دنیای وب

تزئین با لامپ و لامپ های قدرتمند

لامپ های استیل و آباژورهای تزئینی

لامپ ها و لامپ های استیفل جزء لاینفک اکثر دکورها و طراحان است. این محصول توسط استیفل ساخته شده است ، که در حدود سال 1932 توسط تد استیفل در شیکاگو در شیکاگو تاسیس شد. استیفل مدتهاست که کار خود را بر اساس استعدادهای طراحان درخشان خود ، متخصص در جذابیت های قدیمی و قدیمی انجام داده است. استیفل با تعالی در طراحی و استانداردهای بالای محصول ، به عنوان پیشگام در لامپ های نوآورانه و طراحی روشنایی شناخته شده و شناخته شده است.

من برای اولین بار در هنگام تهیه خانه جدید در طی یکی از مراحل بسیار شغلی من ، ابتدا با لامپ ها و لامپ های استیفل آشنا شدم. قبل از این زمان ، تجربه من در مورد لامپ نوع لامپ K-Mart بود یا اگر از قبل منحرف هستید ، یک فروشگاه مبلمان است. همسرم لامپ هایی را انتخاب کرد که من آنرا گران قیمت بدانم. این همچنین سنگین ترین چراغ من تا به حال دیده ام. پاسخ و توجیه او .. “آنها لامپ های استیفل هستند.”

اگر در حال آماده سازی برای تغییر ظاهر یا دکوراسیون یک اتاق در اتاق خود هستید ، باید روشنایی را در نظر بگیرید. تغییر روشنایی در هر اتاق می تواند تفاوت بزرگی در هر اتاق ایجاد کند. با نرم کردن نور می توان جو را به راحتی تغییر داد. این کار را می توان با استفاده از یکی از “چراغ های سفید نرم” مانند لامپ های GE انجام داد روش دیگری برای انجام این کار تغییر درپوش لامپ است. اکثر اتاق های خواب دارای یک لامپ در هر طرف تختخواب هستند لامپ ها باید یکسان باشند تا یکنواختی و همچنین استمرار ارائه شود.

می توانید از اینترنت استفاده کنید تا انواع بسیاری از چراغ های موجود را پیدا کنید. این منابع ممکن است شامل توصیه های دکوراسیون داخلی باشد. تولید کنندگان لامپ همچنین اطلاعاتی در مورد لامپ های خود ارائه می دهند. اگر از قابلیت های جستجوی یک مرورگر وب مانند Google یا Yahoo استفاده می کنید ، می توانید فوراً تمام اطلاعات مورد نیاز خود را فوراً بدست آورید. من پیشنهاد می کنم به موضوعی که برای اتاق خود فکر می کنید فکر کنید ، چه استعماری ، غربی ، روستایی یا عتیقه. هر یک از این شرایط را جستجو کنید و مسیری را که می خواهید دنبال کنید مشخص کنید.

باید نوع پایه را در نظر بگیرید. آیا به فلز یا سرامیک علاقه دارید؟ آیا می خواهید تخته سنگ ، مس یا شاید برنز؟ همه اینها جایگاه خود را دارند. باز هم ، تحقیقات می توانند به شما در پاسخ دادن کمک کنند. اگر به آثار باستانی علاقه دارید ، به یک مرکز خرید عتیقه که در آن انواع مختلفی از لامپ ها وجود دارد ، از جمله لامپ های ساخته شده توسط Stiffel ، توجه کنید. مؤسسات معدودی در هوستون و اطراف آن وجود دارد که من در آن زندگی می کنم.

منبع دیگر ممکن است گاراژ یا فروش املاک باشد. در حین جستجو ، خیلی از وضعیت لامپ یا روکش لامپ خاموش نشوید. یکی از هشدارها این است که سیمها و سوکت را با دقت بررسی کنید. من پیشنهاد می کنم هر دو را جایگزین کنید. یک ست را می توانید با قیمت پایین از فروشگاه Home Depot یا Lowes خریداری کنید. با بازیابی مواد موجود در سایه می توان سایه لامپ را به آسانی جدید ساخت. چندین فیلم “چگونه به” در YouTube وجود دارد که توضیح می دهند دستیابی به این هدف آسان است.

مانند هر چیز بسیار پرطرفدار ، لامپها و آباژورهای استیفل اغلب تقلید می شوند و به عنوان “استیفل” اصلی منتقل می شوند. اگر راه هایی را برای تعیین اینکه آیا لامپ یا روکش چراغ اصلی است یا نه ، پیشنهاد می کنم به دلیل عدم وجود روش مطمئن برای انجام آن به دانشم دچار نقصی شوم. من می خواهم کیفیت مواد و طرز کار را ببینم. آن را بردارید ، آنرا بزنید و از نزدیک بررسی کنید. لامپ های سفت بسیار سنگین و بسیار خوب ساخته شده است. هیچ کس از لامپ های خوب طراحی شده اش بهتر از استیفل نیست. ما تقریبا 40 سال سن داریم و هنوز کیفیت استثنایی داریم که مطابقت یا فراتر از آن برای شما دشوار است. اگر در فروشگاه هستید ، به اعتبار نماینده مراجعه کنید. در صورت امکان با مشتریان رضایتمند نماینده صحبت کنید. وقتی این مسئله پیش آمد ، اگر نمی توانید به طور قطعی انتخاب لامپ خود را از منبع طبیعی به عنوان معتبر تعیین کنید و نیازهای شما و دکوراسیون برنامه ریزی شده را برآورده کنید ، آن را جستجو کنید. نکته اصلی برای خرید باید این باشد که آیا نیاز شما را در نظر گرفته است یا خیر. اگر چراغ جلوی شما چراغی باشد که در خانه خود به آن افتخار خواهید کرد و به دوستان و بازدید کنندگان نشان داده می شود ، پس این همه مهم است.

نام من ریک است و من پس از خرید خانه جدیدی در Humble، TX با لامپهای Stiffel آشنا شدم. برای من چراغ چیزی بود که نور خواندن را فراهم می کرد. برای همسرم ، این نوع کالایی بود که باید جمع می شد و به خانواده ما منتقل می شد. باید اعتراف کنم ، زیبا بود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا