دنیای وب

تعریف بازاریابی کمیسیون – در اینترنت

بازاریابی کمیسیون ، مطابق ویکی پدیا ، به عملکردی بستگی دارد که در آن یک یا چند تلاش توسط کمیسیون فروش یا شرکتهای تابعه (با توجه به آنها معمولاً) با فروش محصولات یا خدمات بازرگان پاداش داده می شود. با این حال ، این سیستم به چهار بازیگر اصلی نیاز دارد: بازرگان یا خرده فروش ، شبکه (که شامل پیشنهادات ، محصولات ، پیوندهای تبلیغ کننده ، بنرها ، مقالات و فرآیند حمایت مالی) ، شرکت فرعی و مشتری است.

تلاش های این شرکت وابسته در معرض نمایش محصولات تجاری به دنیای وبلاگ نویسی است که بازدید کنندگان به دنبال راه حل مشکلات یا جستجوی چیزی هستند که به دلیل کیفیت اطلاعات ، احساسات آنها را لمس می کند. به عنوان مثال ، اگر شما یک وبلاگ ایجاد کنید ، که شامل بررسی محصولات از بازرگانان است ، ایده این است که در انتهای مقاله ای که نوشتید ، پیوندی به آن وصل شود.

بنابراین ، شما اطلاعات با کیفیت ایجاد می کنید ، پیوند را اضافه می کنید و وقتی مشتری از اطلاعات شما لذت می برد ، روی پیوند کلیک می کند و سپس به وب سایت بازرگانان منتقل می شود که عمدتا محصول را می فروشند.

عامل اصلی در کل مراحل فروش ، ارائه اطلاعات با کیفیت و بخش اعظم آن است. به عبارت دیگر ، شما در حال ساختن یک مشتری مشتری وفادار نه تنها برای خرید یک محصول بلکه دو یا سه محصول هستید. در نهایت این امر به تلاشهای بازاریابی شما برای ارائه اطلاعات کاملاً اساسی به مشتریانی که علاقه مند به نوشتن کلمات کلیدی در موتورهای اصلی جستجو و یا گرفتن آنها برای گرفتن عبارات در عنوان هستند ، بستگی دارد که باعث می شود بازدید کننده اطلاعات شما را بخواند.

بنابراین ، بازاریابی وابسته قابل تعریف است 4 مرحله آسان:

1. آموزش. مشخص است که کلید موفقیت در بازاریابی کمیسیون است و مطمئناً در را باز می کند. علاوه بر این ، یادگیری زیادی وجود دارد و یک منطقه بازاریابی عظیم برای تحویل مانند بازاریابی ایمیل ، بهینه سازی موتور جستجو ، تحقیق در مورد کلید واژه ها ، ایجاد لینک ، رسانه های اجتماعی ، بازاریابی تخصصی ، بازاریابی ویدیویی ، تبلیغات طبقه بندی شده ، وبلاگ ها ، نوشتن مطالب ، تنظیم هدف و توسعه شخصیت را در بر می گیرد.

با این حال ، دامنه وسیع برای افشای محصولات و خدمات تجاری اساساً موفقیت محصول را تعیین می کند. به عبارت دیگر ، به عبارتی ساده ، هرچه چشم شما بیشتر دیده و جذب می شود ، فروش بیشتری نیز خواهید داشت.

2. اقدام کنید. شما می توانید تمام آموزش های جهان و دانش جامع را در زمینه بازاریابی کمیسیون با پوشش هر “گوشه ای” موفق کنید. اما اگر از این دانش استفاده نشود ، این دانش بی ارزش می شود. برای بیان دقیق تر این موضوع ، می توانید یک راهنمای پوششی را به منظور سوار شدن بر دوچرخه بخوانید ، اما تا زمانی که روی صندلی پرش نکنید و شروع به سوار شدن روی پدال کنید ، هرگز به جای پیاده روی در همان مسافت و رسیدن به مقصد خود ، هرگز آزادی و سرعت حرکت از یک مکان به مکان دیگر را تجربه نخواهید کرد. مدت زمان طولانی

3. ماندن در مسیر – ذهنیت مثبت. این به وضوح طول عمر و تحمل یک تجارت آنلاین موفق را مشخص می کند. به عنوان مثال ، شما می توانید با اشتیاق برای ایجاد محصولات باورنکردنی یا محصولات بازاریابی به عنوان یک شرکت فرعی ، هیجان زده شوید ، با این وجود تا زمانی که با اولین پرداخت هایی که به حساب PayPal شما وارد می شوند یا اینکه چک ها به صندوق پستی شما وارد می شوند ، روبرو نشوید ، طولانی نخواهد بود. در طی یک ماه ، دو ماه یا شاید یک سال) وقتی انگیزه شما شروع به ناپدید شدن و تسلیم شدن کامل می کند.

این امر در بین بسیاری از شرکت های وابسته در تلاش است تا اولین فروش خود را بدست آورند. آنها فهمیدند که کار نمی کند. خوشبختانه ، با تجربه و بارها اثبات شده ، بازاریابی کمیسیون کار می کند. توصیفات معلمان موفق بازاریابی می تواند این مسئله را چندین برابر آب آشامیدنی از چشمه ثابت کند.

4. تست ، حذف ، اصلاح و ساخت. این یک پویا بی پایان از آزمایش محصولاتی است که می تواند بفروشد و از کجا می توان “ماهی” را برای صحبت صحبت کرد. به عنوان مثال ، وب مسترهای فصلی تلاش های وقت گیر و وقت گیر را حذف می کنند و در مناطقی کار می کنند که بهترین نتیجه و سرعت را کسب می کنند. این همچنین به معنای گسترش تلاش بازاریابی شما در یک منطقه است ، نه اینکه زمان زیادی را در حوزه دیگری از بازاریابی اختصاص دهید.

به عنوان مثال ، اگرچه ممکن است در ایجاد مقالات با کیفیت بالا و ارسال آنها در سایت های دایرکتوری مانند EzineArticles.com پویا باشید ، می توانید با ایجاد فیلم های چشم نواز در YouTube با پیوندهای وابسته خود که در زیر فیلم یا تصویر صفحه نمایش وجود دارد ، بسیار سود ببرید. پیوند وابسته به معلق شما در محتوای تبلیغات ویدیویی شما است. این سفر بازاریابی ثابت کرده است که هزاران بازدید کننده را به خود جلب می کند. علاوه بر این ، همچنین ثابت شده است که ترافیک را به مسیرهای فشرده سازی صفحه منتقل می کند.

به عنوان یک تحلیل نهایی ، تلاشهای بازاریابی خود را در چندین وب سایت در شبکه جهانی وب افشا و ضرب می کنید.

در پایان ، این مقاله حدود 45 دقیقه طول کشید تا با داشتن اطلاعاتی باکیفیت تولید شود و امیدواریم شما در شروع یا ادامه سفر بازاریابی وابسته خود “اشتهای خود را جلب کرده باشید”.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا