دنیای وب

تعیین بازار هدف

آیا والمارت مواد غذایی ، لباس و مواد پاک کننده را می فروشد؟ آیا شرکت Gulfstream هواپیما می فروشد؟ آیا پنیر Chuck E جشن تولد خود را می فروشد؟ هر سه مارک شناخته شده ملی دارای یک چیز مشترک هستند. آنها بازار هدف شما را به طور کامل درک می کنند. والمارت سهولت را به فروش می رساند ، و این یک فروشگاه یک فروشگاه است برای همه نیازهای شما. شرکت Gulfstream زمان ارزشمندی را به مدیران شرکت ها و همچنین تجملات می فروشد و به آنها امکان می دهد تا هنگام مسافرت کار خود را انجام دهند. پنیر Chuck E یک محیط امن ، تمیز و دوستانه را برای والدین به فروش می رساند تا فرزندان خود را برای گذراندن اوقات خوبی بگذرانند. اهمیت دانستن دقیقاً آنچه در حال فروش هستید به شما کمک می کند تا بازار هدف خود را بهتر تعریف کنید.

این مهم است که شما بازار هدف خود را نه تنها برای کاهش مخارج تبلیغاتی ناموفق درک کنید بلکه از دستیابی مناسب به بازار اطمینان حاصل کنید. به همین دلیل درک این موضوع که می فروشید بسیار مهم است. با درک آنچه در واقع به مشتری خود ارائه می دهید ، به شما کمک می کند تا بهتر بتوانید مستقیماً در بازار تبلیغ کنید.

مشخصات جمعیتی بازاریابی شامل سن ، نژاد ، جنسیت ، درآمد ، وضعیت اشتغال و موقعیت مکانی و همچنین سایر ویژگیهای بدنی اضافی است که می تواند مشتری شما را توصیف کند. آمار جمعیتی در صنعت تبلیغات بسیار کمک می کند زیرا به بخش بازاریابی اجازه می دهد تا مشتری اصلی را منزوی کند و بهترین راه دستیابی به آنها را تعیین کند. این کار بسیاری از کارزارهای آزمایشی و خطا را از بین می برد و همچنین محدود کردن مقادیر متعدد جریان پول نقد. علاوه بر جمعیت شناسی ، شناخت و درک چهره روانشناختی بازار هدف خود بسیار مهم است. روانشناسی روانشناختی ، هر ویژگی مؤثر است که می تواند در عادتهای خرج ردیابی شود. دین ، ​​سبک زندگی ، نگرش ها ، ارزش ها و اخلاق همه نمونه هایی از روانشناسی بازار است. اهمیت درک نمودارهای مشتری می تواند به شما در رسیدن به پتانسیل بهتر بازاریابی کمک کند. ترکیب جمعیتی و برنامه ریزی روانشناختی می تواند با افزایش میزان دسترسی شما از طریق بازاریابی ، موجب افزایش مشتری شود.

دانستن اینکه مشتری های شما دقیقا چه کسانی هستند و مشتری های شما چه کسانی هستند ، شما را در تجارت حفظ می کند. اگر زود تشخیص داده نشود ، می تواند از نظر دلار بازاریابی بسیار فرومایه اما ویران کننده باشد. بسیار ساده ، مشتری کسی است که پول را خرج می کند ، کسی که پول نقد می دهد یا چک را به شرکت شما می نویسد. بدیهی است که برای ایجاد برخی از پول نقد در کسب و کار شما مهم است که به مشتریان خود دسترسی پیدا کنید ، اما نه در همه موارد ، کمپین بازاریابی شما باید به سمت مشتری شما هدایت شود. این مصرف کننده شماست که در واقع از محصول یا خدمات شما استفاده می کند. با این دانش ایجاد یک میل یا نیاز در مصرف کننده و همچنین ایجاد میل به خرید برای مشتری بسیار مهم است. والدین و فرزندان نمونه ای عالی از روابط مصرف کننده با مصرف کننده هستند. مشخص است که مشتری والدین است در حالی که مصرف کننده کودک است که بازی خریداری شده جدید را انجام می دهد. اگر کودک تمایلی به بازی نداشته باشد ، آن را خریداری نمی کند ، در همین حالت اگر والدین هیچ سود مفیدی از بازی مانند شغل کودک نبینند ، آن را خریداری نخواهد کرد. برای یافتن وسایل مناسب برای افزایش سود ضروری است که در مبارزات بازاریابی خود تعادل پیدا کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا