دنیای وب

ترکیب بازاریابی وابسته با یک شبکه MLM

اگر برای هر دوره دانشجویی در زمینه بازاریابی اینترنتی بوده اید ، احتمالاً می دانید که بازاریابی وابسته چقدر می تواند موثر باشد. اما آیا از قدرت حذفی که می توانید هنگام ترکیب بازاریابی وابسته با یک شبکه قدرتمند MLM و MLM بدست آورید ، می دانستید؟

قبل از شروع ، بیایید فقط توضیح دهیم که بازاریابی وابسته چیست. بازاریابی وابسته جایی است که وقتی شخصی را به کالایی ارجاع می دهید و سپس آن محصول را خریداری می کند ، حقوق دریافت می کنید. بیشتر بازرگانان نرخ پرداخت استاندارد دارند ، یا مبلغی ثابت یا درصدی از قیمت فروش محصول. این یک سیستم عالی است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به فروش محصول خود به کسب درآمد بپردازید و با تمام دردسرهایی که در واقع یک تاجر است مواجه شوید.

بنابراین چگونه بازاریابی وابسته را با یک شبکه MLM ترکیب می کنید؟ خیلی ساده و سوال خوبی!

از نزدیک گوش کنید ، من در سیستم بسیار ساده ای که برای ساخت تیم MLM خود استفاده می کنم بسیار ساده به اشتراک می گذارم و ماهانه بیش از 8 چک دریافت می کنم – تمام درآمد خارج از تجارت اصلی MLM من

اولین قدم: ایجاد لیدها.

مرحله دوم: با استفاده از یک پاسخ خودکار ایمیل از طریق ایمیل با این ارتباط ارتباط برقرار کنید.

مرحله 3: محصولات دیگری را که این مشتریان بالقوه ممکن است علاقه مند به خرید آنها باشند ، با خود به عنوان بازاریاب شرکت های وابسته بررسی کنید. وقتی آنها خرید می کنند شما درآمد کسب می کنید!

اگر ساخت سیستم خودتان کار زیادی را احساس می کند ، راه حل های آماده ای وجود دارد که می توانید آن را به سادگی “متصل” کنید. فقط مطمئن شوید که سیستمی که انتخاب کرده اید به شما امکان می دهد تجارت خود را نیز ارتقا دهید!

اگر به نظر می رسد این روش بهتری برای ایجاد مشاغل MLM خود باشد ، به پیوند موجود در کادر منابع زیر مراجعه کرده و شروع کنید …

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا