرکت جدید وابسته قادر به انجام هیچ گونه فروش یا استخدام خط پایین نیست ، می فروشند. این طرح ها به آنها نیازی ندارند – آنها با فروش فرصت کسب درآمد کرده اند – هزینه های شروع ، هزینه های ارتقا ، و آنها محصول را به یک توزیع کننده می فروشند که “باید سهام خود را ذخیره کند” – آنها هرگز انتظار نداشتند که او بتواند آنها را بفروشد – آنها نیازی به آن ندارند.

HLE ، به معنای واقعی کلمه ، “ویروسی” تر است. به نظر می رسد کسی برای شما یک شوخی از طریق ایمیل ارسال می کند ، بنابراین اگر نگاه کنید ، هر “سطح” ده ها نام مختلف دارد که این شوخی روی آنها گذاشته شده است.

این “ویروسی” است و به این طریق محصولات و فرصت ها را منتقل می کنید. مانند ویروسی – از فردی به فرد دیگر – سرایت می کند و راهی است که قرار است بازاریابی شبکه ای کار کند. بدون هرزنامه ، هیچ کس در دستگاه های پاسخگویی گیر نکرده است – نامه ناخواسته وجود ندارد.

افراد واقعی ، محصولات واقعی ، فرصت های واقعی ، نتایج واقعی.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا